Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

Az Orbán-rendszer első őszinte napja

2018. december 13. - Filterr

A tegnapi nap sok szempontból különleges volt. Mondhatni kuriózum azok számára, akik a magyar közéletet aktívan figyelik. A NER harmadik ciklusában végre eljutottunk oda, amikor a hatalmat ilyen-olyan, esetlen és rögtönzött módon, de sikerült rábírni, hogy elkezdje kimutatni a foga fehérjét.

nemzeti-inzultacio.jpg

A rabszolga-törvénynek nevezett új agyszülemény - amit a kormány elmondása szerint is a multik kértek, s nem a magyar dolgozók -, valamint az új közigazgatási bíróságok felállítása a Parlament falain belül, s azon kívül régen látott tiltakozást váltott ki. Az országgyűlés falai között az ellenzéki képviselők tiltakozott síppal-dobbal-nádihegedűvel, az utcákon pedig néhány ezer, ad hoc módon összeverődött (nem is értem, hogy most miért nem Soros-zsoldosozik a közmédia és társai), többnyire fiatalokból álló tömeg tüntetett.

A törvényhozás épületében az MSZP, a DK, a Párbeszéd képviselői, meg a függetlenek java része előbb elállta a pulpitust, hogy így akadályozzák meg az ülés megnyitását. Ez addig volt sikeres, amíg nem találtak a tisztelt ház dolgozói a raktárban egy mobil-mikrofont, így Latorcai elkezdhette az ülés levezetését. Mondjuk ha ellenzékiek közül valaki talált volna egy ollót, akkor ezt a próbálkozást is le lehetett volna nullázni a kábel elvágásával, de hát na, ismerjük őket, 2011 óta nem láttunk ellenzéki akciót, ami az elejétől a végéig el volt tervezve, s meg is valósították.

Mire elkezdődött az ülés, addigra már a Fidesz is zavarba került. Kövér szerintem a kormányőrök kardlapos támadásával kergettette volna ki a renitens, addigra már hangosan sípoló, kiabáló ellenzéki képviselőket az ülésteremből, de Orbán nem jelezte neki sokatmondó tekintetével, hogy mehet a menet. Nem hiányzott nekik, hogy azzal legyen tele a nemzetközi sajtó, hogy itt választott képviselőket fizikailag inzultálnak, pedig kedden még készültek rá.

Viktor viszont szemmel intett a kis sameszainak (semjénzsótitól rogántóniig), hogy álljanak már köré, mert a vasággyal 50 kilós Tordai Bence úgy arcon kamerázta, hogy a szokásos flegmán-gunyoros vigyort tudta csak az arcára húzni. Az elfogadott törvényekkel, vagy a szavazások törvénytelenségével kapcsolatban feltett kérdésekre pont annyira nem akart/tudott válaszolni, mint ahogy a 2006-os miniszterelnöki vitán történt beégése óta képtelen egy nem nyaligép szájából kibukkanó kérdésre felelni. Aztán amikor már Szabó Tímea, a legkevésbé fizikai erejével érvényesülő PM-es társelnök is odaállt, nyomában néhány DK-ssal, akkor már Orbán testőrei is megjelentek az ülésteremben.

Mondjuk ki hát ki, tegnap végre premier plánban láthattuk, hogy Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke fél. Fél olyan kérdésre válaszolni, amit nem a sajátjai tesznek fel neki. Fél egy ellenzéki képviselő szemébe nézve megvédeni a csürhéje által összerakott népzsigerelő törvényeket. De fél attól is, hogy esetleg valaki véletlenül hozzáér, mondjuk lever neki két jól irányzott sallert, pedig azoknak az osztása amúgy nem is áll tőle olyan távol.

A másik, amiben újdonságot hozott a tegnapi nap, hogy a NER kiépülése óta gyakorlatilag most fordult elő először, hogy a rendőrség egy tüntetést csak könnygázzal tudjon kordában tartani. A netadós tüntetéskor, amikor a diáksereg elkezdte bővíteni a Fidesz-székház informatikai felszereltségét (értsd: megdobálták PC-alkatrészekkel), amikor LMP-sek láncolták körbe a Parlamentet, s szinte minden esetben, amikor politikai megmozdulás volt az utcákon, gondosan ügyeltek arra, hogy ne használjanak erőszakot. Egy gumibot ütést nem sok, annyira nem emlékszem 2010 óta - leszámítva az NB1-es meccsek előtt-után néha kialakuló hajcihőt -, de még csak a könnygázas orcánfújásra sem emlékszem.

Persze, lehet mondani, hogy mire számítanak azok, akik be akarnak menni a Parlamentbe képviselői igazolvány nélkül, hivatalos látogatási időn kívül. De ha eddig is megoldották, akkor tegnap miért nem sikerült anélkül letudni az estét, hogy paprika spray-vel kergetik haza az egybegyűlteket? Gyurcsányék is akkor kezdtek el tüntetéseket ilyen módon feloszlatni, amikor a politikájukat más eszközökkel már nem tudták megvédeni, amikor a gyűlő feszültséget már nem tudták kezelni.

Annyira nem kell csodálkozni, ha a társadalmi egyeztetések és a rendes parlamenti viták nélkül keresztül erőszakolt törvények sorozata odáig vezet, hogy más eszközük nem lévén, a választók egyre nagyobb hévvel vonulnak az utcára. Ebben az esetben egy valódi államférfiúi képességekkel megáldott ember fel kell, hogy ismerje, tárgyalni kellene végre azokkal is, akiknek a hangját sose hallják meg, ne talán nem is rájuk szavaztak. Macronnak is hetek kellettek hozzá, hogy visszakozzon és párbeszédet folytasson a lázongó francia néppel. Orbán viszont egyre kevésbé ismeri a visszavonulás fogalmát, erőből próbál mindent elintézni. Orbán nem fog leülni tárgyalni, nem fog újragondolni. Helyette egyre radikálisabb eszközökhöz fog nyúlni az egyre radikálisabb tüntetőkkel szemben, és akár  a házszabályt körberöhögő képviselőkkel szemben is.

Most még csak pár ezer - főként huszas-harmincas éveiben járó diák - vonul az utcára tiltkozni a NER népnyomorgató és népbutító intézkedései ellen. De ha mostantól az lesz ismét a politikai viták rendezésének módja, mint volt 2006-ban, akkor ne csodálkozzanak, ha a nemzet nem fideszes seggből kikandikáló része is elkezd olyan eszközökhöz nyúlni mint Gyurcsány elkúrását követően. A tegnapi nap intő jel kellene legyen Orbánnak, hogy ha ő is átlép minden határt, akkor a népe sem lesz rest hasonlóképpen cselekedni.

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr1614476636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 01:03:19

@Behajtó70: többen voltak, mint a 2006-os csürhe

Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban 2018.12.14. 01:24:04

@math0: Tényleg el is felejtettem, hogy több tiz ezer busszal szokták a 1.5- 2 millio embert a békemenetre szállitani. De honnan szereznek 30-40 ezer buszt ?
Gyermeteg modon irigyek vagytok, miutan nektek még soha sem sikerült pár ezer embernél többet az utcára vinni. És azok jo része is drogosok, meg külföldröl ideküldött aktivisták.
A nemzet oldal, meg bármikor kivisz 2 millio embert az utcára.

Jakab.gipsz 2018.12.14. 01:31:41

@math0:

Nektek csak az a demokrácia, ha szatócsok , házmesterek, osztják az észt, és persze a mindenre könnyen kapható lumpen prolik.

Nos hát, ennek vége.

Te is és a gazdád is az a sátánfajzat Soros, még nem tudjátok felmérni sem kikbe, kötöttetek bele.

Szép űj globalista világot akartatok csinálni. Ám legyen ! Meg kapjátok!

Ne feledd Brendel Ti, akartátok.

Szoptatok lipsik és 22 ben is szopni fogtok. 2018.12.14. 02:10:51

@math0: "Jobbikos zászló volt a parlament előtt ma este, te idióta! "

Nem ertem mit akarsz ezzel. A jobbik egy szelso baloldali liberalis part, iszlamista gyokerekkel. Tokeletesen beleillik a jelenlegi karacsonyfa gyujtogato ellenzeki tuntetok prototipusaba.

FLAZZ 2018.12.14. 03:42:25

A cikk írójának a 2006-os vita az etalon. Mindent elmond róla.

FLAZZ 2018.12.14. 03:46:52

A végén majd csodálkoztak, ha szembe jön a békemenet és eltiporta a 2000 fős antifa brigádot. A legszebb az, hogy most diadalittasan írtok a győzelméről, a választásokkor pedig majd lehajtott fejjel kullogtok haza.

nyerafidesz 2018.12.14. 05:03:44

@math0: Mondja egy nagyobb pártot! Tele a tököm a faszfejekkel akik a választási törvényről annyit sem tudnak, mint a szorzótábláról. És hogy még világosabb legyen az ostobáknak:
Aki a dk-ra voksolt, az nem az mszp-t akarta, aki az lmp-re, az nem az dk-t, és így tovább.

nyerafidesz 2018.12.14. 05:05:01

Nehogy má' ez a pár száz ember legyen a nép! Majd ha kimegy a nép, akkor megtelik az Andrássy.

lényeglátó 2018.12.14. 05:37:16

@math0: Mi ez a csavargó munka? Általatok megadott cimre küldött üzenet nem fogadása? Te leszel szegényebb ostoba!

Fülig José 2018.12.14. 06:03:14

Bazz, ezek az elmés nickek... ez kb annyira humoros mint a tankostoba rezsiszili mit fideSS politukus... meg amikor a békemenet eltipor valamit... ember... ennyi balfaszt!

Fülig José 2018.12.14. 06:06:43

@Most hátradőlök az ország 4 évig újra biztonságban: “ Soros megbizásából iszlamisták támadják a keresztény magyarországot, es probálják elfoglalni átjátszani az arab haveroknak.”
Aztán az orvosságot be felejtsd bevenni, baromarc.
Ui
Neked nem szóltak a lendvaiból, h új a narratíva, mert ezen már mindenki csak röhög..? Nem voltál eligazításon? Ej-ej...

apro_marosan_petergabor 2018.12.14. 06:56:40

Pénzen vett Soros aktivisták, vicsorgó komcsik, a Kún-Rákosi-Apró voanl szadesz maradványis egy csapat bármire rávehető huligánnal képezik a "népet" a szerző szerint. Aki részese a szabadnépes, népszabadságos hagyományú anarchista médiának, mely mögött általában a nemzetközi nagytőke és hazai szoldosai állnak.
Találtak egy ürügyet - mert a teljes fogalkoztatottséggal, az egyre emelkedő jövedelmekkel nem tudnak mit kezdeni, ráhúzhattás a "rabszolga törvény" címkét bár atörvények ehhez köze semmi... (a liberok a politikai marketingen kívül semmihez soha nem értettek, ehhez is csak keveset - ennyi tellik tőlük).
A media torzító gépezettehát dolgozik - Strasszburgban lövöldözés, merénylő van - NEM Mozlim terrorista, itt pedig "rabszolga törvény", nem ÖNKÉNTESEN vállalható túlóra lehetőséget szabályozó törvény. A lényeg az, hogy a jelentéktelen ellenzék látszódjon egy kicsit, hogy lehessen fütsgránátot hajigálni a végtelen türelmű rendőrökre , s kapjanak egy kis vállveregetést a Soros által képviselt háttérhatalomtól.

Fülig José 2018.12.14. 07:11:21

@apro_marosan_petergabor: te simán hülye vagy. inkább kussolj.

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2018.12.14. 07:13:35

@FLAZZ: Ugy van, lehet itten bohockodni, de ha szükséges, akkor jön a békemenet, MINIMUM 1 MILLIO EMBERREL. És akkor majd meglátjuk mennyi esélye van pár száz külföldröl ideküldött provokátornak.
Ott buktak le, ami egyértelmüvé tette, hogy ezek külföldi anarchisták, hogy fel akarták gyujtani a karacsonyfát. Magyarországon a karácsony országos családi ünnep, épeszü embernek semmilyen okbol nem jutna eszébe a karácsonyfa felgyujtása
Ilyet csak a nyugaton szocializálodott elvakult idioták csinálnak, ahol ez a keresztény ünnep, már évtizedek ota nem jelent semmit.
Idejöttek az eszement nyugati mentalitásukkal, és fogalmuk nem volt arrol, hogy ez nálunk elképzelhetetlen.

putris72 2018.12.14. 07:50:53

@math0: Szakikám!Elmondanád mi van a túlóratörvényben? Én tudom,mert ilyen helyen dolgozok!Még is felfogtam megértetem!De te nem!Tehát mi is van benne?Tudod,hogy mit takar,hogy éves munkaidőkeret?Nem?Tudod,hogy számolják el a túlórákat ?Nem! Tudod,hogy mi az eljárás,ha többet dolgozol,a munkaidőkertnél?Nem! Tudod mi az eljárás,ha több,vagy netán kevesebb pihenőnapot adnak ki neked?Nem!Megint hülye vagy ,és játszod az eszed!!Mit akik kint verték a szájukat!A teljes ellenzék,egy hazugsággal vitte ki az embereket! A médiáik,meg ők is uszítanak!De egyszer sem mondta el egyikük sem,hogy tulajdonképp mi is van az elfogadott törvényben!

felucca02 2018.12.14. 08:28:59

@apro_marosan_petergabor: Húbazmeg, leesne a kezed, ha néhány elemi helyesírási szabályt betartanál? Ez így olvashatatlan!

felucca02 2018.12.14. 08:32:57

@putris72: Az eddigi szabályozás miért nem volt elég? Az alapján is megállapodhatott a munkáltató az alkalmazottal, nem?
Miért nem lehetett egy dealt belerakni, hogy oké, négyszáz óra évenként, de féléves elszámolással? Miért?

felucca02 2018.12.14. 08:35:13

@Jakab.gipsz: kicsit már aggódtam, hogy kimarad a sátánfajzat soros a dumádból, de aztán megnyugodtam:)
Egyébként nem vágysz valami újra? Életed végéig ezt fogod ismételgetni? Nem fog megártani?

conchita wurst 2018.12.14. 08:36:09

"az utcákon pedig néhány ezer, ad hoc módon összeverődött (nem is értem, hogy most miért nem Soros-zsoldosozik a közmédia és társai), többnyire fiatalokból álló tömeg tüntetett."

olyanok, akik sosem tuloraztak, es nem is fognak

langesz 2018.12.14. 08:43:23

Csak az unatkozó tizen,huszonéveseket látom tüntikézni. Nem látom az utcán a megtévesztett, kizsákmányolt, kizsigerelt munkásosztálytömegeket.

conchita wurst 2018.12.14. 08:44:14

@tamarisk: Mar nincs sok hatra a kovetkezo KETHARMADIG

csak par honap lipsik addig birjatok mar ki

Ma Baker 2018.12.14. 08:46:29

Gyomorforgató ferdítés és hazudozás ez a cikk

sZulamith 2018.12.14. 08:47:47

Lehet csűrni-csavarni a két nap eseményét, de az látható, hogy valami elkezdödött. Most a kormányon múlik, hogy hova tart. Az viszont valami csoda ahogy a Fidesz elemzi a tömeges megmozdulást:) Soroson kivűl minden volt, még külföldiek is, meg álarcosok. meg félremagyarázzák a törvényt. (ha nem tüntetnek ellene, akkor nem félremagyarázott lett volna, hanem valódi)
Ami 100%, hogy a törvény alkotóknak fogalma nincs a munka világáról, mondjuk azért is "bókolnak" előszeretettel:)

conchita wurst 2018.12.14. 08:50:12

@sZulamith: Peldasan meg lesztek buntetve.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 08:51:42

@Jakab.gipsz: @Jakab.gipsz: "Nektek csak az a demokrácia, ha szatócsok , házmesterek, osztják az észt, és persze a mindenre könnyen kapható lumpen prolik."

ha ez volna a demokrácia-felfogásunk, akkor ez most teljesülne. alibi szakon végzett, soha nem dolgozó jogászok nyomják ez az országot. Orbán, Kovács, és tsai.

a te gazdád a Soros-bérenc. Sorost támogatással végzett, de a pincsikutyája is:

Részletek Kovács Zoltán, Fideszes szóvivő életrajzából, aki rendszeresen pocskondiázza a CEU-t, holott ott végzett, Sorostól sok ösztöndíjat kapott. De odaszarik a saját fészkébe ez a faszfej.

2002. június: PhD diploma a CEU-n
1996. október-1999. szeptember: PhD ösztöndíj a CEU-n (”The Political Image of the Habsburg Monarchy in Great Britain, 1749-56”)
1995. június-1996. október: ’Pre-Doctoral Fellowship’ CEU
1994. október-1995. október: Soros/Foreign & Commonwealth Office ösztöndíj, Oxford, (Queen’s College)
1993: kitüntetéses történészdiploma a Kossuth Lajos Tudományegyetem, MA diploma a CEU-n
1992-1993: MA tanulmányok a Közép Európai Egyetemen (CEU, Budapest College, History Department, Kontler László irányítása alatt)

1996-1999: PhD ösztöndíj, CEU, Budapest, History Department
1996-1999: Central European University, History Department, PhD ösztöndíj
1995-1996: Pre-Doctoral Fellowship, CEU
1994-1995: egy éves Soros/Foreign &Commonwalth Office Scholarship, Oxford, The Queen’s College

1992-1993: MA ösztöndíj a Közép Európai Egyetemen (CEU)

www.kormany.hu/hu/a-kormanyszovivo/kovacs-zoltan-eletrajza

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 08:53:50

@Szoptatok lipsik és 22 ben is szopni fogtok.: A Fidesz egy szelso baloldali liberalis part, iszlamista gyokerekkel. Tokeletesen beleillik a jelenlegi karacsonyfa gyujtogato ellenzeki tuntetok prototipusaba.

youtu.be/7mLtNI13J5U

yourmomtits 2018.12.14. 08:54:25

@math0: nagyon nem voltak többen, a kossuth tér 1/3-a sem telt meg. arra volt dolgom, metróval ott szálltam le, láttam.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:02:45

@conchita wurst: Példásan meg lesztek büntetve. Én egyébként, veled ellentétben, te mélymagyar idióta, tudok magyarul. Ti csak nácizni tudtok, magyarul nem, ahhoz hülyék vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:04:20

@yourmomtits: 2006-ban csak pár száz náci randalirozott a Kossut téren.

Minden ballib bérretteg 2018.12.14. 09:04:35

Az új munkáltatói törvényről még baloldalon is tudják, hogy a munkavállalók érdekeit szolgálja:

kapitalizmus.hvg.hu/2018/12/13/tuloratorveny-vigasztalo-szep-uzenet-munkavallaloknak

"Mégis, nem teljesen nyilvánvaló módon, de a munkavállalók is jól járhatnak ezzel a módosítással. A piac törvényszerűsége ugyanis az, hogy a szabadabb alku több lehetőséget teremt. Ez rövid távon a munkáltatók javát, de hosszútávon a munkavállalók javát is szolgálhatja."

Minden ballib bérretteg 2018.12.14. 09:06:21

@math0: 2006-ban 40 ezer embert veretett szarrá a kedvenc elkúród beazonosíthatatlan karhatalmistákkal.
Börtönbe, fogdákba meztelenre vetkőztetve aláztak meg embereket.
Ellenzéki képviselőt "Mocskos Fideszes" felkiáltások között rugdostak ájulásig Gyurcsány pribékjei.
Akin másnap a kormánypárti MSZP-SZDSZ-es politikusok az országházban gúnyolódtak.

De ez már történelem.
SOHA TÖBBET MSZP-SZDSZ DIKTATÚRÁT !

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:09:57

@Minden ballib bérretteg: 2006-ban 400 ember se volt a Kossuth téren. most volt kint 40 ezer.

ellenzéki politikusok, mint a DK, meg a Momentum politikusai ki mertek menni az emberek közé. Orbán gyáva.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 09:13:07

@Minden ballib bérretteg: Orbán pribékjei figyelmeztetés nélkül könnygázt fújnak ártatlan emberekre, Orbán pribékjei házhoz mennek házkutatásért, Orbán pribékjei törvénytelenül kamerába mondatják a tüntetőkkel az adataikat.

Orbán pribékjei az újságírókat sem engedik szabadon tovább menni

24.hu/kozelet/2018/12/14/konnygaz-uvegdobalas-tomeges-jogsertes-gyanuja-tuntetes/

Orbanisztán diktatúra

$pi$ 2018.12.14. 09:28:20

@math0: HVG? Ez is oktatóvideó? :D

Neo07 2018.12.14. 09:32:25

@math0: " 2006-ban 400 ember se volt a Kossuth téren. most volt kint 40 ezer."
Nem akartam hozzászólni, csak átfutottam a kommenteket, de erre most reagálnom kell.
Én már feladtam, hogy DK-s degenerált köcsögökkel vitatkozzak, mert teljesen értelmetlen dolog.

De nem szabad mindent rájuk hagyni: " 2006-ban 400 ember se volt a Kossuth téren. most volt kint 40 ezer.". Hát, kész, ledobom az ékszíjat. Lódíts még, DK-s, mondjál még nagyobb hazugságokat, egymillióan voltatok a téren, persze. Te is igazolod azt, hogy "hazudtunk reggel, délben, meg este".
Hosszasan tudnám sorolni, hogy miért nem értek veletek egyet, de nem teszem.
Csak annyit, hogy a Fidesz-KDNP-vel sem értek egyet néhányszor, de nincs jobb alternatíva náluk. Ti meg gátlás nélkül elárasztanátok az országot a muzulmánokkal, amelyek köztudottan intoleránsak és nem nagyon integrálhatók – és többek közt az ateisták halálos ellenségei.

ÉS én meg kikérem, hogy az ateistaklubot reklámozd, mert amilyen véresszájú vagy, még csak elrettented az embereket ettől. Én is ateista vagyok, de köztünk fényévnyi a távolság.

putris72 2018.12.14. 09:33:13

@felucca02: Azzal 1 éves munkaidőkerettel is az a baj,hogy a sok szombati műszakot nem tudják kiadni hétközben,és csak gyűlik és gyűlik! Aztán évégén meg annyit kellene kiadni,hogy akár havonta 3-4 nap is benne van! Ezt a munkavállaló sem tolerálja(előbb utóbb lelép)a munkáltató sem értékeli(lelép a jó melósa) Akkor ezt most szorítsd össze félévre! Nyilvánvalóan az lenne a legjobb,ha nem lenne ilyen! akkor viszont lenne munkanélküliség!Akkor meg az lenne a baj,hogy nem tud a magyar dolgozni! Kint Angliában simán engedték(elvárták),hogy látástól Mikulásig ott legyél!Volt 3 olyan egymást követő nap,hogy reggel 7-tól éjjel 1-ig ott voltam a melóhelyen!15-20 napokat ledolgoztam szabadnap nélkül,és soha nem túlórában fizették!Sima órabérben! A heti 90 órák nem voltak ritkák!

putris72 2018.12.14. 09:38:35

@math0: Szalacsi?Te vagy az???Hát te még élsz?www.youtube.com/watch?v=2oKh0-mb770 40 ezer?Legyen inkább 400 emberke!Az hihetőbb!

Minden ballib bérretteg 2018.12.14. 09:49:17

@Neo07:

A math0 féle fizetett trollok menthetetlenek. Nem igazán érdemes rájuk időt pocsékolni. Gyurcsány fizet, ők meg okádnak parancsra.

antiinternáci 2018.12.14. 09:53:58

Az lenne a "nép", aki a karácsonyfa felgyújtására uszít? Meg égjen a rendőr is?

antiinternáci 2018.12.14. 09:58:52

@Neo07:

Nál7nk megvalósult az ÁVOkratikus Koalák csodája: nem kellenek muzulmánok, hogy a karácsonyfa felgyújtása legyen a program.
Mit művelnének ezek, ha lehetőségük lenne rá...

konrada 2018.12.14. 10:02:19

@math0:
2018.12.14. 09:02:45
"Ti csak nácizni tudtok"

2018.12.14. 09:04:20
" csak pár száz náci randalirozott "

;DDDDDDDDDDDDDDDDD
A hülye agyatlan nácizók, hogy neked milyen igazad van!;)))))))))

Neo07 2018.12.14. 10:10:12

@Minden ballib bérretteg:

Így van. Csak az a baj, hogy itt, az elég nagy látogatottságú Indexen és annak blogjain nap mint nap ismételgetik a hazugságaikat. Mindenki tudja azt, hogy ha egy hazugságot kellőképp sűrűn ismételgetnek, akkor egy idő után igaznak kezdjük elfogadni, akár tudat alatt is. Sajnos a fiatalok egy része is eléggé tájékozatlan, mert agymosásban részesülnek már a felsőoktatási intézményekben is (sok oktató nem titkoltan balliberális beállítottságú). Sok ma tüntető fiatal 2006-ban még gyerek vagy óvodás volt, így nincs kellő rálátása a történtekre, és az érthető, hogy fiatal fiatalhoz húz, azaz szívesebben választja a korban hozzájuk hasonló politikust, mint az őszülő "vénembereket" ,amelyek viszont sokkal bölcsebbek és tapasztaltabbak, több szitán látnak át, mint a fiatalok. Ilyen szita pl. a Soros mesterkedései, amit egy mai 18 éves egész egyszerűen nem akar elhinni. Nem is csoda, ilyenkor az ember még gyerek még igazán és naiv, hajlamos elhinni, hogy egy "jóságos öregember" csak jót akarhat, és nem tudják még, hogy menyi érdek szövevényes hálója tartja egyben...

Na, megint sokat írtam...

ATorzAtka 2018.12.14. 10:11:21

Ahogy Stohl Buci mondaná: Viktor vagy Feri Feri vagy Viktor?
Pintér Sándor aondta: "Azok, akik arcukat elfedve összetévesztették a demokráciát a törvénytelenséggel, a szabad véleménynyilvánítás jogát az erőszakkal. Nem lehet ugyanis a demokrácia része az a tüntetés, amelyen durván megsértik a törvényeket, és amelynek biztosítása során kilenc rendőr szenved sérülést".
scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/48086132_395280861211785_2598729602360672256_n.jpg?_nc_cat=107&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=d451dd4f435fe5e0f59d26e85074e318&oe=5CADF5CC

konrada 2018.12.14. 10:11:49

@math0:
De most komolyan!
A másik oldalról a rettegek mert ballib vagyok user a maga szarkasztikus módján vicces.
De az, ahogyan te akarod beégetni agyatlan szövegeket beírva a kormányellenes oldalt, az nem.
Te túl komolyan veszed ezt a feladatot, és nincs semmilyen kikacsintás belőle, így tényleg elhihető, hogy te egy ennyire hülye ellenzéki vagy.
S ezt sokan bekajálják, és általánosítanak a provokációd alapján.
De ez nem jó, mert megölöd az értelmes vitát is, amiben ugyan pofonokat adnak, pofonokat kapnak az ellenvéleményen lévők, de közben megismerik, hogy a másik miért lát jónak, vagy rossznak valamit.

Az ilyen provokátorok miatt ez elég nehéz.

Állj le!

Neo07 2018.12.14. 10:13:26

@Neo07: "és nem tudják még, hogy menyi érdek szövevényes hálója tartja egyben..." a világot.

ATorzAtka 2018.12.14. 10:16:05

@math0:
Hátborzongató egyébként a hasonlóság 2006 és 18 között

Pintér sándor: Nem lehet ugyanis a demokrácia része az a tüntetés, amelyen durván megsértik a törvényeket, és amelynek biztosítása során kilenc rendőr szenved sérülést".

scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/48385286_395155934557611_2559559904348078080_n.jpg?_nc_cat=106&_nc_ht=scontent-vie1-1.xx&oh=cd9d6397aa6291cf6a422a2139d9285c&oe=5CA27896

BéLóg 2018.12.14. 11:12:17

Szegény melósok, annyira szar nekik ez az új törvény, hogy a sosem dolgozó ÉRTELMETLENISÉG tüntet helyettük.
Köszönjük meg a szánkóégetőknek és az ellenzéknek a következő parlamenti választások Fidesz 3/4-edét!

conchita wurst 2018.12.14. 11:12:19

@ATorzAtka: De van kulonbseg is. Pl. akkor egy elorehozott valasztason a Fidesz gyozott volna, 2006-10 kozott barmikor.

Most meg?

BéLóg 2018.12.14. 11:22:08

@math0: Figyelj ide, te elmebeteg Brendel Mátyás! Kb. 1000 ember randalírozik egy olyan törvénymódosítás miatt, amelyik EGÉSZ EURÓPÁBAN érvényes, Tefasz, és amelyik ŐRÁJUK a büdös életben nem fog vonatkozni, mert azt hogy "dolgozni" meg hogy "munka" még hírből sem hallották.

2006-ban az "elqrtuk, nem kicsit, nagyon, qrva Magyarország" meg a "hazudtunk éjjel, hazudtunk nappal" szöveg miatt mentek az utcára és nem fideszesek, hanem mindenki, akit ElQró Ferenc szembeköpött.

De tudod te ezt nagyon jól, csak hát a magadfajta, aki bármely saját érvrendszere bizonyítására (pl. ateizmus is) képes hazudni, csalni, hamisítani, annak igazából tökmindegy.

Libsik visítanak de az ország a miénk ! 2018.12.14. 11:29:33

@ATorzAtka: Ami jelenleg tortenik, azt nem is lehet tuntetesnek tekinteni, mert NEM A MAGYAROK tuntetnek, hanem KULFOLDROL idevezenyelt FIZETETT anarchistak balheznak.
Ez inkabb terrortamadas.

szepipiktor 2018.12.14. 11:48:02

Azért az Isten óvjon bennünket, hogy ez az ellenzék hatalomra jusson.
Kb. hasonló következne, de az elején az agresszív hittérítéssel.
Magyarország vezetője, politikusai ne kolbásztöltő, nótázgató, szotyizgató suttyók, és ne lufieregető, pakátozgató, flasmobozó neoliberális feminbisták, melegpártiak, evolúció és nemzettagadók legyenek.
Mindkét oldal káros és aki bármelyik oldalnak tapsol, az kollaboráns hazaáruló!

konrada 2018.12.14. 11:51:24

@Libsik visítanak de az ország a miénk !:
Na elég klafa az új nickneved!
Ezt magyaráztam Matyinak is, hogy így kell ezt csinálni! Vicces, szarkatikus, és kikacsintó, hogy azért lássa akinek szeme van, hogy hülyéskedsz, és az idiótákat akarod beégetni, nem pedig az ellenvéleményen lévőket.;))

szepipiktor 2018.12.14. 11:55:17

Látott valaki bányászokat, szövödei munkásnőket tüntetni?
Nem érdekes, hogy a tüntetés valójában egyrészt azoknak volt a céljuk, akik a mostani kedvezményeiket féltik vagy csupán meleg szobákban ideológiai vitákat folytatnak?
Nem a csúti tervei, a rendőrök tette a fő probléma, hanem hogy egy kárso szekta, réteg az emberek problémáit szokás szerint a saját pecsenyéjük sütögetésére használják fel.
Hazudnak az embereknek és kihaszálják őket.
A net-tüntetés legalább tömegérdekek miatt volt.
Ez? Milyen tömeg pár neoliverális "gondolkodó" vagy a közkedvezményekkel kibélet közalkalmazotti réteg? Az első soha nem dolgozott, nem is fog (max munkatáborokban), a második meg akkor sem fogja elérni a 70%--os hatékonyságot, ha 500%-os túlórát végezne.
Azt egyik tüntető szekta sem, amit a versnyszférában a többség napi szinten tesz! De rájuk a tv. nem vonatkozik, nekik nincs tv.-i kedvezményrendszer. Ott munka, teljesítmény stb. van. És ez a döntő többség, de ezek nem számítanak a tüntetőknek.
Már az gyomorforgató, hogy a leszerepelt politkusok "magánemberként" odamerészkednek!

Etniez 2018.12.14. 13:08:52

@szepipiktor: te szövőnő vagy bányász vagy?
Ha nem, akkor miért ugatsz bele?
Ezt csak azért irtam, hogy demonstráljam a ostobaságod, amit összehordtál.

Etniez 2018.12.14. 13:09:53

@BéLóg: Aztán óvatosan a számolásnál, nehogy 5/4-ed legyen :)

Boycie 2018.12.14. 13:12:09

@konrada: rossz hírem van, ez a math0 tényleg ellenzéki és tényleg ilyen hülye. Régebben értelmesebb volt, de fokozatosan elborult az agya. Talán a sok buzulástól amit migránsokkal követette el :-) Közéleti munkásságát tekintve eredetileg harcos ateistának indult (karácsonyfa felgyújtás belefér) aztán lett belőle harcos migráns faszszopó és "licensed idiot". Egy hülye mindíg belefér, az a baj hogy egyre többen vannak és egyre mélyebbre jutnak. Amikor már az idei választások előt a Vincenten is az volt a 2 szellemi teljesítmény, hogy nem szabad elmenni szavazni mer diktatúra (kb ezek miatt lehetett meg a 2/3, a zsenik) és hogy majd egy hűvös hajnalon a nép fiai kivégzik az Orbán bandát, akkor sajnos a "demokratikus" ellenzék magát járatja le és teszi magát szalonképtelenné a nem elkötelezett választók szemében.

Szakirodlom:

math.uni.hu/keret.cgi?/magyar/szakmaioneletrajz.html

kereszteny.mandiner.hu/cikk/20150113_brendel_matyas_miert_van_szukseg_a_vallasok_provokalasara

konrada 2018.12.14. 13:17:49

@Boycie:
...ó ne már!
Akkor én kérek elnézést a nevében - ő úgysem tudna, mert nem érti - mert kényszerűségből vele azonos platformon kell állnia azoknak is, akik másként gondolkodnak, mint a kormányoldal, és ezért pár általánosító egy kalap alá veszi vele őket...

Boycie 2018.12.14. 13:18:28

@Etniez: Te is a CEU pincéjéből kommentelsz??

Az megvan hogy van egy csomó cég ahol az emberek többet túlóráznak, mint a korábban törvényileg megszabott felső határ és ezért a többlet ellenértékét nem tudják nekik legálisan kifizetni és mindenféle trükközések meg a túlórák "kettős elszámolása" folyik? Ez az élet az elefántcsont tornyokon kívül... És hogy a túlórák ellen miért egy CEU-nyi fiatalnál is kevesebben tüntettek akiken látszik hogy életükben nem túlóráztak és nem is fognak, mert nem olyan helyeken lesznek a payrollon (direkt nem azt írtam hogy "fognak dolgozni" mert ez az esetüknben értelmezhetetlen)

Boycie 2018.12.14. 13:25:21

@konrada: Ez sajnos pont így van.

Az a probléma hogy nincsen tömegigény a változásra. Ha lenne ,akkor a tömegigény megszülné a maga népvezéreit (ahogy a Jobbik is meg tudott szerveződni és felemelkedni amíg egyfajta réteg, de tömegigényt elégített ki). Nincsen akkora diktatúra hogy ha lenne igény akkor csak ilyen sorosista/buzikülsejű meg femináci az átlagembert borzalmasan taszító figurák ugrálnának és próbálnák a figyelmet magukra vonni. Ezekkel pont semmi esély nincsen változásra. Orbán nyilván ezért is nem enged rendőri erőszakot, mert tudja hogy nincsen rá szüksége.

Legfelelősebben gondolkodó felelőtlen ember · http://elmenypark.net 2018.12.14. 14:23:35

A fidesz egyszerű politikusai (értsd: magukat gondolkodónak álcázó végrehajtóemberei) ott élnek a nép között és ha kitör az országos balhé, ők nem tudnak elfutni.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.12.14. 14:49:43

index.hu/gazdasag/2018/12/14/magyarorszag_europai_unio_fogyasztas_jolet/

"Érdekes adatokat közölt az Eurostat, amelyek szerint Magyarország 2017-ben az Európai Unió második legkevésbé jómódú országa lett, csak Bulgária van rosszabb helyzetben nálunk. "

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.12.14. 14:51:50

A Fidesz színt vallott. A hatnapos munkahét bevezetésével rátámadt a családokra, hogy így fogyjon a magyar. Sorost szolgálják ki hogy a magyar vízkészletre rátehesse a kezét. A bölcsödék ingatlanjaival pedig lehet spekulálni és stadionokat építeni a helyükre.

kvadrillio 2018.12.14. 15:02:14

A német munkavállalók 27 órat túlóráztak átlagosan tavaly
Stubnya Bence
Stubnya Bence követés
2018.12.12. 12:24

Tavaly tíz éves csúcsra, 2007 óta a legmagasabbra emelkedett a német alkalmazottak által ledolgozott túlórák száma – számolt be szerdán a német szövetségi munkaügyi hivatal, a Bundesagentur für Arbeit (BA) adatait idézve a heise.de hírportál. 2017-ben egy munkavállalóra átlagosan 26,7 óra túlmunka jutott éves szinten, írja az MTI.

A BA munkaerő-piaci és foglalkoztatási kutatóintézete az IAB (Instituts für Arbeitsmarkt- und Berufsforschung) kimutatása szerint 2017-ben 2007 óta a legtöbbet, 2,13 milliárd túlórát teljesítettek a németországi alkalmazottak, 12,8 százalékkal többet az előző évinél. A munkaadók pedig ebből 1,058 milliárd túlórát nem fizettek ki. Jessica Tatti, a Baloldal (Die Linke) parlamenti képviselője szerint a munkaadók ezzel 36,2 milliárd euró bérköltséget takarítottak meg.

A munkaadók képviselete, a BDA (Bundesvereinigung der Deutschen Arbeitgeberverbände) ezt másként látja. Szerintük a teljesített túlórák alig két százalékos aránya a németországi foglalkoztatás "minőségi bizonyítványa", hiszen a túlórázás a számos ágazatban tapasztalható súlyos szakemberhiány ellenére is "alacsony szinten stagnál".

nehogymáááááááá a rozoga egészségi állapotban vwegetáló magyar mun kavállalók vérén gazdagodjanak a német multik !!!!! BASSZAMEG A GYILKOS ORBÁN A ZANNNNYÁÁÁÁT !!!!!

kvadrillio 2018.12.14. 15:12:32

JAHHH.......KÖZELEG A KOMMUNIZMUSSSS !!! :o)))

A milliárdos üzletember szerint a kevesebb munkáé a jövő, nem a túlóráé
2018. december 14. 09:22
nyomtatás

Richard Branson milliárdos üzletember szerint a technológiai fejlődésnek köszönhetően az emberek kevesebbet fognak dolgozni a jövőben, így eljön majd az idő, amikor három, sőt akár négy napos is lehet a hétvége. Ha okosabban dolgozunk, nem kell majd több időt munkával tölteni - fogalmaz blogbejegyzésében. Magyarországon pont a héten mozdultak el ezzel ellentétes irányba a dolgok.

Szerdán elfogadta a magyar parlament a Munka Törvénykönyvének módosítását, amely lehetővé teszi, hogy 250-ről 400 órára emelkedjen az évente maximálisan elrendelhető túlmunka ideje, amellyel bizonyos esetekben 3 éves időintervallum alatt kell csak elszámolniuk a munkáltatóknak a munkavállalók felé.

2018.12.12 13:44 Elfogadta a parlament a rabszolgatörvényt

A kormánypárt azzal indokolta a törvénymódosítást, hogy aki szeretne többet dolgozni, és ezáltal több pénzt keresni, az elől elhárítják a bürokratikus akadályokat. Az persze kérdés, hogy az esetek többségében mennyire közös megegyezésen alapuló, önkéntes túlmunkáról, vagy a munkáltató által gyakorlatilag a dolgozókra kényszerített túlóráról lesz szó, egy viszont biztosan kijelenthető: a törvény elfogadása az átlagos heti ledolgozott órák számának növekedésével fog járni, ami szembe megy az általános (fejlett országokban megfigyelhető) trenddel.

Richard Branson, a Virgin Group alapítója, milliárdos brit üzletember szerint is nagyon nem abba az irányba haladnak a dolgok a világon, hogy az embereknek többet kell majd dolgoznia. A technológiai fejlődésnek köszönhetően a munkaórák száma csökkenni fog, így a két napos hétvégéből három, vagy akár négy napos is lehet majd. Azt ugyanakkor elismeri, hogy a technológiai fejlődés tartogat veszélyeket, hiszen a gépek egy idő után szinte mindent jobban fognak csinálni az embereknél, ha viszont a vállalatok és a kormányok jól kezelik a helyzetet, akkor abból mindenki profitálhat a világon

Hamihami 2018.12.14. 15:39:07

Azert mindezek mellett szerdan meg megszavaztak a sajat bejaratu birosag felallitasat is, nehogy valamelyik eltevejedett biro miatt valamelyik partkatona gyereke/unokaja hetvegi programja az apuka latogatasa legyen a bortonben. Ha lehet valasztani, en is szeretnek egy olyan NAV-ot es birosagot a csaladomnak, ahol mi mondjuk meg, hogy ki legyen a dontobiro.

Hamihami 2018.12.14. 15:40:31

@maxvaI baIcán bircaman: Ööö... Ivan, osszezavarsz. Teged is megvett a soros vagy mi tortent? Jobb ajanlat jott a dk-tol?

simonpali 2018.12.14. 15:44:37

Annyira vicces, amikor tojáshéjjal a fenekükön belpesti, mamahotelban melegedő egyetemisták és külföldről leszervezett anarchista zsoldosok együtt tüntikéznek a vidéki, multik gyáraiban több éve dolgozó melós érdekeiért. Ennél is viccesebb, hogy a nagy rendszerváltó megmozdulásukra a saját fellegvárukban, a fővárosban is csak 2-3 ezer embert tudtak összecsődíteni. És igen jóindulatú voltam a megjelentek számát illetően.

conchita wurst 2018.12.14. 15:54:00

@simonpali: lesz az kevesebb is, este allitolag havazas varhato

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=JcPm5Rn36Kw 2018.12.14. 16:05:05

@midnightcoder2: Igazad lehet, de azóta a románok is elhúztak melletünk. index.hu/gazdasag/2018/12/14/magyarorszag_europai_unio_fogyasztas_jolet/
Pedig 2008-ban volt egy gazdasági és pénzügyi világválság is. De hála a Fidesz kormánynak, most már annyira de annyira dübörög a gazdaság, hogy mindenkit lenyomunk.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=JcPm5Rn36Kw 2018.12.14. 16:10:43

@szepipiktor: Kérlek mutasd meg, hogy Magyarországon hol van még működő bánya vagy szővöde, egyébként ne beszélj hülyeségeket.

Jakab.gipsz 2018.12.14. 16:27:00

@math0: A nép ellenségét mint ahogyan a vasorrú bábát is csak a mézeskalács házikón belül ismerhetjük meg, a felsorolásod ezt bizonyítja.

hűtőt kizabáló kékszemű 2018.12.14. 16:33:27

@Jakab.gipsz: A segged ellenségét is csak belül ismered fel.

5perc 2018.12.14. 16:34:27

"a szokásos flegmán-gunyoros vigyort tudta csak az arcára húzni"
Tisztán látszott vezetői "nagysága". Magától egy szót nem tudott kinyögni, csak támaszkodott, vigyorgott bugyután, töketlenkedett. A nyalisai sem tudtak rajta segíteni, teljesen szétesett. Nincs ott vízió meg karizma, csak egy üres senkiházi.

conchita wurst 2018.12.14. 16:37:29

@5perc: "Nincs ott vízió meg karizma, csak egy üres senkiházi."

Aki titeket szakerto ertelmisegieket legkozelebb tavasszal ver segg-picsara az EP valasztason. Vagy elobb a Budapestin, nem tudom az mikor lesz.

5perc 2018.12.14. 16:40:28

@conchita wurst:
Neked külön gratulálok a 6 napos munkahetedhez. Ja, valszeg nem dolgozol.

conchita wurst 2018.12.14. 16:55:04

@5perc: Aki beleegyezik a 6 napos munkahetbe, az dolgozzon 6 napot.

Tavaly atlag 4 orat tuloraztak a magyarok...:)

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2018.12.14. 16:59:10

@conchita wurst: Te hűtlen! Már megint más seggéről álmodozol!

sZulamith 2018.12.14. 16:59:14

@Minden ballib bérretteg: Dolgoztál valaha is alkalmazottként, netán fizikai munkakörben? Amit irsz abból az látszik, hogy nem A kapitalista világrendben csak erős szakszervezettel boldogulhat az alkalmazott., mi még ott nem tartunk, és ez nem a szakszervezet hibája. Azt felismerni, hogy én jól éljek, boldoguljak, ahhoz a másik embernek - munkásnak - is köze van, itt még nem tartunk:)

.

sZulamith 2018.12.14. 17:05:30

@conchita wurst: Már vagyunk, amikor a kormány tagjai véleményezik a tüntetést:)

torró 2018.12.14. 17:22:38

Ma beszéltem az unokaöcsémmel aki egy nálunk működő gyár igazgatója, és rákérdeztem, hogy nálatok mi a helyzet ezzel a 400 órával kapcsolatban. Azt mondta, hülyeség azt feltételezni, hogy a munkavállalói zúgokódnának. Épp ellenkezőleg, eddig is szerettek volna többet túlórázni, de csa250 órát lehetett engedélyezni. Mindenki aki teheti szeretne többet keresni. És havonta fizetik rendesen a túlórát .
Látom mit művel ez a csürhe, mennyi kárt okoz feleslegesen, mert a dolgozók azok dolgoznak és nem rongálják a köztulajdont. Ezeket a károkat ki fogja fizetni? Én ráverném a rongálókra és az őket uszító ellenzékiekre.Ne a kétkezi dolgozók által befizetett adókból legyen helyreállítás! Nehogy ők fizessék a söpredék tombolását!

lobaszopiatej 2018.12.14. 17:39:54

@conchita wurst: "Aki titeket szakerto ertelmisegieket legkozelebb tavasszal ver segg-picsara az EP valasztason. "

Hogy mi lesz azt kevésbé tudom megmondani (ui. aki tudja az vagy elcsalja vagy hazudik), de mindig is a butább emberből volt több.

Kukubenko 2018.12.14. 18:58:37

@István Tamasi:

A retek kurva anyádat, te ócska proli.

Kukubenko 2018.12.14. 19:02:16

@kvadrillio:

Önfeledt hazudozó tetű.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 20:14:17

@$pi$: nem, a napi oktatóvideódat máshol keresd!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 20:17:22

@torró: beszéltem egy hajléktalannal az aluljáróban, azt mondta, az anyád 400 órát szop túlórában, és csak 3 év múlva kell kifizetni. de egyébként is csak egy ötszázas, szóval megéri.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 20:18:44

@torró: anyád egyébként azt is mondta, hogy szeretne 800 órát túlórázni, szétbasznák a seggét, és belehalna, de jó lenne

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 20:21:49

@conchita wurst: "Tavaly atlag 4 orat tuloraztak a magyarok...:)"

ezért mentek ki az utcára tüntetni, hogy a 250 órát növeljék meg, mert nem fért bele a 4 óra.

idióta, Fideszes barom vagy!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.14. 20:23:57

@5perc: de, 400 túlórában szopja a Fidesz politikusokat. fizetés 2021-ben.

antiinternáci 2018.12.14. 20:41:27

@The Ghost Wolf O1G:

"Pedig 2008-ban volt egy gazdasági és pénzügyi világválság is."

Ja, más országokat csak az tett próbára, minket viszont a szadeszmp által már 2007-re előidézett, a mostaninál drasztikusan erősebb nemzetközi konjunktúra idején létrehozott csődhelyzet is.
Magyarországon a Gyurcsány-dúlás olyan szörnyűséges következményekkel járt, hogy senki sem gondolt arra, hogy abból 15-20 évnél hamarabb ki lehetne lábalni.

Magyarország helyzetét tehát legyél szíves csak olyan országokkal összehasonlítani, ahol szintén volt Gyurcsány(i) kormány. Mert ahol nem volt Gyurcsány, nem volt buta, korrupt, tolvaj Szadeszmp, azoknak könnyű volt. Tulajdonképpen szomorúak lehetnek, hogy ilyen óriási előnyből csak ennyit tudtak elérni hozzánk képest.

antiinternáci 2018.12.14. 21:11:26

@The Ghost Wolf O1G:

gvi.hu/grafikon/29/az-egy-fore-juto-gdp-alakulasa-a-visegradi-orszagokban-2006-2017

Tudod értelmezni?
Látod pl, hogy Szlovákia 2007 III. név-ben 13% növekedést ért el, miközben a magyar adat 0,2% volt?

Látod, hogy micsoda szörnyűséges mélypontok voltak 2010 előtt? Sokszor 8-10%-kal voltunk a V4 országok alatt.
És látod, hogy 2013 II. n.évtől sokszor a legjobbak között vagyunk?

Tagadod, hogy a környező országokkal szembeni hátrányt egyértelműen a 2007 és 2010 közötti időszakban, a Szadeszmp alatt szedtük össze?
Arról nem is beszélve, hogy a Gyurcsány-dúlás után Orbánt mindenben akadályozták, gáncsolták mind itthon, mind külföldön. Az új kormánynak ebben a környezetben kellett eredményt elérni, és mint láthatod, el is ért.

És mielőtt elkezdenéd a szokásos mantrát: a Fidesz is csinál hülyeségeket, ezt mindenki látja. Mégis, ezek ellenére is elsöprően nagyobb tábora van, mint bárki másnak.
Talán el kellene gondolkodnotok, milyen szörnyűségeket kellett elkövetnie a szadeszmp-nek, hogy ennyire utálják őket az emberek...

torró 2018.12.15. 11:29:40

@math0:
Bravó! ez aztán a kultúra! Idefigyelj te kis szarházi tetű! Anyám már 1961-n meghalt . Az emlékére tekintettel, megfoglak találni!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.15. 13:33:48

@torró: azok az emberek fognak megtalálni, akiket lecsürhéztél, te Fideszbérenc elmebeteg!