Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

A pártok megint rólunk alkudoznak!

2018. november 07. - ATorzAtka

Szivárognak a hírek a pártokból, hogy bizony zajlik az önkormányzati választásokra való felkészülés. Igen jól olvasod, nem az EP-re, ami előbb van, azt leszarják, hanem az önkormányzati választásokra. De ez nem ám úgy zajlik, ahogy naív választópolgár gondolja, hogy megy a terepmunka, netalántán építkeznek a pártok, elviszik a legkisebb falvakba az üzenetüket/víziójukat. Nem. Hanem szépen a színfalak mögött egyezkednek. Szaladnak az újabb pofon felé. Baszottul elegem van belőlük. Hogy mi a bajom és miért van ez elkúrva úgy ahogy van, azt lehetetlen egy mondatban összefoglalni.szemfenyvesztok.jpg

Első pont, hogy már megint nem rólam választópolgárról szól a történet. Már megint nem arról van szó, hogy mit fognak tenni értem, hogy milyen világot képzelnek el. Szó sincs arról, hogy milyen jövőképük van. Mert kétsége ne legyen senkinek, nem ezt egyeztetik. Csak magukról beszélgetnek. Egyetlen rendezési elvük van, az Orbáni rendszerellenesség. Semmi más nem köti össze őket. Továbbra is azt hiszik, hogy nekem választópolgárnak (és másik x milliónak) az számít, hogy bármi mást, csak ez ne. Azt gondolják, hogy az lehet önkormányzati hívószó, hogy ha már 2/3 van legalább az önkorikban ne legyen. Hát elárulok egy titkot.

„Nekünk választóknak, ha nem tesztek le egy víziót az asztalra, lófaszt sem számít, hogy kit és milyen színekben indítotok.”

Ami az önkormányzati választókat mozgatja, hogy "ha már 2/3-ad van legalább legyen jó a kis helyiségemnek, ahol élek". A Fidesz kormány bebizonyította, hogy megvan az ereje, hatalma és gátlástalansága, hogy kivéreztessék azokat a helyeket, amiket nem ők irányítanak önkormányzati szinten. És ezt nem restek hangoztatni is. Lásd a szemétügyet, vagy csak a Márki Zay Messiás Péter otthonát, Hódmezővásárhelyet. Mi lesz ennek a következménye? Hogy a tavaszinál is kevesebb ellenzéki szavazat lesz.

Ha nem tesznek le a pártok elénk, választók elé, egy épkézláb alternatívát, nem szólítják meg valahogy a Fidesz szavazókat, nagyobb lesz a bukta, mint amit el mernek képzelni. De ahogy hallani, erről nincs szó. Egyszerűen a területeket osztják fel egymás között az elképzelt pozíciókat osztogatják. Próbálják megcsinálni azt, amit az országgyűlési választásokon nem sikerült. Előre szépen lezsírozni, hogy ki, hol milyen színekben indul. Ami üdvözítő is lehetne. Mármint az, hogy idejében nekiállnak ennek. Csakhogy, ez túl korai.

Tárgyalások a pártok között az Önkormányzati választások előtt normálisak, viszont elfelejtik, hogy az EP választás reálisabb és aktuálisabb képet fog majd adni a választók pártpreferencáiról, mint bármi más addig. Így kezdődhetnek majd újra az egyezkedések. Aki önmagához képest túlteljesít az EP-n az majd csapkodja az asztalt a több és erősebb pozíciókért, aki meg alul, az meg majd foggal körömmel ragaszkodik az addig kialkudott kiváltságokért. Így volt ez anno az Együtt-PM esetében is, amikor valódi erejükhöz képest jóval nagyobb szeletet hasítottak ki maguknak, csak mert jól szerepeltek az EP-n.

Miből indulhatnak ki most az alkudozás során? Az előző önkori választás eredményéből? Ha azt vennék alapul neki se állnának. Az országgyűlési választásokból? Azzal nyugtathatják magukat, hogy ez most más lesz (nem lesz). A közvéleménykutatási adatokból? Kíváncsi vagyok hányszor hangzik el a tárgyalásokon az „esélyes jelölt” szóösszetétel és hogy a Momentum, milyen erősen harsoghatja, hogy Budapesten ők a legerősebb ellenzék. Nagyon vakon vannak ez a pártok, ha azt hiszik mostani állapot alapján bármit is érdemes eldönteni. Lásd a fenti EP választás dolgot. Dolgozni kéne nem alkudozni. A választás eredménye nem a tárgyalóasztalnál dől el.

Arra ugyanakkor kíváncsi lennék, hogy bárkinek eszébe jutott-e, hogy mondjuk ne a budapesti és nagyvárosi helyekért küzdjön, hanem inkább a vidékiekért (értsd : kisvárosokért). Hogy hagyja csak meg a fővárost a többinek és arra tudjon koncentrálni, hogy az erőforrásait vidékre összpontosítsa, hogy vidéken el tudja kezdeni az építkezést, mint annak idején a Fidesz. Nekik 8 évükbe telt, de bejött. Sajnos biztos vagyok benne, hogy ahogy eddig is, a vidéket leszarják. Kivéve talán a Jobbikot, aki amúgy sem erős Budapesten és ezzel konzerválja is azt az állapotot, hogy a legnagyobb ellenzéki erő maradhasson. A többi párt nem a nyerésre, hanem a veszteségminimalizálásra törekszik. Vagy, ami még rosszabb nem a realitásból, hanem a vágyálmaiból indul ki, úgy ahogy eddig. Biztos vagyok benne, hogy úgy gondolkodnak, hogy visszahódítják (vagy inkább meg) Budapestet és akkor 4 év alatt majd onnan kiterjesztik az egész országra a gondolkodást és rendszert váltanak.  Sajnos ez hibás megközelítés, és nagyon nagy tévút, eddig sem ment, ezután sem fog. Budapesttel és Budapestről nem lehet választást nyerni.

Úgy meg pláne nem, hogy nincs közös főpolgármester jelölt. És ez a legszebb az egész szemétdombon, hogy ha már az egyetlen és végső célpont Budapest, akkor legalább Tarlós kihívójában konszenzusra kellene jutni. És a komédia innen fordul tragédiába, mert ez nem megy. Alkudozás ide, alkudozás oda, a Momentum kijelentette, hogy nem áll be Puzsér mögé, akit ugye az LMP (és ezzel együtt a Jobbik) tol. Karácsony Gerító, most még az EP listáról sajtótájékoztat és ahogy tudjuk esze ágában sincs elindulni főpolginak (bár lehet, hogy csak a szokásos násztáncát járja, amolyan előjátékként). Pedig az MSZP akarná, meg a Momentum is elfogadná. Horváth Csaba természetesen jelöltetné magát, de hát bármennyire is szerencsétlen az MSZP odáig legalább eljutottak, hogy na ŐT ne. Konszenzus híján biztos vagyok, hogy előkerült a Momentum ajánlata is, aki lehet akár Vitézy Dávid is (tipp). Csodálnám, ha át tudnák tolni. A belső párttagságon sem menne át Fideszes múltja miatt, hát még a többi ellenzékin.

És ha már ennyit beszéltem a lilákról, akkor elárulom: a legnagyobb szívfájdalmam, hogy ők ebben részt vesznek. Bántottuk már őket ezen a blogon, de isten lássa lelkünket csak segíteni akartunk, kicsit terelni őket, hogy ne kövessenek el helyrehozhatatlan hibát. Nem miattuk, hanem miattunk választók miatt (ha már Fekete Győr azt mondja beszélgetett emberekkel Puzsérról, akkor olvashatná az ilyen blogokat is, hova tovább a szűk baráti körén kívül másokkal is beszélgethetne), mert ha ők ezt elkúrják, akkor jó pár évig esély se lesz egy újonnan létrejövő ütőképes ellenzéki erőre. Márpedig kiváló úton haladnak afelé, hogy elkúrják.

Azzal, hogy beszálltak ebbe az alkudozásba, tárgyalóasztalhoz ültek az MSZP-vel és DK-val (ezt nem is verik nagy dobra) az alapjaikat, a tagságot összetartó erőt köpik szembe. Nemrég még azt harsogták elég volt az elmúlt 28 évből, ellenzékváltásra van szükség, most meg mindenkivel tárgyalnak és együttműködnének. Jó nagy fordulat. Csodálkoznék azon, ha a Momentum háza táján köztudomású lenne az alkudozásban való részvétel. Nem is olyan régen még (tavasszal) központi határozat volt arról, hogy nincs összefogás, koordinálás. Bár az LMP szerencsétlenkedése elnyomta, de azért a Momo háza táján is volt vizsgálat a választások után és ha jól tudjuk kizárás is az önkényes visszalépések miatt (ami furcsa mód Fekete Győrt nem érintette pedig Csárdi Javára visszalépett). Most meg beállnak a sorba, mindent ugyanúgy csinálnak, mint elődeik. Egyszer már azt mondtuk az együtt útjára léptek, hát folytatják is az utat. Sajnos.

Ami viszont fontosabb, hogy egy kevés plusz szavazatért becsapják azt a 200.000 választópolgárt is, aki rájuk tette le a voksát. Becsapják, mert ez a szavazatmennyiség úgy jött össze, hogy nem tárgyaltak, nem alkudoztak, kiálltak amellett, hogy ellenzékcserére is szükség van. Nem értem. Mi változott? Irigylik az LMP-t a „sikereiért”? Ők is be akarják bizonyítani, hogy nem lehet más a politika? Köszi, nincs rá szükségünk. Szerintem sokak nevében mondhatom, sokkal jobb lenne, ha gerincet növesztenének, kiállnának amellett, amiért létrejöttek és dolgoznának. De ők a könnyebb utat választják. Beállnak a sorba és alkudozással nem pedig munkával akarnak pozícióhoz jutni. Csak mindezt sajnos a mi kárunkra teszik.

Egyetlen pozitívum, hogy egyelőre ez az egész még nem teljes bohózat. Még nem megy az üzengetés a médiában, még nem kavar senki. Még. Bár már Puzsér üzent (és ezúttal igaza is van), de ez még nem MSZP-PM szint. No meg tőle nem is vártunk mást. De várjuk ki a végét, könnyen eljuthatunk oda.

Nagyon remélem, hogy semmiben nem lesz igazam. Ha így lenne szívesen írok majd egy MEA CULPA blogbejegyzést!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr6414357821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.07. 11:40:11

Reméljük, csúnyán bukják a ballibek utolsó bázisukat is, Bp-et.

A Momentum meg ballib szervezet, egyetlen bajuk a többi ballibbel, hogy hozzájuk képest túl idősek. Apák és fiúk viszálya ez a ballibaizmuson belül.

Magentax 2018.11.07. 12:59:55

@maxval balcán bircaman: a bolgár migráncs már megint beleugat, mi van vagy mi lesz Magyarország fővárosában... Törődj Szófiával, hazaáruló!

ulpius66 2018.11.07. 13:55:18

@maxval balcán bircaman:

Aztán mi az újság Szeredőcön? Ottan hogy állnak a ballibsik? .....és a migráncsok?

ulpius66 2018.11.07. 14:03:30

ATorzAtka!

Ha ennyire nem tetszik amit csinálnak, akkor ne szavazz rájuk!
Vannak így ezzel pár százezren...... egyebekben egyetértve veled, én is kíváncsi vagyok mekkora pofon kell még a ballibsiknek, hogy végre észhez térjenek?

Itt van pl. az LMP-vezér Demeter.

Ahelyett, hogy az LMP programját nyomná mindenütt: a környezetvédelemről, a föld, a víz, a levegő védelméről, a zöld gazdaságról, a megújuló energiákról, a szelektív szemétgyűjtés fontosságáról, az egészséges életmódról, a mozgás fontosságáról, stb, stb, állandójan azzal jön, hogy Orbán lánya katonai gépen repült-e vagy sem...... EZZEL AKARNAK VÁLASZTÁST NYERNI!

NOOOORMÁLIS?????????????????

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.07. 14:14:13

@ulpius66:

Fejletlenebb az itteni helyzet, el vagyunk Mo-tól kb. 5-6 évvel maradva,

A "ballibák" itt "jobboldaliak" egyébként.

ulpius66 2018.11.07. 14:19:04

@maxval balcán bircaman:

Ott a libsik a "jobboldali pártokat" szállták meg?

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.07. 14:24:48

@ulpius66:

Igen. A bg politikai kép nagyon más, mint a magyar. Pár példa:
- az első szabad választásokat a posztkomcsik nyerték,
- szinte sose töltötte ki egy kormány a teljes ciklust,
- a jobboldal nyugatpártibb, mint a baloldal,
- a baloldal sokkal nacionalistább, mint a jobboldal.

Itt Soros a jobboldalt támogatja, s a különféle álcivil mozgalmak mind jobbosoknak vallják magukat.

Ami viszont hasonló Mo-hoz, hogy itt is van urbánus-népi konfliktus, de itt ez oroszellenes-oroszpárti alakban jelenik meg. S bár mindkettő megvan bal és jobboldalon is, az oroszellenesség fő bázisa a jobboldalon van, az oroszpártiságé meg a baloldalon.

ulpius66 2018.11.07. 14:31:02

@maxval balcán bircaman:
Így első olvasatra kicsit bonyolult, de ezek szerint arrafelé sem eccerű az élet....

Minden esetre köszi!

ATorzAtka 2018.11.07. 14:56:55

@ulpius66: Szerencsére nem kell most még döntenem és várhatom a csodát :) Az írás egy vélemény.
Ami pedig Mártát illeti. Nos az, hogy egy egykori MSZP (talán elnökségi) tag lehet a társelnöke az LMP-nek sok mindenre rámutat. Leginkább arra, hoyg hello szi viszlát Lehet Más a Politika. Nme lehet. Ezek ellen jöttek létre. Ráadásul azzal, hoyg az LMP a jobbikhoz húz, egyre inkáb olybá tűnik, hogy feladta önmagát. Szerintem rövid időn belül látványos irányváltás fog következni. Ennek előszele, hoyg az általad említett dolgokról nem beszélnek.
Hovatovább ezt már a kampányban sem tették, vagyis már Detti (sztem akaratán kívül) eldobta az alapértékeket azzal, hogy rendszerváltó erő akart lenni. Szerintem egy zöld párt nem lehet az napjainkban. ÉS ebből eredt egy sor konfliktus.
Egyébként az LMP-ről elég sokat írtunk keress rá (többek között a Pécsi siserehadról, akik most leuralják és egyszersmind kinyírják az LMP-t)

ulpius66 2018.11.07. 16:52:57

@ATorzAtka: Hát mit mondjak?

Nagyvonalakban azonosan ítéljük meg az ellenzéket......már mit tettek eddig, és mik lesznek a következők.....
(gondolom persze a Fidesz megítélésében eltér a véleményünk.....)

ulpius66 2018.11.07. 17:02:17

@ATorzAtka: Demeterrel csak példálóztam.
Bármelyik ballibsi pártot fel lehetne sorolni, hogy semmi progja nincs, semmi jovőképe, CSAK ABUKJIN A PATÁS!

Programok helyett úgy határozzák meg mahukat, hogy a Fidesz "ellentéte"

teszem azt, ha a Fidesz támogatja a családokat, a határon túli magyarokat, a sportot, bármit, akkor az ellenzék mindent tagad!

Ha teszem azt a Fidesz a családoktól vonna el, akkor az ellenzék azonnal követelné a családok támogatását.

Ha a Fidesz "szereti" Putyint, Erdogant és a kínai vezetőket, akkor az ellenzék ezeket helyből útálja, ha a Fidesz útálja a Brüsszeli vezetést, az ellenzék azonnal szereti őket.

Nagyjából ennyi ma Magyarországon az ellenzéki politizálás!
(és azt még ki is hagytam, hogy "Fidesz lop, csal, hazudik"... ráadásul korrupt!)

ATorzAtka 2018.11.07. 19:19:38

@ulpius66: Sajnos vagy hál istennek egy csomó mindenben egyet értek veled. VAlóban ezt csinálják. Ugyanakkor nem egyet érteni szerintem nem gond. Sőt. Vitázni kellene. Ugyanis pl a lop csal hazudik szerintem is valós, de sajnos ez lett a mindent elsöprő ultimate érv. Amire megvan aválasza a másik oldalnak, mire hangosabban mondják. Kicsit olyan ez mikor a balatonon a portás kolompolt a gyerektáborban ahol németek is voltak. Szegények először voltak nem tudták mit jelent kérdezték, erre a portás egyre hangosabban mondta hogy vacsora. Mintha ettől bármi változna.

Ahogy szerintem azzal sem kell feltétlenül egyet érteni, hogy Putyin és Erdogan barátságát keresi Orbán. De csak ezt tudják szajkózni, hogy diktátorok. De azt nem tudják felkínálni, hogy ők kikkel és miért barátkoznának, és az hova vezetne.

A családtámogatáson, pedig igenis kellene vitázni, a határon túli magyarokon (kövezz meg) de szintén, és ezt csak és kizárólag gazdasági és választójogi oldalról mondom. A sport támogatással szintén lehetne vitázni, a mikéntjén és a hogyanján. Sajnos viszont nem csak az ellenzék miatt nincs vita hanem a Fidesz sem nyitott rá. Amit meg megint értek. Ez most egy pat helyzet. Már csak az a kérdés, kinek kellene feloldania.

Mivela. Fidesz van nyerő pozícióban nyilván ők nem fogják, RGO az ellenzéknek kellene. És el is jutottunk minden probléma kiindulási pontjára, nem akarnak és mivel nem akarnak ezért képtelenek rá. Nekik elég ez ami van.

Egyébként ha van kedved kifejthetnéd a véleményedet a blogon is. Ellenzék egy Fideszes szemével. VAgy egy Fidesz szavazó gondolatai (akár a kormánypártról) kiváncsi vagyok milyen hatása lenne...

ulpius66 2018.11.07. 20:11:57

@ATorzAtka: "Egyébként ha van kedved kifejthetnéd a véleményedet a blogon is. Ellenzék egy Fideszes szemével. VAgy egy Fidesz szavazó gondolatai (akár a kormánypártról) kiváncsi vagyok milyen hatása lenne..."

Hát hülye azért nem vagyok!

1. ÉN TUDOM A FIDESZ MEGBUKTATÁSÁNAK RECEPTJÉT! De mint fideszes, ezt hülye lennék elárulni!

2. Össze-vissza hazudoznék erről, akkor meg magam járatnám le.... és tényleg nem vagyok hülye!
(egyebekben néha-néha tényleg elkap a gépszíj, és mondok néhány jó ötletet, mit kéne az ellenzéknek tennie, de annyira barmok, hogy a meghallgatás, elgondolkodás helyett kivágnak az adott ballibsi blogról.....)

ulpius66 2018.11.07. 20:15:47

Még egyebekben, én jókat röhögök az ellenzék balfaszkodásain.....így kerek a világ!

Az ellenzék megmosolyogtatóan balfaszkodik, a Fidesz meg mindezt élvezi...... és ez így megy az idők végezetéig.

ulpius66 2018.11.07. 20:19:36

A ballibsik fő porblémája, a porblémájuk gyökere ott van, hogy pl. a hvg-s firkászoknak nagyobb befolyásuk, hatalmuk van, mint a ballibsi politikusoknak együttvéve!

Ha a ballibsi politikusok eccer eljutnának addig, hogy ők mondanák meg a tutit, és nem a hvg.hu, a zsindex.hu, a 444.hu stb firkászai, akkor sokkal jobb lenne a helyzetük!

ulpius66 2018.11.07. 20:22:00

A Fidesznél pl. EGYÉRTELMŰEN A PÁRT IRÁNYÍTJA A MÉDIUMOKAT, AZOK VEZETŐIT, A BALLIBSIKNÉL PONT FJORDÍTVA VAN, A FIRKÁSZOK IRÁNYÍTJÁK A POLITIKUSOKAT!

ATorzAtka 2018.11.08. 09:46:44

@ulpius66: Hát azért erről is tudnék vitatkozni, hogy egy egészséges társadalalomban mi a választópolgárok érdeke. Hogy a sajtó szócsöve legyen a politikusoknak, vagy egy ellenőrző szerepet töltsön be, aki kétkedik, kérdez megkérdőjelez. Én az utóbbira szavazok.
Abban igazad van, hogy a FIdesznek ez hatékony eszköze, abban viszont kételkedek, hogy ez a mi érdekünket szolgálja, és nem csak és kizárólag a politikusokét.

Látod, azért tudnánk miről vitatkozni.

Kivlov 2018.11.08. 10:54:33

"Továbbra is azt hiszik, hogy nekem választópolgárnak (és másik x milliónak) az számít, hogy bármi mást, csak ez ne."
Ezt mondom évek óta: hogy nem orbánozni kellene, hanem valós, érdemi, hiteles alternatívát felmutatni.
Nem állandóan a kormányt cseszegetni és annak ellent mondani minden kérdésben, mint egy óvodás.
Erre kezd rájönni lassan pl UngárPetya. Nyírja is érte a libbant "értelmiség..."

erol 2018.11.08. 11:29:27

@Kivlov: " hogy nem orbánozni kellene, hanem valós, érdemi, hiteles alternatívát felmutatni."
Hát igen, a fidesz se szidta soha ellenzékben a kormányt, hanem konkrét alternatívát mutatott, részletes programokkal. Bizony így volt. Ja nem.

Kivlov 2018.11.08. 11:35:00

@erol:
Nem értitek! :D
Azért mert a fityisz csinált valamit, nektek is azt kell? Mert ő hülye volt, nektek is annak kell lenni?
Felőlem lehet. Irány előre a 4/5ért. :D :D :D

Korunk egyik legnagyobb gondolkodója · http://magiavali.blog.hu 2018.11.08. 11:49:24

Ez a birca naponta szemeteli tele a teret a véleményével, amiről azt hiszi, hogy csak az lehet az egyetlen. Komolyan mondom, hogy spirituális bűncselekmény, amit ez az ember csinál. Meg is kapja érte a büntetését.

conchita wurst 2018.11.08. 12:57:51

Eddig is vilagos volt hogy ellenzekvalto hangulat lesz az onkormanyzatin IS.

DE. Aktualis hir viszont, hogy lebukott a CEU!

Ismet szar napjuk lesz a lippsiknek.

nemecsekerno_007 2018.11.08. 13:36:04

Egy ilyen tehetségtelen, balf@sz banda mint az ellenzék jobb ha eltűnik. Az külön gáz, hogy még mindig tényezők az MSZMP utódpártjai...

nemecsekerno_007 2018.11.08. 13:38:16

@erol: Eredményorientáltság?! Mond valamit?! :)))))

chrisred 2018.11.08. 14:02:42

@maxval balcán bircaman: Elárulom a titkot, Budapesten jelenleg a főpolgármester és a közgyűlés is kormánypárti.

chrisred 2018.11.08. 14:03:39

@nemecsekerno_007: Mi több, az egyik kormányon is van.

VT Man 2018.11.08. 14:11:31

Segitendo az esetleges ertelmes valasztast, fel tudja valaki sorolni, hogy melyek azok az ellenzeki partok, akik tamogatjak a "segely helyett adokedvezmenyt a gyerekeknek" es a "segely helyett kozmunka" koncepciot?

Mert ugy nehez valasztani, hogy az ellenzek azzal kezdi, hogy hatalomra kerules eseten jol kizsebelik a "gazdagokat" (akik valojaban nem a gazdagok, hanem a kozeposztaly)....

Ezen a probleman mikor tud tullepni az ellenzek?

chrisred 2018.11.08. 14:11:59

@maxval balcán bircaman: Az önkormányzati választásokhoz? Valóban, tényleg semmi köze hozzá. :)

chrisred 2018.11.08. 14:15:52

@VT Man: Talán azok, akik tudják, hogy mindkettő baromság, a segélynek teljesen más a szerepe. De valóban, ilyenek se a kormánynál, se az ellenzéknél nem tolonghatnak, mert ahhoz érteni kellene valamit a szakmájukhoz.

conchita wurst 2018.11.08. 14:32:05

@chrisred: Az ENSZ ad nev nelkuli alapjovedelmet bankkatrtyan minden migrinek, tehat a segelyezest megoldja, hisz a magyar hatranyos helyzetuek ugyanugy beallhatnak nofingerprint nodukument Alinak.

Sir Galahad 2018.11.08. 15:28:37

Vidéken úgy néz ki, mintha szinte nem is léteznének ellenzéki pártok. Egyszerűen nem látni őket. Arról már szó sincs, hogy milyen elképzeléseik vannak...

kvadrillio 2018.11.08. 15:33:33

ORBÁN DIKTÁTOR, FŐÚR, ÉS EGYÉB ROSSEB TITULUSÚ MAFFIAFŐNÖK !

...A VOLT SZTK-BAN DB-ONKÉNT .13.500 FT-ÉRT ADTAK A FÁJÓ TÉRDEIMBE HYALURON INJEKCIÓT. KÉREM AZ UNIÓS MILLIÁRDOKBÓL RÁM ESŐ FEJKVÓTAPÍÍZ RÉSZEMRE TÖRTÉNŐ KIFIZETÉSÉT VISSZA NEM TÉRÍTENDŐ TÁMOGATÁSKÉNT ! HAMÁÁÁÁR AZ ELEKTROMOS GÉPKOCSIT VÁSÁRLÓK(MEG EGYÉB FELSOROLT EGYEDEK...) IS KAPNAK UGYEHHHH !!!!!

EGYÉBKÉNT ÚGY BASZOM A SZEMETES VÖDÖRBE A LEVELEDET, HOGY CSAK ÚGY ROBBAN !!! :o)))

chrisred 2018.11.08. 16:01:21

@Sir Galahad: Amióta se az FSZB, se Simicska nem támogatja a Jobbikot, nem is léteznek vidéken.

Homyak 2018.11.08. 16:29:19

@maxval balcán bircaman:

"A Momentum meg ballib szervezet, egyetlen bajuk a többi ballibbel, hogy hozzájuk képest túl idősek. Apák és fiúk viszálya ez a ballibaizmuson belül. "

Megint megkérdezem:
Mi a híreid itthoni forrása? Kiktől halottad azt, hogy itt minden más párt ballib?
Honnan halottad, hogy rendben van az egészségügy? Az oktatás?
Tegnap ott hagytuk abba, hogy vannak rokonaid, de ő tőlük mit hallottál?
Hol élnek? Milyen környezetben? Elmegyógyintézet? Hmm?

regbor 2018.11.08. 16:31:11

@Sir Galahad: Már bocsi, de vajon miért nem? A "közszolgálati média", mint olyan, csak és kizárólag kormánypropagandát közvetít, az ellenzék maximum szitokszóként kerül elő. A nyomtatott sajtó vidéken kizárólag kormánypropagandát közöl, ráadásul központilag vezérelve. Az internet meg vidéken még nem olyan átütő erejű, mint a fővárosban.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.11.08. 16:31:58

@Homyak:

Nyitott füllel és szemel figyelek és elemzek. Ez a titkom.

Melyik rokonom érdekel? Mert van kb. 10 közeli és 30 távoli, mind Mo-on.

Nem minden párt ballib.

morph on dear 2018.11.08. 16:46:48

@ulpius66: Á azért nem az idők végezetéig. A fidesz majd ha finom púderporrá zúzta szét a ballipsiket, akkor megnézzük, hogy mit lehet majd helyette, mellette jobban tenni. Addig hadd dolgozzanak a fiúk :D

Az meg tényleg vicc hogy ha segíteni akarsz a ballibáknak, mert egy normális ellenzék mindenkinek az érdeke, akkor csak hangosabban szajkózzák a faszságaikat.

morph on dear 2018.11.08. 16:48:58

@erol: ja csak ő nyert. Ti meg nem. Az az érv, tényleg, hogy deafidesz? Azt hittem nyerni akartok, nem ovis mutogatósat játszani.

morph on dear 2018.11.08. 16:51:38

@regbor: fú ez egy ilyen schrődinger média akkor, mert vagy senki nem nézi, vagy milliókat befolyásol :D

kvadrillio 2018.11.08. 16:53:51

TUSKÓBÁÁÁÁCSI !

A COCILIZMUSBAN NEM VOLT TÖBB MINT 70 EZER KAMU-ALAPÍTVÁNY, AKIK KURVAJÓÓÓL ÉLNEK A KÜLHONI ÉS EGYÉB ADOMÁNYOKBÓL ÉS AZ ORBÁNKURMÁNY SOKMILLIÓS TÁMOGATÁSÁBÓL !!!
MÍG MA A FÉL MAGYARORSZÁG NYOMOROG, ÉHEZIK, ÉS MEGFAGY A SAJÁT LAKÁSÁBAN, VALAMINT KB 1 MILLIÓAN KÉNYSZERÜLTEK KIVÁNDOROLNI E CSODÁS KIS ORSZÁGBÓL JOBB MEGÉLHETÉSÉRT ! A COCILIZMUSBAN VOLT BIZTOS MUN KAHELYÜK, CSODÁS KIS HÁZUK, HÁZTÁJIJUK, TELKÜK, TRABANTJUK ÉS MEG TUDTÁK VENNI A 2 FT-OS KOLBÁSZT IS MINDEN NAP !
"
Tusk: Aki le akarja cserélni a liberális demokráciát, az nem kereszténydemokrata
EUrologus
EUrologus
követés
2018.11.08. 12:19 Módosítva: 2018-11-08 12:29:50
Aki nem védi a jogállamot, nem szereti a szabad sajtót és a civil szervezeteket, aki konfliktust szít Európában, az nem kereszténydemokrata – jelentette ki az Európai Tanács elnöke az Európai Néppárt küldöttei előtt, Orbán Viktor jelenlétében.

A KAMUCIVILSZERVEZETEK CSAK PIÓCA MÓDJÁRA, ELSZÍVJÁK AZ ÉLETLEHETŐSÉGET A MAGYAR EMBEREKTŐL !%!!

kvadrillio 2018.11.08. 16:56:35

hmmm.........havi statiasztikát szeretnék látni, mennyire és miért csökken drasztikusan a magyar népesség !!!!!!!!!

kvadrillio 2018.11.08. 17:08:23

hmmm...lehet, hogy Gyurcsány nem csinált semmit, nem mert belevágni, DE ORBÁNNAK SIKERÜLT AZ EGÉRSZAros pelenka színvonalára süllyeszteni az országunkat !

Egérszaros pelenka és lilára száradt párizsi van a Péterfy Kórházban
Korrekt.

nemecsekerno_007 2018.11.08. 17:11:01

@chrisred: "Mi több, az egyik kormányon is van..."

:) A szokásos összemosás..

chrisred 2018.11.08. 17:53:09

@nemecsekerno_007: Ha valaki úgy fogalmaz, hogy az MSZMP utódpártJAI, nyilvánvalóan összemos, hiszen jogutódból csak egy lehet. A többi utód viszont ott ült a kerekasztalnál.

nemecsekerno_007 2018.11.08. 18:01:40

@chrisred: Szőrszálhasogatás :)

Gratulálok....

regbor 2018.11.08. 19:00:53

@morph on dear: Nagyon okosnak képzeled magad, de kicsit sántít az a macska! Amit én írtam, az nem erről szól, mivel nincs másik állapot. Vagy ezt olvassa, nézi, és befolyásolódik, vagy nem nézi, és nem is foglalkozik vele. A másik oldalról semmi információ nem jut el hozzá. Próbálkozz inkább valami dakota bölcsességgel, az jobban megy a narancsagyúaknak.

Sir Galahad 2018.11.08. 22:05:46

@regbor: Eddig arról volt szó, hogy a közszolgálati tévét senki nem nézi, akkor meg nem mindegy? Amúgy hidd el, a vidéki emberek zsebében is ott az okostelefon, nem csak a fővárosiak úri huncutsága az ilyesmi.

Szóval kifogás az van mindig, csak azzal nem lehet választást nyerni.