Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

Az orosz medve esete a magyar turullal

2018. november 23. - Filterr

Van a Napirajznak egy mára már klasszikussá vált képsora, amikor a magát turulnak valló madárka bent ül a Grísa nevű medve állatkerti kifutójában. A Tizedes meg a többieket eszembe juttató névválasztás csak egy a sok találó részlet közül abban a három képkockában. Ám a csúcs mégis az benne, hogy az az énkép zavaros magyar turulrigó önszántából ücsörög a medve ölében. Mivel szó szerint szabad mint a madár, bármikor elrepülhetne. De ő inkább ücsörög bent a rács mögött és azzal a medvével spanol, aki mindenkit idegesít. És aki erre direkt rá is játszik.

hazaarulo.jpg

Mélyen tiszteletlen kormányunk, de persze leginkább a vezérünk tökéletesen megvalósítja a fenti képet. Sokan és sokszor megállapították: erős bakugrás volt az Orbántól, hogy a Hősök terén elmondott híres beszéde után szűk 30 évvel annak szöges ellentétét képviseli. Akkor az oroszokat hazaküldte Magyarországról, most pedig kiszolgáltatja nekik az országot. Mások persze ezt mindig relativizálják, mondván más a világpolitikai helyzet, meg Putyin nem is rossz arc (sőt!), a Nyugat - s különösen az EU - meg amúgy is haldoklik, szóval jóban kell lenni a ruszkikkal.

Épeszű ember nem gondolhatja azt, hogy egy ország Közép-Európában ne legyen - relatíve - jó kapcsolatban Oroszországgal. Megannyi gazdasági, politikai és kulturális együttműködés fűzi hozzá az EU államait is. Így ha valaki bírálja Orbán barátságát Putyinnal, akkor azt nem valami zsigeri oroszgyűlöletből teszi. Nem az agyonnyomorgatott orosz néppel van baj, hanem annak vezetésével. A gond ismerős, mi is ezzel a problémával küzdünk.

Putyin az a fajta pasas, akiről ha a KGB-s múltját nem is nézzük, akkor is legalább azóta tudni lehet, hogy egy igazi szemétláda, amióta az elnöki ciklusa elején felrobbantatott két panelházat saját hazájában. Tette mindezt azért, hogy a csecsenekre foghassa, majd háborút indítson ellenük, így szilárdítva meg népszerűségét és hatalmát. A lassan 2 évtizede regnáló cárocska azóta is csak saját hírnevét öregbíti.

Viktor pedig a fene tudja, hogy igazán miért is csinált segget a szájából, amikor így betérdelt az orosz elnöknek. De az tény, hogy a keleti nyitás ürügyén 50 évre készülünk eladósítani magunkat a mindenkori moszkvai vezetésnek az új paksi atomerőmű miatt. Ahogy az is valós, hogy hol letelepedési kötvényekkel, hol más módon, de orosz kémek és bűnözők százait engedték be az országba. Szerintem ezek nagyjából kimerítik a hazaárulás fogalmát, de persze ez is ízlés dolga, sokan azt mondják, hogy ezek normális dolgok, mert az atomenergiára szükség van, nyugatról pedig amúgy is akárki be tud jönni az országba.

Viszont az elmúlt napokban szerinem eljutottunk arra a pontra, amikor a Putyinnak tett gesztusok és engedmények már nem magyarázhatóak meg egyszerűen csak azzal, hogy a politikai racionalitás megkívánja ezeket. Azzal, hogy a hazájában korrupció miatt 2 éves börtönbüntetésre ítélt volt macedón miniszterelnököt, Gruevszkit magyar diplomaták szállítmányozták be azzal olyan távol került a kormányzat a jóízlés határától, hogy az már csak egy apró pontnak kezd látszani. Ezt aztán szépen megfejelték azzal, hogy gyorsan menedékjogot is adtak neki. A sztorit pedig várhatóan azzal fogják megfejelni, hogy torkonszarják a macedón kormány kérését, s nem adják ki nekik, dacára a nemzetközi elfogatóparancsnak.

Ma pedig az a hír borzolja össze az agyunkat, hogy 2 orosz fegyverkereskedőt simán visszaadtunk Moszkvának, holott az USA kérte tőlünk a kiadatásukat. A két “úriember” 2 évvel ezelőtt hazánkban akart eladni egy nagy valag honvédségtől leselejtezett fegyvert (az AK-47-es gépfegyverektől a légvédelmi rakétákig mindenféle finomságot) egy mexikói drogkartellnek (valójában beépített ügynököknek), hogy azok hatásosabban vehessék fel a harcot az amerikai kábítószerellenes ügynökséggel (DEA). Hiába az amerikaiak folytatták le szinte az egész nyomozást, mivel Magyarországon fogták el őket, ezért az akciót a TEK végezte el, így magyar őrizetbe kerültek a fegyvernepperek.

Őszintén szólva már egyre jobban kezdek együttélni azzal a ténnyel, hogy egyre inkább az orosz érdekszférába sodródunk. Egyre inkább megszokom, hogy azoknak áruljuk ki a hazát, akik két szabadságharcunkat is vérbe fojtották. Kezdem elfogadni, hogy nekik fogunk perkálni a következő évtizedekben Paks2-ért, gázért, fegyverekért, felújított metrókért. De attól viszont tényleg a belem fordul ki, hogy minden meglévő szövetségesünket tahó paraszt módjára idegenítünk el a Gruevszki-üggyel, a fegyverkereskedők sztorijával, s az ezekhez hasonló lépésekkel. És őszintén csodálkozom, hogy ez miként fér bele annak a sok magát konzervatívnak nevező erkölcs-csősznek a világképébe, akik rendületlenül kiállnak Orbán mellett.

Mert nem kell mindenkinek nyugat felé orientálódni, s atlantistának lenni ebben az országban, mert mióta a Kárpát-medencében vagyunk, azóta megosztott a magyarság a Kelet-Nyugat témában. Nem kell mindenkinek hinnie a demokrácia intézményében, a jogállamban, az emberi és szabadság jogokban, mindenki szabadon lehet illiberális, populista és autokrata hajlamú. Ezek olyan politikai, társadalmi és gazdasági nézetkülönbségek, amik minden normális országban jelen vannak. De azt az erkölcsi mélyrepülést, gerinctelenséget és minden írott és íratlan normarendszert felrúgó gyalázatot sehogy sem lehet megmagyarázni, amikor országunk vezetése nettó bűnözőket bújtat idehaza, vagy éppenséggel menekít ki az országból.

Történelmi bűn az egész országot szamárpadba kényszeríteni csak azért, mert Orbán egy-két piros pontot remél Putyintól az ellenőrzőjébe. Rövidtávú érdekekért, s aprópénzért áruljuk el szomszédainkat, ahogy tesszük azt most Ukrajnával, döfjük hátha szövetségeseinket, amikor titkosszolgák és bűnözők hadait engedjük szabadon garázdálkodni, és fingjuk arcon sorstársainkat, amikor baltás gyilkosokat küldünk haza, s elítélt politikusokat bújtatunk. Pedig az ég világon semmilyen körülmény sem kényszeríti arra a magyar turulkát, hogy bebújjon az orosz medve ketrecébe. De reméljük megérjük annak napját, amikor ez a kis magyar madárka rájön, hogy rossz társaságba keveredett, s kiszáll önként vállalt börtönéből.

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr3014388654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.11.23. 17:55:30

@exterminador: Ahogy Göncz Árpi bácsi is koszorúzott a Tienanmen téren. A népi hősök emlékművét. Mindössze öt évvel a vérengzés után. Az nem zavart? Mindkettő protokolláris kötelezettség volt, míg Junker Marx koszorúzása nem volt az. Max. alkoholos befolyásoltságra hivatkozhat..:))

wolves84lb 2018.11.23. 18:08:06

@maxval balcán bircaman: az egy dolog, hogy egy utolsó gerinctelen szar fideszes orbánhívő vagy, de hogy az oroszokat is bő nyállal szopod le minden egyes alkalommal, amikor szóba kerülnek, az talán még taszítóbb tulajdonságod.

Én biztos bent hagynálak téged egy égő autóban. Sőt, még bele is raknálak, ha csak azon múlna. Haszontalan vagy, kb mint az ágyipoloskák.

Sean MacTíre 2018.11.23. 18:10:45

@midnightcoder2: palesztina nem volt szuveren allam, ukrajna igen. A zsidok nem foglaltak orszagot hanem alapitottak, azon a teruleten amit erre kaptak (legalabbis igertek nekik).

wolves84lb 2018.11.23. 18:14:06

@KalmanBlog: hát ez nagyon siralmas volt, kedves fidesztroll...ezeket már ellőtték a haverjaid, és azok is lepattantak.

Ja, ha TI nem felejtetek, elárulnád a neved? Csak hogy akkor is nagy pofád legyen majd, ha bukik egyszer a narancsrezsim.

Fülig José 2018.11.23. 18:15:00

@maxval balcán bircaman: menthetetlen hülye vagy, beletörődtem. Vígasztaljon a tudat: nem vagy egyedül...

wolves84lb 2018.11.23. 18:17:32

@dare: azért szerencse, hogy itt a hétvége, láthatóan nagyon elfáradt az a 3 agysejt a fejedben. Ennyi baromságot összehordani :)

dare 2018.11.23. 18:28:17

@wolves84lb: Ezt nem bírjátok kinőni?
Játszunk olyat mondj egy példát, és én mondok rá egy ellenpéldát a baloldalról.
Aki hamarabb kifogy, az nyer.
Benne vagy?

wolves84lb 2018.11.23. 18:29:50

@dare: nem tudom, de nem is érdekel, most miről beszélsz...agyatlan fidesztroll vagy, vitára alkalmatlan. Már tökéletesen bemutatkoztál, ne fáradj tovább.

abcdefghijklmm 2018.11.23. 18:33:14

Az egy-két pirospont gondolom jól jön majd, amikor a gáz áráról tárgyalunk legközelebb. Egyébként meg embargó ide vagy oda, a Nyugat is üzletel a ruszkikkal. Hülyék is lennének, ha nem tennék. Vagy szerintetek jól össze kellene veszni velük?

Fülig José 2018.11.23. 18:36:04

@wolves84lb: Karinthy megvan? A “Magyarázom a bizonyítványom”? Mer a fideSS FOLYAMATOSAN magyaráz. Mindent. Ha megfigyeled, sem program, sem változás (pláne bármilyen javulás bármely területen) csak az állandó magyarázat. Ha egy cicalány meg ez az újjullámos kórus le meri írni, hogy de igenis, az oktatás hűdeszuper, meg hogy az egészségüggyel minden redben, ráadásul ők a hazzaffy nagymagyarok, nincs miről beszélni. Sajnos ma Magyarországon a csőcselék került helyzetbe. Igaz, hogy a világtörténelemben még semmi maradanrdót nem tudtak alkotni (hiszen síkhülyék) de sebaj: megint nekifutnak.
Az megvan:
“- Levágtam a karod!
-Nem is!”

Ranó Matyi 2018.11.23. 18:45:09

@maxval balcán bircaman: putyin védi a békét? megháborodtál

ulpius66 2018.11.23. 18:46:35

Kedves Filterr!

Ezt a sok baromságot amit iderittyentettél, mikor álmodtad?

A TÉNYEK!
Tagja vagyunk az EU-nak.
Magyarország külkereskedelmi forgalmának 75%-t az EU-val bonyolítja.
Tagja vagyunk a NATO-nak.
A forintot az euróhoz kötöttük, gazdaságilag, és politikailag is mindenben az EU döntéshozóitól függünk. (döntően az autógyárak vezetőitől, lásd Mercedes, AUDI, Opel, BMW... ezeknek a szava ezerszer fontosabb a Putyinnál.....)

A kapcsolatunk az oroszokkal (Putyinnal) is kiválóak, amiben semmi kivetni valót nem látok..... sőt, jók a kapcsolataink Kínával, Izraellel, stb..... ennek inkább örülni kéne!

Le merem fogadni, hogyha rosszul alakulnának a kapcsolataink az oroszokkal, akkor az igen tisztelt Filterr másról sem írna, hogy fújjjjj, a patás még az oroszokkal is összerúgta a port......

Ugyanez van a menekült kérdésben is!

A ballibsi firkászok eddig másról sem regéltek, hogy az a csúnya patás nem fogadja be a menekülteket!

Most, hogy befogadta, ugyanezek a firkászok ezerrel üvöltik, hogy fújjjjj, mért fogad be menekültet!

Ilyen eccerű az élet!

ulpius66 2018.11.23. 18:49:06

Azt viszont készséggel elismerem, hogyha a menekült kérdésben az Amneszti Internesönel és a Nyílt Társadalom Alapítvány döntene, akkor minden rendben Vóna.....

Fülig José 2018.11.23. 18:51:00

@dare: “barátkozni a szomszédokkal.“
Hát a lófasz tudja hogy van ez, de a cigány meg a tarajos hozzáállása nálunk hazaáruló gerinctelen lippsibolszzsiccimegatöbbi-knél mindenre emlékeztet, csak haverkodásra nem... értem én, hogy soroooos, nade...Az is megvan, hogy az eccri fideSSzombi a béláék pajtáján még nem ment túl, Európát nem bírná felrakni a földgömbre, de ha engem jövöre kinéznek Európából a telibasztott orsóscigány meg a sleppje miatt, hát valamék putrit még rágyújtom a narancsokra. Mer a saját életüket elbaszhatják, azért nem is kár, de az enyémet nem. Tudod: olyan ez mint a scientológia. Van aki belép, oksa, nade hogy kötelező legyen...?!

ulpius66 2018.11.23. 18:51:40

Ha az Amneszti és a hozzá hasonló SoroSS-szervezetek csempészik tízezer számra át a menekülteket, az rendben van, ha ugyanezt a Patás teszi, akkor felnégyelni!

Fülig José 2018.11.23. 18:52:24

@ulpius66: te megint itt hazudozol? Szted érdekelsz még valakit? Csak kérdem...

ulpius66 2018.11.23. 18:53:48

Bocsika!

Azt kihagytam, hogy a SoroSS-elvtárs kitartottjai, azok a törvények felett állnak!

NEKIK MINDENT SZABAD!

ulpius66 2018.11.23. 18:55:57

@Fülig José: "@ulpius66: te megint itt hazudozol? Szted érdekelsz még valakit?"

MEGGYŐZTÉL!

Tényleg lehengerlőek az érveid!

Az külön tetszik, hogy míg én hazudozom, TE CSAKIS AZ IGAZAT, A TELJES IGAZAT ÍROD!

TÉNYLEG MEGGYŐZTÉL!
(el is bújdokolok szégyenemben....)

Fülig José 2018.11.23. 18:57:20

@ulpius66: olvasni tudsz? Akkó fuss neki még1szer...

ulpius66 2018.11.23. 18:58:33

Félig Hozé!

Azért azt elárulhatnád, hogy szerinted a magyar kormány csinál valamit jól is?

ulpius66 2018.11.23. 19:01:10

Félig Hozé!

Sajnos mán olvasni is lefelejtettem, de itt vagy te aki ontja magából a bölcsességet....te viszont igen jól tudsz olvasni és írni is!

természetesen a teljes igazságot csak, és kizárólag te vagy képes megfogalmazni!

ulpius66 2018.11.23. 19:02:57

Félig Hozé!

Akkor szerinted nagyon rossz dolog, hogy jóban vagyunk az oroszokkal?

Igazad is van, tényleg nem tőlük, hanem a svájciaktól kéne a gázt és a kőolajat megvenni!

morph on deer 2018.11.23. 19:23:04

Némileg off topic, de jellemző.

Van ez az ország, ahol ugyancsak egy madár a címerállat, meg ott is nácik voltak, meg bigott kommunisták is, meg építettek falat is maguk közé, amit aztán ledöntöttek, - szóval eléggé vadregényes múlt áll mögöttük: azaz a németekről van szó!

Tegnap délután az RTL nevű magántulajdonban levő TV csatorna elkezdte az évente szokásos, 24 órás jótékonysági gyűjtését, - amit évtizedek óta rendszeresen megrendeznek, - és aminek az imént lett vége.

Magánemberek, cégek, kicsik, nagyok, SMS-ben, felajánlással, marathoni futás keretében, így-úgy-amúgy gyűjtöttek. Ismert emberek fogadták a telefonoket és vettek részt kampányokban, és nem is hiába! Volt olyan, hogy egy család, azaz papa-mama-gyerek adott több, mint 9700 eurót! Gondolom pont annyi volt a malacban éppen...

Mindenesetre, ahogy mondtam, az imént befejezték a gyűjtést, “Wir helfen kindern”, a végeredmény € 8.366.525 !

Aki akarja, átszámítja, továbbá kiszámíthatja, hogy ez fajlagosan hány forintnak felelne meg, a lélekszám arányában itt és most, én nem.
Én csak azt mondom: le a kalappal!
(Akkor is, ha kockás és toll van a szalag mellé tűzve..)

A pénzt olyasmikre adják, mint pl egy kiskölyök új üvegszemére, amelyik személyesen neki készült, ahelyett, amit egy rákos megbetegedés miatt vesztett el ötévesen, meg ilyesmik. Tehát amire kell..

És érdekes módon én nekik elhiszem, hogy ez valóban így lesz!
Szemben mondjuk a vörösiszap áldozatainak gyűjtött összeggel, ami még mindig nem jutott el a címzettekhez...
Nyilván a posta tehet róla.

Szóval mindjárt lehet itt majd hörögni, drága jó nemzetthy testvérek, de mi még abban a bizonyos fasorban sem vagyunk szolidaritásból!
További szép estét!
Ja, és boldog karácsonyt, mielőtt elfelejtem!

Budapest a kutyaszar városa 2018.11.23. 19:25:20

Annak a bugyuta kis madárkának ki kéne tekerni a nyakát, mielőtt még több hazaárulást végez...

Budapest a kutyaszar városa 2018.11.23. 19:28:58

@abcdefghijklmm: Azért az összeveszés és a herenyaldosás között van néhány értelmesebb fokozat .

midnightcoder2 2018.11.23. 19:34:37

@Sean MacTíre: Azért Ukrajna sem igen dicsekedhet ezer éves múlttal, a krími részt pedig Sztálin elvtárs csapta hozzájuk egy rossz pillanatában (mondjuk jó nem nagyon volt neki)

morph on deer 2018.11.23. 19:42:22

@abcdefghijklmm:
“a Nyugat is üzletel a ruszkikkal”

Na mesélj, kis kedves, melyik Putyinkedvenc bűnözőnrk adtak menedékjogot mostanában?

Üzletelni üzleti alapon kell, és lehet!
A cselédlelkű talpnyalásnak viszont SEMMI köze az üzlethez!

Nem szivesség, hanem ÜZLET!

Gondolod, hogy nem kapnánk gázt, ha nem babusgatnánk a köztörvényes bűnözőket?

Ébredj már fel, légyszives!
Ennek semmi köze az ország érdekeihez, ez az orbán nevű Putyin lakáj személyes biznisze, ahogy a baltás honpolgár is az volt!

Az persze egy másik kérdés, hogy te alkalmasint egyetértesz ezzel, és helyesled, hogy az ország miniszterelnöke a pozicióját kihasználva bűnözők adásvételével egészíti ki szerény jovedelmét, de én meg nem, így aztán jellemtelennek tartom szeretett viktorunkat...

Látod, ilyen egy megátalkodott liberális, akiktől már a mamád is óvott annak idején..!

HaD 2018.11.23. 20:11:55

Jó kis írás:)...annyit azért hozzátennék hogy a hazaárulók és oroszok viszonylatában érdemes lenne belekukkantani az Általános Értékforgalmi Bank kis történetében a madget rahimkulov és monnyuk csányigeci meg demjángeci kis feladataira...egy kis dunaimiszter bábáskodása mellett:)....a kis haza kilóra el van adva(nagyjából kilopott zs-ből a hülye magyar gojok saját pénzéből) a vevő meg a tesók:)

ulpius66 2018.11.23. 20:19:46

index.hu
2018. nov. 12.

"A politikusnak a múlt csütörtökön kellett volna megkezdenie börtönbüntetésének letöltését, de ügyvédei fellebbezést nyújtottak be, amivel nyertek egy kis időt Gruevszki számára. Az indítványt ugyanakkor a múlt pénteken a fellebbviteli bíróság elutasította, a döntésről szóló dokumentumot pedig a múlt hét végén és hétfőn többször is megpróbálták kézbesíteni a volt kormányfőnek, ám Nikola Gruevszkit sehol sem találták, ezért

HÉTFŐ KÉSŐ DÉLUTÁN ELFOGATÓPARANCSOT ADTAK KI ELLENE.

Az Orbán Viktorral is jó viszonyt ápoló Gruevszkit hivatali visszaélés miatt két év letöltendő börtönbüntetésre ítélték májusban. Az ítélet szerint miniszterelnökként befolyást gyakorolt egy páncélozott Mercedes beszerzésére kiírt pályázat kimenetelére, és a győztesnek kihirdetett autókereskedő utólag jutalékot fizetett neki, illetve ő maga személyes használatra is igénybe vette a luxusautót.

A 600 ezer euró (192,85 millió forint) értékű Mercedes megvásárlására 2015-ben derült fény, amikor az akkor még ellenzéki – azóta kormányfővé választott – szociáldemokrata Zoran Zaev nyilvánosságra hozta Gruevszkinek és a kormány több magas rangú tisztségviselőjének illegálisan lehallgatott telefonbeszélgetéseit. Az eljárás során perdöntő bizonyítékká vált Nikola Gruevszkinek és az akkori belügyminiszternek az egyik telefonbeszélgetése, amelyben az autó megvásárlásáról esik szó.

Nikola Gruevszki, aki 2006 és 2016 között vezette Macedóniát, ártatlannak vallotta magát ebben és további négy ügyben, majd közölte: az eljárások politikai indíttatásúak, és azok mögött a szociáldemokrata kormány áll.

Gruevszki egyébként annak ellenére, hogy börtönbüntetést kapott, képviselő maradhatott, a szkopjei képviselőház ugyanis nem szavazta meg a politikus parlamenti képviselői mandátumának a visszavonását."

Szóval teljesen jogszerűen a sorosista, független macedón bíróság elítélte a volt miniszterelnököt.

A másodfokú fellebbezését meg jól elutasították a parlamenti képviselőnek!

Teljesen tiszta ügy!

A sorosista bíróság egyből kimondta a tutit!

Ebben a kétszázmillás Mercédesben azóta a sorosista Zaev furikázik!

Ahogy mondani szokták: jön még kutyára dér!
(az biztos, hogy nem szívesen lennék a két év börtönt kiszabó bíró helyében....mert ugye lehet, hogy két év múlva, meg Gruevszki pártja nyeri a választásokat....ha a SoroSS el nem csalja....)

Fülig José 2018.11.23. 20:23:36

@morph on deer: nem tudom miért, nekem mindig a szürke rendszám ugrik be, ha “ kormányzati fejlesztést” hallok. Megvan a bringatartós törénet ugye? Bazmeg: CSAK MEG KELLETT VOLNA NÉZNI, ( a rohadó) NYUGATON HOGY CSINÁLJÁK! De neeeeeem, fideSSfaszfejgecik feltalálták a kamálban a lukat... 2 hét alatt elvérzett a faszna az egész, gondolom nem vót ingyen ( szor 1000000000000 ha a fideSS intézi) de nem emléxem hogy gurultak volna fejek. Semmirekellő, okádék férgek, egy szavuk sem igaz. Ne is higgy nekik sose, nem fogsz csalódni.

ulpius66 2018.11.23. 20:23:38

Csak azt nem értem, hogy Gruevszki mért hallgattatta le saját beszélgetését a belügyminiszterével, amit a Zaev nyilvánosságra hozott.....

A mecedónok most tartanak ott, mint mink az ötvenes években......"Virág elvtárs, ez nem a vallomás, hanem az ítélet!"

ulpius66 2018.11.23. 20:30:36

Félif Hozé!

Fogd vissza magad, mert a végén még gutaütést kapsz!

Mondjuk emberéletben nem esne kár!

exterminador 2018.11.23. 20:44:23

@ulpius66: jártatodapofád, jártatodapofád, egyebetsetucc.
Egyébként jól fizet ez a munka? Pénzért én is szívesen floodolok oldalszámra faszságokat.

ulpius66 2018.11.23. 20:48:04

Tény, ami tény, hogy a SoroSS-elvtárs vezette "ellenzéki erőknek" SIKERÜLT MEGDÖNTENIÜK AZ TÖRVÉNYESEN MEGVÁLASZTOTT ukrán és macedón kormányt!

Mondjuk a magyar választóknak volt annyi eszük, hogy még véletlenül sem szavaznak a sorosista csicska pártokra!
(ez alól persze kivétel a Félig Hozé, és a még tőle is sokkal hülyébb Morfondírozó...)

ulpius66 2018.11.23. 20:50:21

@exterminador:
OK.

Eléggé jóban vagyok a Habonnyal, ha kéred, szívesen beajánlak!

Kicsike pénzt hoz, de nekem jól jön!

vajdasagi 2018.11.23. 21:02:41

@ulpius66: És szerinted az oroszokkal úgy kell jóban lennünk, hogy bukott és elítélt volt miniszterelnököket importálunk suttyomban? EZ AZ ÁRA?

Fülig José 2018.11.23. 21:09:48

Bazz, most tolnak vmi műsort erről az Észak-Koreai elmebajnokról.. nézem, nézem... hát öcsém! Nem ott ül mögötte egy csomó fideSSes, koreainak maszkírozva! Az a tapsolás, az az eufória..! Még ez a dugó istenbarma is kiköpött a mi első polgárunk... megnyugodtam, má tudom, merre tartunk... szasztok.

ulpius66 2018.11.23. 21:10:18

@vajdasagi:

Vajda Ági!

Te aztán kibaszottul el vagy maradva!

Mi az, hogy "suttyomban"?

Hiszen megírta az IGAZMONDÓ HVG.HU, 444.HU ÉS AZ INDEX.HU is, hogy Gruevszki nőnek öltözve szökött át Orbán Viktor segítségével az albán határon, aztán pedig "Orbán Viktor magánrepülőgépén vitte személyesen Belgrádból Budapestre" esetleg még a repülőgépet is ő vezette.....

Vajda Ági!
Ehhez tartsd magad!
(vagy legalább próbáljatok meg ugyanazt hazudni.....)

S. Baldrick 2018.11.23. 21:10:27

@KalmanBlog:
1. "Amúgy nevetséges, hogy a felszínen egy drágább merga miatt támadják,..."

Nem a merga ára a probléma, hanem az, hogy ő maga mondta meg, hogy kitől kell megvenni. Ezután a kereskedő ezt meghálálta neki némi készpénzzel. Ezt korrupciónak hívják (valószínű, ez itthon is így megy, csak kicsit nagyobb tételben). Egyébként más ügyekben is nyomoznak utána.

2. "A mai Oroszországot a Szovjet-unióhoz hasonlítani is csúsztatás, például nem vagyunk katonailag megszállva sem,..."

Ma is megmaradt az a régi szokásuk, hogy időnként bevonulnak azokhoz a szomszédaikhoz, akik távolodni próbálnak tőlük. (Moldávia, Grúzia, Ukrajna). Az a szerencsénk, hogy már nem vagyunk szomszédok.

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2018.11.23. 21:13:54

"Mások persze ezt mindig relativizálják, mondván más a világpolitikai helyzet"

Akkor most haragban kell lennünk mindenkivel, akinek az elődei rosszat tettek nekünk? Lenne egypár jelölt.

@vajdasagi: "bukott és elítélt volt miniszterelnököket importálunk suttyomban?"

Most őszintén: neked meg nekem ez nem tökmindegy? Ha ez hozzátartozik ahhoz, hogy a Nyugat által is gyakran veszélyesnek nevezett oroszokkal biztonságos viszonyt tartsunk, akkor szarok én erre a mukira, tőlem azt csinálnak vele, amit akarnak, ez érdekel a legkevésbé. Ha ugyanezt az osztrákok csinálnál, mondjuk, akkor a szabadsághős magyar sajtóban alig lehetne róla említést találni. Itt Orbán bassza a csőrötöket, nem Macedónia, ez világos, a cirkuszt akkor hagyjuk is abba, mert magunkat fölösleges volna ámítani.

ulpius66 2018.11.23. 21:15:04

Félig Hozé!

Remélem te leszel az első, akit munkatáborba visznek, amúgy észak-koreai módra, ha mán ennyire ezt delirálod a hazai viszonyokra........

ulpius66 2018.11.23. 21:19:39

@S. Baldrick: "Nem a merga ára a probléma, hanem az, hogy ő maga mondta meg, hogy kitől kell megvenni. Ezután a kereskedő ezt meghálálta neki némi készpénzzel.

SŐT!

Minden beszélgetést felvett a kereskedővel, és a saját titkosszolgálatával felvételt is készített a pénz átadásáról! .... majd mindezt átadta a SoroSS-csicska szoci utód miniszterelnöknek.....

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2018.11.23. 21:24:34

@S. Baldrick: "Az a szerencsénk, hogy már nem vagyunk szomszédok."

Ez így van.

"időnként bevonulnak azokhoz a szomszédaikhoz"

Nekem ez nem rosszabb, mint amikor más nagyhatalmak időnként bevonulnak velük nem is szomszédos országokba, "önvédelemből", meg békét fenntartani. Nem tudom, hogy a sajtó által buzgón táplált, fröcsögő oroszellenességnek ezen kívül még mi is ennyire az oka, de az igazság szerint közel sem az oroszokkal volt a legtöbb bajunk az elmúlt évtizedekben. Rossz a sajtójuk, ez tény, mert nálunk a Nyugatnak benyalás vált hagyománnyá, patkóbélig, de aki egy kicsit is ad magára, távolodjon el a sajtó baromságaitól, és kezdje el tehetsége szerinti objektivitással méricskélni a dolgokat.

ulpius66 2018.11.23. 21:29:37

@Androsz:
Amikor a D-209, a futóbolond, vagy a libatolvaj csontig benyalt a Putyinnak, az nem volt baj!

Ugyanazok a ballibsi firkászok, akik most kígyót-békát okádnak az oroszokra, akkor ők is ezerrel nyalták a Putyin seggét!

ulpius66 2018.11.23. 21:37:00

Félig Hozé!

Aztán mizújs Észak-Koreában?

Továbbra is tetszik a rendszer?

Megnyugtatásodra közlöm, hogy MAGYARORSZÁGON SOKKAL, DE SOKKAL ROSSZABB A HELYZET, MINT ÉSZAK-KOREÁBAN!

Javaslom, menekülj Észak-Koreába!

morph on deer 2018.11.23. 22:26:21

@ulpius66:
“A mecedónok most tartanak ott, mint mink az ötvenes években....”

Meg majd ahol már a jövő héten esmég.
Mondom: ismét! Csak én is népiesch voltam.

De amíg az ötvenes években Moszkvába menekültek Rákosi féle geczyk, ma Macedóniából Budapestre.
Változnak az idők, You see...

Csak a mocsokság a régi!
Nem is csoda, mivel mi egy hagyománytisztelő nemzet vagyunk..!

Nehogy már a dekadens nyugat fertőjében dagonyázva egyszer csak gerincünk nőjön már valahogy!
Még mit nem!
Mi orbanista Putyin-cselédek vagyunk, és azok is akarunk maradni!

Mert mégis, mit gondolsz, miért is kell a következő népszámláláshoz megadni a nevedet is, holott csak statisztikai adatokat lenne szükséges feljegyezni?

Vagy a legutóbbi élmény: a Honvéd stadionavatója, ahová csak előzetes regisztrálás után engedtek be még meghívottakat is, ahol pl Détári emiatt kimaradt.

Ez a totál kontroll szándékát jelenti, és a megvalósítás is egészen szépen halad.
Meg azt is, hogy a vezér már nem bízik senkiben, és számít rá, hogy valskinél elszakad az s bizonyos cérna!

Ez mondjuk teljesen felesleges, hiszen a hű cselédnépnek eszébe se jutna semmi olyasmi, ami aggodalomra adhatna okot.

Na mindegy: listázva és lajstromozva leszel. Úgy, mint ahogy szinte napra pontosan 83 éve írta József Attila:
.......
Számon tarthatják, mit telefonoztam
s mikor, miért, kinek.
Aktákba irják, mirõl álmodoztam
s azt is, ki érti meg.
És nem sejthetem, mikor lesz elég ok
elõkotorni azt a kartotékot,
mely jogom sérti meg.
.......
A vers címe: Levegőt!

Ami már megint fogytán van...

Korunk egyik legnagyobb gondolkodója · http://dimenzioutazo.blog.hu 2018.11.23. 22:40:25

Emlékszem még a jobboldaliakra, akik ma már nem emlékeznek ilyen minőségben önmagukra, amikor az "orosz" még nagyon rosszul csengett ezekben a körökben. Aztán a Vitya hirtelen váltott és követték a zemberei. Nézzétek ma őket! Pedig csak pár év telt el és mekkorát változtak. Lehet, holnap visszaváltoznak.

abcdefghijklmm 2018.11.23. 22:42:11

@morph on deer: mindenki kap gázt csak nem mindegy mennyiért.

üzletelni valóban üzleti alapon kell, nem pedig Lengyelországon és Belorusszián keresztül csempészve, mint a Németek.

morph on deer 2018.11.23. 22:53:40

@Androsz:
“Rossz a sajtójuk, ez tény, mert nálunk a Nyugatnak benyalás vált hagyománnyá, patkóbélig”

Tudod, volt itt egy nyughstatlan faxkalap a nyolcvanas évek végén, aki képes volt nyílt színen - a Hősök terén - olyasmikkel traktálni a lakosságot, hogy “Ruszkik haza!”

Aminek ugyan volt némi alsoja, tekintettel arra, hogy az említett ruszkiknak nem csupán sikerült vérbe folytaniuk az ötvenhatos forradalmat, de utána még bő harminc évig megszállva is tartani bennünket!

Ez valóban olyan, mint amikor “rossz a sajtójuk”, most, hogy mondod..!
Hogy ez nekem eddig nem jutott eszembe!

Mert most képzeld el, hogy én balga mostanáig abban a hitben voltam, hogy akik a mi megszállóink visszavonulását elősegítették, és az akkor nagy hangon a szabadság és demokrácia mellett érvelő fiatalembert támogatták, azok a jó emberek, és nem a megszállóink, nem a szabadságharcunk véres leverésében aktivan résztvevők..!

Látod, milyen balga is az ember?

Itt vagyok én, aki nem a mi drága szovjet elvtársaink jogutódjától, utódállamától várom a jobb jövőt, hanem képes vagyok olyan ronda kapitalistákkal szimpatizálni, akik egy orbán viktor nevű igéretes tehetséggel megáldott fiatalembert segítettek hatalomra, az elnyomó szovjet elvtársakkal és azok hazai kiszolgálóival szemben!

És ami még rosszabb: a mai napig nem állom a volt szovjet/orosz KGB-s urakat, sem azok faxszopó cselédeit!

Há’ most képzeld el, ilyen nyomorult hazafiatlan liberális aljadék vagyok én!
Szörnyű, mi?

Addig is:
Союз нерушимый республик свободных
Сплотила навеки Великая Русь!
Да здравствует созданный волей народов
Единый, могучий Советский Союз!

Славься, Отечество наше свободное,
Дружбы народов надёжный оплот!
Знамя Советское, знамя народное
Пусть от победы к победе ведёт!

A többire már nem emlékszem, úgyhogy kisegíthetsz!

morph on deer 2018.11.23. 23:28:13

@abcdefghijklmm:
“csak nem mindegy mennyiért”

Egy Gruevszki hány köbmétert ér?
Vagy hány százalék árengedményt?

Ugye ezt a faszságot nem gondolod komolyan?

Mert az, hogy a paksi üzlet reményében, és/vagy annak mellékhatásaként jobbsk lesznek a tárgyalási feltételek, az még érthető lenne!
Az ugyanis egy államközi üzleti manőver része.

De az, hogy bűnözőket adunk-veszünk, annak ehhez édeskevés köze van!
Ne viccelj, ha Putyinnak valóban fontos lett volna ez a macedón “hős”, akkor úgy eltunteti a hazájából, hogy a mai napig nem tudnád, hogy hirtelen hová lett!

Ami itt lezajlott az egy benyalási kisérlettel kombinált erőfitogtatási próbálkozás, aminek az egyetlen eredménye annyi, hogy a világ ma már tudja: orbán Putyint választja az unalomig mantrázott “európai keresztény értékek” helyett!

Mi meg újra belebújunk egy csatlósi szerepbe, amire valójában semmilyen szükségünk sem lenne!

A gáz ára amúgy ma is alacsony!
Na nem neked, hanem az országnak.

Annyira alacsony, hogy gyorsan be is iktattak egy “baráti” céget, - nem a te barátod, a Rogáné, - akik gyorsan rátesznek némi haszonkulcsot, hogy nehogy már véletlenül te járj jól, így aztán ők jeresnek zéró gyakorlati tevékenységgel évi hatvanegynéhány milliárdot!

Igen, a gáz árán!
Az oroszok és a te forgalmazód közé “beépítve”, bár svájci székhellyel.
Na most ehhez képest van szükség ilyen elcseszett dzsémszbond bohózatra?
Csak nem?
:)

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2018.11.24. 00:20:52

@morph on deer: Ezeknek az oroszoknak kábé annyi közük van a 30 vagy 60 évvel ezelőtti Szovjetunióhoz, mint amennyi köze a mai magyar politikus gárdának a szocialista korszakhoz. Ami egyébként nem kevés, sőt, de ahhoz azért nem elég, hogy a mai magyar politikus gárdát *egészében* a szocialista korszakkal azonosítsam. Mert ha így tennék, akkor kaszával kellene az MSZP székháza előtt összejönnünk, csak úgy például mondom. Valamiért a baloldal mostanában mégsem azért hörög, mert az MSZP elég közel maradt az egykori MSZMP irányvonalához, minimum a mentalitásukban, hanem azért hörög, mert a harminc évvel ezelőtti helyzetben harminc évvel fiatalabb, forradalmár lelkesedésű ifjú – tudtommal az SZDSZ is forradalmár párt volt, szintén csak úgy például mondom – viszonylag védett helyzetében ki merte mondani, amit akkor már az öreg vezérek is kimondtak volna, ha merték volna. Hogy mi köze van most ennek a Putyin-féle nagyhatalom oroszokkal való üzleteléshez? Csak amennyi hasonlóságot találhatunk például a Merkel néninek a minap jó nagyot becsókoló Macron úr által felvázolt történelmi francia–német barátsággal.

De ha az 56-os orosz mocsokság annyira összekapcsolódik a hazafias fejekben a jelenkori oroszországgal, akkor a félmillió magyar életét kioltó 44-es mocsokság miatt elég okunk lehetne nagy, áthúzott horogkeresztekkel felvonulnunk a német követség előtt. (I. kerület, Úri u. 64-66.) Ez a kettős mérce az, amit értetlenül nézek. Mindig vannak, akik nem bírnak magukkal, és átvetik magukat a lovon. Régen a szovjet Unió iránymutatásait leste a sok káder, ma egy másik Unió főtitkárainak és elnökeinek kedvét keresik a hithű rajongók. Nekem nincs akkora különbség köztük, mint amekkora hiszti megy állandóan. Hajdan ugyanilyen fröcsögve beszéltek a párthívek az NSZK-ról. Az öreg ember baja az, hogy már ráismer a régi hülyeségekre az újakban.

seol 2018.11.24. 02:34:35

@ulpius66:

Miért szeretik a funkcionális analfabéta idióták ennyire a pontokat és a felkiáltójeleket?

seol 2018.11.24. 02:44:02

@Androsz:

Mondjuk a maszop mai mentalitása inkább jobboldali, a keresztény mázzal leöntött exexkomcsikat meg az ún. jobboldalon találjuk, de sebaj.

És hát udvariasan tegyünk úgy is, mintha nem egy exkágébés vezetné a sztálinista nosztalgiába belefeledkezett és a Szovjetunió bukásán rendszeresen kesergő Oroszországot. De sebaj, majdnem sikerült érdemben összehasonlítani dolgokat -- ilyen szintű magyartudással ez is valami.

AZ IGAZI HUNGAROFIL 2018.11.24. 06:42:13

A cikk végre megpróbál kicsit tárgyilagosabb lenni, az index-ben megszokottnál. Vannak benne komoly igazságok. - Tudomásul kell vennünk, hogy mindegyik nagyhatalom bábjává akar bennünket tenni, tehát minél okosabb, minél több lábon álló külpolitikát kell folytatnunk. - Egyik oldalról Sörös Ördög - CIA szövetség támad bennünket, másik oldalról pedig az Orosz Birodalom, körös-körül pedig a Kisantant...

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.24. 07:37:08

@Ranó Matyi:

Ezek a tények. Csak az orosz és a kínai erő akadályozza meg, hogy a nyugat háborút robbantson ki.

Cycmen 2018.11.24. 08:14:20

@AZ IGAZI HUNGAROFIL: "- Egyik oldalról Sörös Ördög - CIA szövetség támad bennünket, másik oldalról pedig az Orosz Birodalom, körös-körül pedig a Kisantant.."

Meg a "nagyantant" meg a németek, bár már így is tökmindegy hogy kettő három ide vagy oda.
És ebben az az igazán szép, hogy egyedül a ruszki nem szövetségesünk és ők támadnak a legkevésbé.

midnightcoder2 2018.11.24. 08:17:14

@maxval balcán bircaman: A nyugat igazából az USA. És folyamatosan robbant ki háborúkat.

abcdefghijklmm 2018.11.24. 08:19:59

@morph on deer:

"Egy Gruevszki hány köbmétert ér?
Vagy hány százalék árengedményt?"

Fogalmam sincs, de látszik, hogy nem sok üzleti tárgyaláson vettél részt. Teljesen máshogy zajlik a dolog, ha valakivel jó kapcsolatban vagy, mint ha rosszban és az eredmény is más lesz.

"Ami itt lezajlott az egy benyalási kisérlettel kombinált erőfitogtatási próbálkozás, aminek az egyetlen eredménye annyi, hogy a világ ma már tudja: orbán Putyint választja az unalomig mantrázott “európai keresztény értékek” helyett!"

Ha összeveszne vele, akkor az lenne a bajod. Akkor az lenne a szöveg, hogy Orbán háborúba sodor minket az orosz medvével.

"A gáz ára amúgy ma is alacsony!
Na nem neked, hanem az országnak."

Mihez képest alacsony?
Egyébként nekem személy szerint is alacsony.... ugyan jómagam fával fűtök, mert van egy kis erdőm, de ha vennem kellene a fát piaci áron, akkor gázzal fűtenék (be van kötve az is, de csak használati meleg vízhez használom). Szóval a gáz ára alacsony.

midnightcoder2 2018.11.24. 08:30:45

@Cycmen: Nem támad minket a kutya sem, csak mindenki vívja a saját csatáit. Az amcsik persze szarnak mindenki másra, nekik csak a saját olajcégeik a fontosak, mert ez kell ahhoz, hogy Joe holnap is el tudjon jutni olcsón az 5 tonnás terepjárójával a 200 kilométerre lévő melóhelyére. De az amcsiknál is megy a harc a helyi liberósbolsik és a józan ész között. Ugyanez zajlik Európában, de ott ez utóbbi már rég elbukott, Orbánék a hamvaiból próbálják feltámasztani, de szerintem nem sok esélyük van. Ami azt jelenti, hogy jó eséllyel a probléma megoldja önmagát: az amcsiknál ha győznek a vörösnácik akkor a továbbiakban el lesznek foglalva a saját polgárháborújukkal és a következő 500 évben nem lesznek világhatalom. Európában pedig vagy győz a józan ész és kizavarják az összes négert, arabot, vagy ami a valószínűbb, a szegény menekültek fogják szálanként agyonverni az őslakosokat. Ez utóbbi esetben mi abban reménykedhetünk, hogy csatlakozni tudunk az eljövendő kínai-orosz tengelyhez ami a következő pár száz évben a nyugati civilizáció örököse lesz. Persze ez így is szívás, mert megint határvidék leszünk, de most remélhetően kivételesen nem a szarabbik oldalon.

Cycmen 2018.11.24. 08:31:50

@Korunk egyik legnagyobb gondolkodója:" Emlékszem még a jobboldaliakra, akik ma már nem emlékeznek ilyen minőségben önmagukra, amikor az "orosz" még nagyon rosszul csengett ezekben a körökben."

Ez a reálpolitika. Amit te nyomsz az meg az ócska demagógia. Így is szar a világ és a te logikád alapján mindenkinek tartósan rosszban kéne lennie azzal akivel valamikor is problémája volt?
Javítsd már át ezt a legnagyobb gondolkodót valami fogyatékot jelentőre!

Cycmen 2018.11.24. 08:34:52

@midnightcoder2: Én is így látom a jövőt.

Ménár Atya 2018.11.24. 08:39:45

Hm.......ukrajna ,mint a jó szomszéd példaképe? :)
Az orbán gyűlölet vezérli a te elméd fiam, és nem a józan ész.
Az úr világosítsa meg a te elmédet a te nagy szemellenzőid között, és akkor majd rájössz, ha nem az orosz akkor akkor az amcsi kényszerít téged a te hülyeségedbe.
Csak az a baj, hogy míg az amcsi max gazdaságilag tesz tönkre egy ekkora országot mint a mai turul népe, addig az orosz gondolhat egyet, aztán tesz megint egy 40 éves vendéglátogatást mi felénk, tehát jó a medvével jóban lenni azért, még akkor is ha ez épp nem tetszik ez az olyan szövetségeseknek, akik létrehozták az arab tavaszt,és ezzel az iszlám államot, amit viszont megint csak az orosz maci zabált fel.
És lőn szombat, és lőn világosság a te fejedben!? :D
Ámen

Cycmen 2018.11.24. 08:40:23

@midnightcoder2: ": Nem támad minket a kutya sem, csak mindenki vívja a saját csatáit. "

Támadás alatt a haszonelvűség értendő. Ha semleges a helyzet akkor a barátaink, viszont ha már öt fillér hasznuk lesz belőle, azonnal kibasznak velünk. Az élet nem egy habostorta ! :D

Emmett Brown 2018.11.24. 08:55:50

@abcdefghijklmm: az igazi az lenne, ha ez európai országok közösen próbálnának gázalkut kötni Oroszországgal.

ulpius66 2018.11.24. 09:15:41

@Emmett Brown: "az igazi az lenne, ha ez európai országok közösen próbálnának gázalkut kötni Oroszországgal."

Ja, tényleg ez lenne az igazi!

Csak ebbe az oroszok soha nem mennének belel.... azért ennél még nekik is több eszük van.

szepipiktor 2018.11.24. 09:18:55

Renek írás, ritka az ilyen már a blog.hu-n!
És a kommentek is a szokásos "szóráson" belül vannak, a legtöbben a tartralomhoz most sem szólnak hozzá...
.
Az hogy a csúti ma éppen mit tesz, mi az ami sokadszorra löki kifelé nemzetünket a világ normális halmazából és irányítja a legsötétebb jövőnk felé, az most már nem számít, ennél sokkal károsabb volt a piacgazdaság megtagadása (pontosabban a központi irányítású gazdaság bevezetése), a szövetségeseinktől való folyamatos távolodás és a nyugattól a keletre váltás.
Nem kell meglepődni a mostani eseten, ki nem szrja le hogyan jött, hozták a figurát, az alap, hogy tagja vagyunk egy nemzetközi rendszernek (és még nem is az EU-ról beszélek), azaz amíg nincs jogi alap valamihez, addig az nem tehető meg!
Ez a szöktetés dolog, a befogadás, a mentés hát ismerhető a bolsevikoktól, Rákosit is elmenekítették és nem engedték vissza, legutóbb az ukrán aranyvécést is kimenekítették az ukrán nép kezei közül. Tehát a szokásos, a közeli történelmünk során már megsimert és adott mocskokhoz kapcsolható.
És ez nem olyan, mint amikor a moszad viszi haza a náci bűnösöket.
Elképzelem, hogy az EU, a NATO, az Europol, az FBI, a CIA meg a többi a hátunk mögött megállapodik és tölünk viszik el az a mocskot! És majd megjelenik Hágában, mi meg pislogunk, a csútiék meg toporzékolnak, hogy hogyan is, miért is..?
.
A lényeg azonban az, hogy magyar ember nem áll össze az oroszokkal!
Lehet üzletelni, de politikai alapú barátkozás valójában hazaárulás kategóriaája.
A legtöbb kárt okozó aljadékok, csak a maiak valamiért elfeledkeznek 1848/49-es forradalmunk leveréséről, elfeledkeznek a 45 utáni megszállásról, a választások elcsalásáról, a mocskos komcsik nyakunkraültetéséről, 1956-ról.
A Balti-államok és több korábban elfoglalt nemzet, például a lengyelek!!, jól tudják, hogy a "medve nem játék"!!! Nem kell barátkozni vele, nem kell etetni, simogatni.
A medve mindig sunyi és számító.
Aki ez elfeledi, az hazaáruló és valószínűleg egyszer ugyanígy lesz menekítve Magyarországról.

ulpius66 2018.11.24. 09:18:57

A VÉLEMÉNY OLYAN, MINT A SZAR! (VOMS)

MINDENKINEK VAN, DE SENKI SEM KÍVÁNCSI A MÁSIKÉRA.

Hát ez alapból nem igaz.... én pl. kíváncsi vagyok a Fillterr véleményére és persze a kommentelő társaim véleményére is... az más kérdés, hogy szinte semmiben sem értek velük egyet!

ulpius66 2018.11.24. 09:30:28

@szepipiktor: .... és persze ne legyünk jóban a labancokkal (osztrákokkal) mert kétszáz évig itt ültek a nyakunkon, meg gyarmatként kezeltek, meg a kis-Antanttal sem, mert elvették magyarország területének kétharmadát, meg a törökökkel sem, mert ugye 150 év török uralom, meg a tatárokkal (mongolokkal, kínaiakkal) sem, mert ugye a tatárjárás.....

Szepikém, téged sem az eszedért fognak ellopni!

ulpius66 2018.11.24. 09:34:10

Szepikém!

tegyük fel, hogy mostan Orbán jól összeveszik az oroszokkal......

Onnantól Orbán-hívő leszel?

midnightcoder2 2018.11.24. 09:35:52

@szepipiktor: A történelmet mindig a győztesek írják. Hitlerék veszítettek, a nürnbergi perben a nácik lettek a bíróság elé állítva. Ha a nácik nyernek, akkor az amcsik kerülnek ugyanoda Pl. Hiroshimáért, illetve Sztálin elvtársék a komcsik által kivégzett milliókért. A következő pár évtized viszont nem nyugat-európáé és az amcsiké lesz. Mind a két csapatot megfertőzte a balliberalizmus nevű szellemi fertőzés, ami annak rendje és módja szerint el is fogja pusztítani őket.

ulpius66 2018.11.24. 09:36:31

Szepikém!

.... vagy az van, hogy gyűlölöd Orbánt, mint a szart, és bármit csinál, az csak szar lehet!

Neked is felteszem a kérdést: szerinted Orbán csinál valamit jól is?

Emmett Brown 2018.11.24. 09:55:14

@ulpius66: ha lenne egységes fellépés, akkor kénytelenek lennének, (hiszen nemcsak eladói, hanem vevői monopólium is létezik). Pont ezért fúrják az oroszok az Uniót, és az összes együttműködést.

Cycmen 2018.11.24. 10:14:05

@Emmett Brown: "Pont ezért fúrják az oroszok az Uniót, és az összes együttműködést."

Az amerikaiak fúrnak itt mindent. Ne a kézenfekvő orosz gázt vegyük hanem a szar palagázukat, mert az függőség szempontjából biztonságosabb szerintük. A világ másik végéről hajókon drágán szállított gáz tényleg kurva biztonságos, ezt csak a hülye nem látja. Az atomerőmű a másik kedvenc libsi téma, nehogy a többihez képest kedvezőbb feltételekkel építő oroszoktól vegyük (még úgy sem hogy mások azért vesznek tőlük) hanem vegyünk német áramot meg a tököm tudja még mit!
Manapság az agresszíven terjeszkedő gazdaságú USA jelenti a legnagyobb fenyegetést a világbékére, ahol baj van ott minden esetben jelen van az USA.

European citizen 2018.11.24. 10:31:17

Pár éve hoztunk oroszellenes szankciókat. Egy csomó mezőgazdasági cég került nehéz helyzetbe, mert lezárultak emiatt a piacaik. Nyugatra ugye a kezdetektől fogva nehéz szállítani, mert ott a helyi cégek érdekét sértené a magyar import túl nagy aránya.

Utasítva lettünk, hogy adjunk gázt az Ukránoknak. Ezt annak idején világpiaci áron megvettük, betáraztunk. Majd igencsak baráti áron eladtunk Ukrajnába. Ki tudja mit buktunk rajta...

A veszteséget persze velünk nyelették be mindkét esetben. Az a minimum lett volna, hogy a közös európai szankciók mellé járt volna egy közös európai alap, akibe a szankciók haszonélvezői fizetnek be, és a károsultjai kapnak.

Az európai orosz szankciók után az USA 10%-al emelte a kereskedelmét Oroszországgal.

A német persze építi az orosztól az Északi Áramlat II-t. Te ott keleten utáld az oroszokat, ha a szélenergia/napenergia duón kívül másra mersz építeni, akkor majd nyugatról kioktatnak. De az újabb orosz gázvezeték Németországba azért legyen meg.

Nincs ingyenebéd politikai célokból sem.

Itt is emberek élnek, családok, idősek, gyerekek,, stb... Az itteni emberek megélhetésével ugyanúgy nem lehet hazárdírozni, mint nyugaton. Nem vagyunk mi sem zsákmányország. Lehetünk 100% EU pártiak is, de azért annyit kell fizetni, hogy egy esetleges bukás után is el tudjuk tartani magunkat.

S. Baldrick 2018.11.24. 10:37:37

@Cycmen: "...nehogy a többihez képest kedvezőbb feltételekkel építő oroszoktól vegyük..."

Azt pont nem kötötték az orrunkra, milyen feltételekkel épül és a versenytársak milyen feltételekkel építenének egy hasonlót. Ugyanis nem volt verseny ez ügyben és ez a legnagyobb baj.

abcdefghijklmm 2018.11.24. 10:43:27

@Emmett Brown: szerintem is. De akkor miért nem ez történik? Csak nem valami politikai oka van?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.11.24. 10:47:20

@exterminador: Pl. Göncz Árpi bácsi tiszteletteljes koszorúzására mi a magyarázat..?( Biztos van, hisz azt mondtad, hogy "magyarázat mindig van"..:)

Cycmen 2018.11.24. 10:47:30

A nyugatnak ugyanolyan nagy a pofája Kelet-Európában, mint a gyarmataikon volt! Lenézett kioktatható gyerekként tekintenek ránk, bel és külpolitikába egyaránt belepofáznak, a használható munkaerőt elszívják, minket piacnak tekintenek és megvetetik a szarukat velünk, a gazdaság fejlődését, önállósodását gátolják, a magyar cégeket elnyomják, összeszerelőüzemet is csak az olcsó munkaerő miatt létesítenek. A közcélú beruházásokból is ők akarnak hasznot húzni, ha magyar cég teszi az már korrupció! Kívülről pénzelnek egy aljas kártékony társaságot ellenzék címén. Fasisztáznak, náciznak minket mert nem engedjük hogy ők telepítsenek hozzánk kártékony használhatatlan és veszélyes embereket.

Cycmen 2018.11.24. 10:54:40

@S. Baldrick:" Azt pont nem kötötték az orrunkra, milyen feltételekkel épül és a versenytársak milyen feltételekkel építenének egy hasonlót. Ugyanis nem volt verseny ez ügyben és ez a legnagyobb baj."

Ja! Meg kéne nézni a többi, a világban épített atomerőmű részletes szerződéseit! Ja! Az mindenhol szigorúan titkos és szintén nincs szó klasszikus versenyeztetésről!
MIÉRT VAGY KOMOLYTALAN?

S. Baldrick 2018.11.24. 11:07:40

@Cycmen: Már bocsika, de az összeszerelő üzemek építését a mostani kormány is lelkesen támogatja (pénzzel és adókedvezményekkel) . Úgy ugrálnak, ahogy a multik elvárják (a legújabb túlórás tv. javaslatról gondolom, hallottál) . A kormánynak persze ez jó, mert lehet villogni a javuló gazdasági statisztikákkal. Ha abban a helyzetben lennénk mint pl. Svájc, akkor nem kéne itt összeszerelő üzemekkel szopnunk. Ehhez viszont célkitűzés, tervek, stratégia kellene, ami nincs. Egyszerűbb a "parasztot" migránsokkal és összeesküvés elméletekkel kábítani. Most őszintén: Mennyi magyar fejlesztésű terméket tudnál felsorolni, amely világhírű és megállja a helyét a versenyben? Mert Svájcnak bőven van.

S. Baldrick 2018.11.24. 11:13:55

@Cycmen: "Az mindenhol szigorúan titkos és szintén nincs szó klasszikus versenyeztetésről!"

Mondjuk van egy nagy különbség: A romlott nyugaton általában magántulajdonú energiacégek építenek erőműveket, míg az MVM-ről ez nem mondható el. Az előző esetben a cég viseli az üzlet kockázatát, a mi esetünkben pedig a tisztelt állampolgár.

Emmett Brown 2018.11.24. 11:55:14

@abcdefghijklmm: az európaiaknak ez lenne az érdeke, az oroszoknak nem. Innen nem nehéz összerakni, hogy a ruszkik elsődleges célja az egység fúrása, amit látható szinten különalkukkal biztosítanak.

Cycmen 2018.11.24. 11:58:22

@S. Baldrick: "Mondjuk van egy nagy különbség: A romlott nyugaton általában magántulajdonú energiacégek építenek erőműveket, míg az MVM-ről ez nem mondható el. "

Amerikán kívül nem tudok magán atomerőműről. Amúgy is hatalmas érv, egy jó pár év múlva hasznot hajtó befektetés, ami a hitelek miatt rengeteg garanciát igényel, ezért csak állami szinten fogadnak el rá felelősségvállalást, azt hogyan lenne kivitelezhető? Magáncég sokkal kevesebb kockázattal és anyagi vonzattal kivitelezhető üzletekre hajt. Ha egyáltalán létezne ilyen lehetőség, azzal sem lehetne biztonságosan élni, az energiaellátás nemzet stratégiai kérdés, idegen kézbe adni állatság lenne!

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 12:16:05

@Cycmen: Jól van fiacskám,remekül felmondtad a propagandát!

Cycmen 2018.11.24. 12:40:19

@kifordított nagyanyó: Ezek tények, propagandát ti nyomtok, bár az sem nagyon megy ahogy elnézem az ilyen "oroszveszély van" típusú kampányok által kiváltott gyengécske hatást.

Cycmen 2018.11.24. 13:18:03

@kifordított nagyanyó: Egy libsipanel tőmondat igazsága? :DDDDDDDDDD

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 13:26:24

@Cycmen: Ööööööö..már rég nem libsi.

akakukk 2018.11.24. 13:36:56

@ulpius66: Azert erzek egy kis kulonbseget egy elitelt, korozott allamfo es egy javaitol megfosztott, remenytelen helyzetu menekult kozott.

kifordított nagyanyó 2018.11.24. 13:45:18

@szepipiktor: Nem lenne baj az összeállással,csak nem úgy,mint vikiék.

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.11.24. 16:25:07

@S. Baldrick: A Magyarországon a módszerváltás után megjelenő energiacégek jelentős hányada nyugati állami cég volt..Egyébként ha igazad van és tényleg magán cégek építenek atomerőművet, akkor biztos megéri nem?

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.11.24. 16:26:18

@Cycmen: Nem ritkán kiderül ezekről a "magán"cégekről, hogy valamelyik állam a többségi tulajdonos bennük..:)

AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK 2018.11.24. 16:28:08

@ulpius66: Filterrt vajon zavarta, amikor Gyurcsány néhány év leforgása alatt úgy hatszor járt Vlagyimir Vlagyimirovicsnál Moszkvában?

abcdefghijklmm 2018.11.24. 16:43:31

@Emmett Brown: Innen viszont az nem nehéz összerakni, hogy ha a ruszkik nem akarják az egységes alkut, akkor az tud jó külön alkut kötni velük, aki jóban van velük, nem?

Sean MacTíre 2018.11.24. 17:18:22

@midnightcoder2: nem sztalin volt az sztem de lusta vok megnezni ki. Talan Brezsnyev. Ettol meg az van, amit irtam, palesztina nem volt szuveren allam, ukrajna igen.