Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

Rúgjátok fel mind!

2018. október 30. - Filterr

Az imént látott napvilágot a hír, miszerint a Kúria felmentette László Petrát. Ő volt ugye, aki 2015-ben, A Kerítés születésének évében, éppen a menekültválság közepében filmezett, mikor a nagy kavarodásban úgy “védte magát”, hogy két gyerekbe is belerúgott. Most megszűntették ellene az eljárást, mondván nem volt garázdaság, “csak” rendzavarás, na de az meg ugye elévült időközben.

laszlo_kickboxer_petra.jpg

Az eset jogi értelmezésétől eltekintenék. Két okból is. Egyfelől, mert nem vagyok jogász, másfelől nem is az a történet lényege, hogy a rugdosást miként ítélik meg a bíróságok. Aki látta a felvételt, az látta, hogy László Petra elég direkten belerúgott két menekülő gyerekbe is. Persze, mondják, védekezett…

Viszont akármennyire is legyen betérdelve egyik-másik bíróság a NER-nek, azért az elég erős morális állásfoglalás, hogy a menekült gyerekekbe ér belerúgni. Nem szankcionálni egy ilyen totálisan pitiáner alja tettet, az nagyon nincs rendben. Nem fogom eljátszani az erkölcsi lángoszlopot, s nem fogok bérretegni, se fasiszta diktatúrát kiáltani. Megértem én, hogy miért nem tudnak leszállni a Fideszben a migráns-vonatról, lételemük lett, hogy mindig újítsanak valamit a témán. Most ez a könnyed uszítás sikerült.

De könyörgöm, azért azt a szintet próbáljuk már nem megütni, ahol indirekt módon azt üzenjük a társadalomnak, hogy simán ér emberekbe belerúgni, ha az amúgy egy bizonyos - ez esetben a vezető - politikai nézet szerint nem éppen szentségtörés. Örülnék neki, ha nem úgy vágnánk neki az elkövetkező évtizedek kihívásainak, amit a várható klímakatasztrófa okozta menekült-hullámok jelenhetnek, hogy ilyen mértékben teret engedünk a “mások” elleni agressziónak.

Ma azt a nézetet kezdjük elfogadottá tenni az emberekkel, hogy ha valakivel bajuk van, akkor “rúgják fel őket a p.csába!” Aztán még egy évtizedig nyomjuk a nemzeti felsőbbrendűség-lemezt, gyártunk egy rakás fegyvert, fiatal korban elkezdjük a militáns nevelést, hadsereget építünk, aztán mire ideér a probléma, addigra igazi civilizált, keresztény, európai ember módjára majd azt mondjuk, hogy “lőjétek őket halomra”???

Tényleg kíváncsi vagyok, hogy hol húzódnak meg NEResztény demokrácia erkölcsi határai. És szerintem az egész országnak jogában áll tudnia, hogy merre vezetik, s mivé akarják változtatni, formálni. Az emberi jogokat tiszteletben tartó, keresztény erkölcs jelenti majd a társadalmunk alapját, ami mellett Szent István letette a garast, vagy egy keleti barbár pogány szokásjog, amit Koppány óta igyekszünk meghaladni?

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr8314334779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

felső határ nincs 2018.10.31. 11:46:51

2 nap maradt a CEUkausztig. Vajon koltoznek vagy becsicskulnak?

888.hu/article-igy-nez-ki-a-soros-egyetem-fiktiv-amerikai-kampusza

morph on dear 2018.10.31. 11:47:07

@math0:
Nincs olyan bíróság, aki elítélne egy embert azért, mert pánikhelyzetben megrúgott valakit akinek aztán semmi baja nem lett. Basszus az is max. felfüggesztett lenne, ha egy játszótéren nyugodtan odamenne egy gyerekhez és felrúgná.

Te meg, mint valami kibaszott retardált, egyből jössz a fidesszel, orbánnal, mindennel.

Csató 2018.10.31. 11:51:08

@Fülig José: Sajnos nem tehetek róla, ha az európaiak egy kicsiny része utál engem. Pláne nem, ha a ballib példa agitál ellenünk, mint ahogyan azt az idézet bicskei példa mutatja.

teéjesenmindegy 2018.10.31. 11:51:45

@math0: "László Petrához szerintem nem ugrott be senki"
Na, találd még ki, hogy útlevél volt náluk és turisták voltak.

morph on deer 2018.10.31. 11:52:17

@felső határ nincs:
Már készülnek a tervek, hogy átalakítsák minden középeurópai fociakadémiák fociakadémiájává, ahol majd az igazi felcsúti válogatottat fogják kitenyészteni, a Soros finanszírozásával...

csobi2011 2018.10.31. 11:54:23

Egyébként ezek az ártatlan migránsok mért menekültek a rendőrök elől? Így akarták átadni a hivatalos papírjaikat, hogy jogszerűen Magyarországra jöhessenek? Ja, el is felejtettem hogy a ballibek szerint a migránsok a törvények felett állnak.

morph on dear 2018.10.31. 11:54:41

@morph on deer: én nem az igazi, eredeti nickhamisító vagyok, egyrészt mert én nem tudom annyira jól leutánozni a nickeket, nem is nagyon értem hogy hogy csinálja hogy karakterhelyesnek tűnnek, arra gondoltam hogy talán az ilyen ascii kódokkal ügyeskedik valahogy (pl. bal alt lenyomva, beírod hogy 144, az a nagy É betű, na ilyenből van egy csomó, van pl. az üres karakter, az alt-255, na ha csinálsz egy olyan nicket, hogy "morph on deer(üreskarakter)", akkor az tökre rád hasonlítana, de nem enged ilyen speckó karaktereket névként megadni. Biztos tök más alapon megy, passz, nem értek hozzá.

De a másik különbség, hogy az eredeti nickhamisító ilyenkor nagyjából ugyanazt a dumát nyomatja mint az eredeti nick, csak a nevetségességig túlozva és szándékos logikai hibákat csinálva, ezzel jobban rásegítve az összekavarodásra. Én meg ugyanazt a dumát tolom mint mindig.

felső határ nincs 2018.10.31. 11:58:35

@morph on deer: Mar keso tervezgetni, 2 napja van a CEUnak hogy megkezdje az amerikai kepzeseit, vagy jon a CEUkauszt.

888.hu/article-igy-nez-ki-a-soros-egyetem-fiktiv-amerikai-kampusza

Barbaarb 2018.10.31. 12:00:40

@math0:

Engem számtalanszor felrúgtak már sportolás közben, mégsem került bíróságra senki. Persze aki focizni megy, számítson rá, hogy felrúgják, de ugyanígy számítson erre az is, aki áttöri a határt, meg a rendőrsorfalat...

Fülig José 2018.10.31. 12:01:09

@Csató: igen igen, látszik hogy az IQ-d a fogaid számával egyezik... honnan veszed ezt a kicsinyt? mindenki, bazdmeg, csak a náci/fasiszta kisebbség nem. gratulálok a haverjaidhoz te patkány.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.31. 12:03:32

@math0:

Csak nem garázdaság.

A bíróság megállapította: szabálysértés történt, nem büntett.

röf 2018.10.31. 12:05:24

@morph on deer:
Lehet, igazad van, de simán úgy láttam, hogy nem ért hozzá a hátvéd....

Fülig José 2018.10.31. 12:06:54

@felső határ nincs: neked miért ekkora a szád Prágából? gyere haza építeni orbánisztánt vagy fogd be a pofád. szerintem más farkával verni a csalánt nem túl úri dolog. magyarul: egy fasszopó náci köcsög vagy aki külföldről ugat hogy milyen jó Magyarországon a fideSS diktatúra. remélem, nem gázoltam a lelkedbe, te fasz...?

Csató 2018.10.31. 12:11:09

@Fülig José: Nézd, szerintem te vagy nem jártál külföldön, vagy ha igen akkor egy igazi kibírhatatlan faszkalap lehetsz. Ebben az esetben nem a származásod miatt árad feléd gyűlölet;)

A mindig toleráns, migránsok után kapkodó és felvilágosult Nyugaton, hogy a büdös picsába lehet már ilyen kollektív gyűlölet származási alapon, amiről te beszélsz???? :D

Barbaarb 2018.10.31. 12:15:17

@math0:

A tankvezetővel csinálták? Vagy a kapualjban várakozókkal?

Homyak 2018.10.31. 12:15:49

@maxval balcán bircaman:

Mint mindig, most is hülye vagy. Láttam a videót anno, és egyáltalán nem támadták. Azzal védekezni, hogy jön felé a tömeg, és emiatt védekezett enyhén szólva is nevetséges. Ennyi erővel lemehetnék egy metróállomásra, és az ott leszálló embereket végigrugdosom, mert ösztönösen védekezek a felém áramló tömeggel szemben.
Amúgy meg, ő ment oda a tömegbe riporterkedni, úgyhogy ha nem bírja a tömeget, akkor miért megy oda, ennyi.

felső határ nincs 2018.10.31. 12:16:27

2 napja van a CEUnak hogy megkezdje az amerikai kepzeseit, vagy jon a CEUkauszt.

888.hu/article-igy-nez-ki-a-soros-egyetem-fiktiv-amerikai-kampusza

Rákász Béla 2018.10.31. 12:16:42

@math0: László Petra a saját hazáját védte. Ott állt a határunkon, ahova NEM JÖHET BE SENKI A MI ENGEDÉLYÜNK NÉLKÜL...ezt próbáltam egy képes beszéddel érzékeltetni veled, és egyáltalán nem kívánom, hogy veled vagy bárki mással ez megtörténjen.
Amióta ezek az erőszakosan ránk támadó migránsok bejöttek Európába, meg sokszorozódott a nemi erőszak és meg háromszorozódott a terror cselekménye száma.
Ez tény.
Mi magyarok se 56-ban, sem azóta NEM TÖRTÜK RÁ A HATÁRKERÍTÁST SENKIRE!
Mi magyarok se 56-ban, sem azóta nem törtünk ki, a nekünk felállított táborból.
Mi magyarok se 56-ban, sem azóta nem TÁMADTUK MEG A MINKET BEFOGADÓ ORSZÁGOK RENDŐREIT!!!

Petrát ki kell tüntetni a bátor kiállásáért, az ő rá rátámadó tömeggel szemben...mert megérdemli a bátorságáért! Jól látható, hogy még a komoly határőr férfiak is menekülőre fogták a hirtelen ordítva rájuk támadóz ember-horda áradat láttán.
Ők ezzel a gyáva menekülésükkel alkalmatlanokká váltak Magyarország megvédésére. (Aóta új a miniszrter és ma már nem ilyen puhapöcsök a határőreink! Nem is tud bejönni senki, jogtalanul!!!)
Vagyis sok-sok László Petrára van még szükség.
Mert hamarosan aktuális lesz…:-(
Legnagyobb sajnálatomra...de A HAZA MINDEN ELŐTT!!!!

Fülig José 2018.10.31. 12:17:00

@Csató: sőt, éltem is pár évet. a helyzet az, hogy a balett nem tetszzik nekik. a támogatás jöhet, de a feladatot nem teljesítitek, a közösséget nem támogatjátok. örök a vita, a pökhendiség végül a sértődés. ez a Magyar.
más: örökké hallgatom tőletek a 2/3 ot, minden a fideSS, mindenek fölött diszponál minden szipiszupi is... de ha "véletlen" valalmi beszarik (ribitimi, szemétszállítás, magángép, stbstbstbstb...) akkor azt MÁS csinálta. de hogyan, ha MINDEN a fideSS?! megvan az úhullámos orbánmagyar karaktere? na ezt utálja mindenki.

Barbaarb 2018.10.31. 12:17:35

@math0:

Ha nem látod az összefüggést az országhatár ilyetén védelme, és a saját határ ilyetén védelme között, akkor komoly gondjaid lesznek...

Fülig José 2018.10.31. 12:18:18

@felső határ nincs: mivan geciláda, rátapintottam a lényegre, mi?! hehe, hiteltelen, fasszopó, propagagndista fideSSpatkány vagy. egy nagy rakás szar.

Barbaarb 2018.10.31. 12:22:04

@Homyak:

A metróállomáson tudod mire számíts, tudod mit miért tesznek ott az emberek. Itt viszont kiszámíthatatlan lett a dolog, ahogy áttörtek a rendőrök falán, és mint ilyen, ez sem túl bizalomgerjesztő cselekedet...

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.31. 12:23:53

@Homyak:

A metróban eleve fel vagy készülve, hogy veled szemben tömeg halad. De ott is meglepődnél, ha rohanni kezdenének feléd.

Csató 2018.10.31. 12:29:15

@Fülig José: Ezek pont olyan általánosítások, megbélyegzések, előítéletek, rosszindulatú sztereotípiák, amivel a fideszt szokták vádolni migráns ügyben. :))))
Neked se a szarral van bajod, hanem hogy ki rakja eléd a palacsintába!

Homyak 2018.10.31. 12:29:18

@maxval balcán bircaman: @Barbaarb:

Azért ha én lemegyek a határra, ahol migránsok hada vár, akkor azért tudom, hogy nem egy Andrássy úti sétára számíthatok, és ha úgy érzem nem bírom, akkor nem megyek tűzvonalba.
Ezen felül ha annyira védekezni akart, akkor miért egy gyerekbe rúgott bele, aki aztán biztos, hogy nem támadta, és a videókon sincs semmi jele annak, hogy nagyon inzultálni akarták.

Nem érzem, hogy ezért komoly börtönt érdemelni, de könyörgöm, ne csináljunk már belőle nemzeti hőst, mert amit tett az nem volt szép.

röf 2018.10.31. 12:29:26

@math0:
"László Petra felrúgott egy gyereket. ez a kérdés, ne terelj, te Fideszparaszt!"
Na te ostoba, emlékszel még, mit mondott a rendkívül humoros Kuncze Gabi bácsitok, mikor 2006-ban a fideszes Révész-t elpicsázták a rendőrök?
Hát azt, hogy érdekes, őt (Kunczét) nem bántotta senki, igaz, nem is volt ott.
Hát így tessenek hozzáállni a benyomuló hordához. Lőhettek is volna, nem?

jános515 2018.10.31. 12:30:06

@teéjesenmindegy: Ha figyelsz, elmagyarázom, csak hogy értsd. A fogatlan gyerekrugdosó lászlópetra , aki harsányan nyalta az orsós seggét , a munkáját végezte mint ujságiró vagy mi a sz@rnak nevezett akárkibárki. Ő ment oda, ő rúgott és nem őt rúgták. A két állitás között óriási a különbség.

Csak megsúgom, ha egy külföldi ujságiró tudósít egy eseményről és mondjuk tüntetésen orrbavágják, na az a munkájával együtt jár és ezt ő vállalta és ezért valószinű jól megfizetik. Pláne ha mellé még kijelenti hogy "orbán nem geci " akkor a keresztényi erkölcsök őrzője és érte él-hal. Úgy mint a rémhirtv-s "forradalmihangulatvanattila " aki olyan sötét hogy még a haza , a nemzeth veje épitett világitás sem tudna egy halvány fénysugarat gyujtani a fejében.

Tudod, ha petrácska ezt netán egy pesti vagy egy vidéki város tüntetésén tette volna meg, halkan súgom--már kezét lábát össze-vissza törték volna ! Mert csak !! És ez a bűdibanya pityergett hogy fél mert gyereke családja van ? Bakker ! Akkor nem volt mikor a gyereket felrúgta ? Vagy a gyerek aki elfutott mellette az a világ legnagyobb ellensége volt ?

Na az ilyen nemzetieskedő lakáj és seggnyaló ujságirókat kell egy vascsővel vagy egy lapátnyéllel megkinálni, garantálom csendben marad a későbbiekben. Mert védtelen , önmagát megvédeni nem tudó gyereket, védtelen kiszolgáltatott embert, bántani soha és sehol nem szabad. Mert ha segiteni nem tudsz vagy nem akarsz, akkor legalább ne árts annak a szerencsétlen gyereknek és családjának.

felső határ nincs 2018.10.31. 12:30:45

Normalis nemzeti birosag minden illegalis migranstamadas eseten onvedelemnek minositene a taronlovest is.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.31. 12:36:01

@Homyak:

A tömeg ment szembe vele, nem egy darab gyerek.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.10.31. 12:50:06

A Soros bérenc liberális pécé álmagyarok megint rátámadtak azokra akik a testi épségüket se kímélvén védték meg hazánkat a sok milliós migráns horda betörésétöl. Dzsingisz kán óta nem volt ekkora betörés hazánkba de László Petra nem ijedt meg a félázsiai ellenségtől meg a gyerekeKnek álcázott terroristáktól és egyenként rúgta fel őket, ahogy azt Orbán Viktor minden magyar embertől megköveteli.

KÖVETELJÜK HOGY LÁSZLÓ PETRA RÉSZESÜLJÖN ORBÁN VIKTOR KITÜNTETÉSÉBÖL AMIÉRT MEGVÉDTE A KERESZTÉNY EURÓPÁT A MIGRÁNSOK HÓDÍTÁSÁTÓL!

ClownPepito 2018.10.31. 12:57:52

Igazán vicces, ahogy a kommentelők ráharapnak a fentebbi cikknek álcázott gumicsontra. Így kell sokk kattintást generálni. Ügyes parasztvakítás, s mennyi fölösleges energia.

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.31. 13:09:48

"csúti koszos féreg retkes purdéi"
"köcsög, faszfej"
"segghülye vagy"
"retkes fasszopó"
"geciszopó"
"náci kurva"
"köcsög"
"köcsög"
"köcsög"
"köcsög"
orbán "cigány" viktor
"görény"
"fogd be a pofád"
"fasszopó náci köcsög"
"geciláda"
"harsányan nyalta az orsós seggét"
"bűdibanya"
"seggnyaló ujságirókat kell egy vascsővel vagy egy lapátnyéllel megkinálni"

Csak így tovább, ez sok szavazatot fog hozni

Máttyáskirály 2018.10.31. 13:13:49

Szánalmas és jelzés értékű az ítélet - egy 20eft szabálysértési bírsággal is más íze lenne.

Nem volt veszélyhelyzetben ( nem menekült, hátrált, nem fenyegették..etc), nem határőr hogy bármit megakadályozzon (csak egy bohóckodó oknyomozó) .... szimplán felrúgta a közelitő gyereket .
Ha ezt te teszed holnap, te garázda leszel. Nőként .....halmozottan szánalmas.

Félreértés ne essék, maximálisan egyetértek a migrációs probléma megközelítésével ( le kell állítani ) de ez nettó gyökérség volt, nem kellene piedesztára emelni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:15:56

@morph on dear: a cselekedet elítélendő, a büntetés mértéke az más dolog. nem ez volt a kérdés. mellébeszélsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:16:35

@teéjesenmindegy: László Petrához szerintem nem ugrott be senki. Kamuzol. Fidióta vagy, görény vagy.

morph on deer 2018.10.31. 13:16:55

@röf:
Nem is ért hozzá.
A faszi épp kicsúszott a rendőr kezéből, közben láthatóan érzékelte a gáncsolási kisérletet, azért próbált kitérni, csak elvesztette az egyensúlyát.
Gyerekkel a kezében csoda, hogy egyáltalán futni tudott, szerintem, szóval nem kellett sok az eleséshez.

Engem maga a szándék háborít fel egyébként. Mégis milyen gondolkodásmód kell ahhoz, hogy egy gyerekkel rohanót elgáncsolj, aki csak a gyerekre eshet, hiszen az van az ölében...

És még hogy ehhez anya is az illető.

Filterr 2018.10.31. 13:19:09

@ClownPepito: Kedves Pepito! Ez egy véleményoldal, nem gumicsont. Elmondjuk amit gondolunk. HA kattintanak kattintanak, ha nem nem. Ebebn az esetben is ezt történt. Elmondtam (leírtam), amit gondolok. Te is elmondhatod (leírhatod). Ez a szép ebben.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:19:15

@Barbaarb: az, hogy egy másik, speciális helyzetben mi megengedett, az nem jelenti azt, hogy László Petra nem követett el bűntényt. attól, hogy a feleséged megengedi, hogy erőszakolós szerepjátékot játssz vele, nem lesz a nemi erőszak legális. érted, kis Fidiótám?! miért ennyire hülye minden Fideszes?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:21:07

@Barbaarb: a rendőrségnek ilyenkor az a feladata, hogy az egész téren rendet tegyen. ez jogszerű volt. a tüntetés eleve nem volt bejelentve, már onnan törvénysértő volt, és oszlatni lehetett. aki nem oszlik, az pedig maga is törvényt sért. a rendőrségnek joga fellépnie a törvénysértőkkel szemben.

hangsúlyoznám, hogy László Petrának nem joga.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:23:04

@Rákász Béla: László Petra a jó édes kurva anyját védje, és ne a hazámat védje olyan módon, ami elfogadhatatlan! nem az a dolga, hogy a határon gyerekek rágva "védje a hazát"!

faszomat sem érdekel, nem lesz tőle erkölcsös, nem lesz tőle jogszerű, hogy ő vagy te mit hiszel arról, hogy a hazáját védte. baromság.

remélem, valaki felpofoz abban a hitben, hogy a hazánkat védi, mert megérdemled!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:25:34

@Rákász Béla:

"Mi magyarok se 56-ban, sem azóta NEM TÖRTÜK RÁ A HATÁRKERÍTÁST SENKIRE!"

de, az 56-os menekültek illegálisak voltak

"Mi magyarok se 56-ban, sem azóta nem törtünk ki, a nekünk felállított táborból."

de bizony, pont, hogy fordult elő ilyen:

"Az első probléma november 22-én adódott, amikor húsz fő megpróbált kitörni a siezenheimi táborból "

mult-kor.hu/res-a-vasfuggonyon-igy-menekultek-a-magyarok-56-ban-20151022?pIdx=5

ti, Fidióták csak hazudozni tudtok, és fingotok nincs a valóságról.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:26:48

@Barbaarb: ha te azt hiszed, hogy gyerekek rugdosása a kerted jogos és hatékony védelme, akkor te dilinyós vagy. de ezt egyébként már tudjuk.

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.31. 13:27:11

@Filterr: "Azt senki sem állítja, hogy az eltanyált bácsit Petrácska rúgta fel. "

vs valóság

nepszava.hu/1080549_spanyolorszagban-el-a-menekult-edzo-akit-felrugott-laszlo-petra
"Spanyolországban él a menekült edző, akit felrúgott László Petra"
www.atv.hu/belfold/20151223-igy-el-a-menekult-akit-felrugott-laszlo-petra/hirkereso
"Ossama Abdul Mohsen ma boldogan él két fiával Spanyolországban, miközben az őt felrugó operatőrt elbocsátották állásából. "
index.hu/kulfold/2015/09/22/menekult_fociedzo_an-nuszra_al-kaida_hoax/
"a László Petra által felrúgott szír férfi "
b1.blog.hu/2017/09/09/a_laszlo_petra-sztori_ujratoltve_tobb_tetelben
"a magyar operatőrnő éppen két éve gáncsolta el a szerb határon azt a szír férfit, aki kisgyerekével a karján menekült Röszkénél a rendőrök elől"
comment.blog.hu/2015/09/30/gusztustalan_szerecsenmosdatast_folytat_a_heti_valasz
"gyermekével a karjában menekülő apát rúgott fel."

stb....

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:28:35

@maxval balcán bircaman: "ott is meglepődnél, ha rohanni kezdenének feléd."

egyetlen értelmes ember sem kezdene el gyerekeket rugdosni, csak, mert egy tömeg elszalad mellette. ilyet csak idióta, erkölcstelen barom csinál- László Petra sem megijedt, ő fel akarta rúgni a gyerekeket. az, hogy ilyen idióta módon véditek, jellemzi a Fidióták erkölcsi és szellemi színvonalát. selejtek vagytok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:29:27

@maxval balcán bircaman: egyébként ha László Petra meglepődött, hogy a határon a tömeg, amelyik át akart jönni, átjött, akkor László Petra pontosan olyan agybajos hülye lenne, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:30:51

@röf: a menekült lányok nem mentek tankkal a rendőrségnek. ostoba Fidióta! ilyet csak a ti csőcseléketek csinált.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.31. 13:31:05

@math0:

Rúgás a tűmadó tömeg ellen. Spontán reakció. Megesik az ilyesmi.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.31. 13:32:30

@math0:

Szerencsére mára ahelyzet megoldódott. Megnyertük a röszkei csatát, s ma már legfeljebb napi pár illegális ember tud átjutni a védőfalon.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:32:37

@maxval balcán bircaman: "A tömeg ment szembe vele, nem egy darab gyerek."

aki attól a tömegtől befosik, az hülye. de nem fosott be, látszik a videón, csak ostobaságokkal próbálod védeni. mert Fidióta vagy. komolyan, miért kell nektek ennyire lemenni kutyába?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 13:34:03

@maxval balcán bircaman: idiótáknál megesik. nem elfogadható.

aki egyébként tényleg megijed egy tömegtől, az elfut.

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.31. 13:35:41

Matyi, ugye tudod, hogy szakorvosi kezelésre lenne szükséged? Már elhatalmasodott, de lehet, hogy kicsit tudnának még javítani megfelelő terápia alkalmazásával.

röf 2018.10.31. 13:42:34

@morph on deer:
Értelek, értelek, de.....
Ha elfogadnám mondjuk azt a csürhe-mentalitást, hogy sokan vagyunk, erősek vagyunk, szarunk a törvényekre, szarunk az országhatárra, szarunk Mari néni gyümölcsös kerjére, akkor még mindig ott van az fajta rafinált-primitív szemlélet, hogy ha átlógatom a kerítésen a gyereket, akkor majd nem lőnek, nem ütnek, sőt megesik a szívük, talán még pénzt is adnak.... aztán ha már belül vagyunk, akkor eldobjuk a gyereket, aki az is lehet, nem is a miénk volt.
Nem tudom szeretni ezt a csürhét, mert nem menekültek, hanem a jólét reményében, az ő primitív világlátásukkal benyomulnak, és.... és mihez fognak kezdeni?
Ne azt a kivételt mondd, amelyik véletlenül kap munkát a gumiszerelő műhelyben.
A németek még a törököket sem tudták ennyi idő alatt 100%-ban beépíteni a társadalmukba.
Mi sem tudtuk a cigányainkat. Pedig azok beszélik a magyart, és még hébe-hóba házuk is van.
Nincs elég hajléktalan szerte Európában?
Nem kell ez a banda.
És ha kell a németeknek, vagy a svédeknek, vigyék haza repülőn, vagy van krvanagy kikötő Hamburgban, hazavihetik konténerszámra a kendenceiket.
És milyen baromi szerencse, hogy a családját sínre vivő előembert nem csak onnantól fotózták, hogy a rendőrök nyúlnak feléjük, hogy fölsegítsék öket. Mert lett volna ám mesterséges vonyítás azokból a világotjárt fotókból gerjesztve, asszem.....
Ilyen tupírozott hiszti a Petra-jelenség is.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.31. 13:46:37

@felső határ nincs: „A CEU és az amerikai Bard College közös programjának ebben a házban van az adminisztrációja, de azt nem tudom megmondani, hogy melyik kurzust melyik épületben tartják. Ez nyilván szemeszterről szemeszterre változik, a helyi igényeknek megfelelően” – reagált a hvg.hu-nak Enyedi Zsolt rektorhelyettes arra, hogy több kormányoldali médium azzal támadta őket, hogy „egy faházban zajlik az oktatás mind¬össze egyetlen szak indításával”.

„Egyértelmű, hogy valójában ez az egész arra megy ki, hogy eltereljék a figyelmet a lényegről: arról, hogy a CEU teljesítette a törvényi feltételt, miszerint a székhely szerinti országban felsőoktatási képzést kell folytatnia. Ennek eleget tettünk, ezt a kinti oktatási hivatal elismeri, és pont. Csak éppen a magyar kormány mégsem írja alá a Budapesten maradásunkhoz szükséges megállapodást” – tette hozzá.

Ha nincs más, belekötnek az épületbe

A kormányoldali média – élén a Magyar Időkkel, a Tv2-vel – állt elő azzal, hogy a CEU Bard College-dzsal kötött megállapodása „üres, tartalom nélküli”, hiszen az amerikai intézmény is Soros György érdekkörébe tartozik. Vagyis ezzel próbálják elérni, hogy látszólag megfeleljenek a magyar felsőoktatási törvénynek, miközben csak „egyetlen képzést indítottak egy faház egyik felében”. Az épületet Mészáros Lőrinc Echo Tv-je már egyenesen kulipintyónak nevezte, a két egyetem együttműködését pedig csalásnak.

A rektorhelyettes azt is kiemelte: a hatályos jogszabályokban nincs benne, hogy „kőház vagy faház, milyen campusnak vagy épületnek kell lennie”. „Aki ilyen kérdéseket állít be lényegesnek azt nyilván sem a konkrét törvény szövege nem érdekli, sem a jogállamiság eszméje. Ráadásul önállóan, egy második programot is beindítottunk New York városában, most is vannak kinn diákjaink, tanáraink” – mondta. Enyedi szerint a két programmal még túl is teljesítették a törvény által előírt feltételeket, ezért is meghökkentő, hogy egyesek arra hivatkozva próbálják lekicsinyelni a képzést „hogy nem elég pofás egy épület”.

hvg.hu/itthon/20181031_Kulipintyoban_tanit_a_CEU_Valaszol_a_rektorhelyettes

Boycie 2018.10.31. 13:53:33

Csak tényszerűen:

Menekült: aki a hazájából átrohan a szomszédos biztonságosabb országba
Gazdasági migráncs: aki az ilyen szomszédos országból megy tovább, mert jobb benefit package-et keres (erre jó példa aki Ausztriából "menekült" Németországba vagy Németországból "menekült" Svédországba, vagy a Finnországba 2015-ben "menekültek" 10%-a egyszerűen hazament mert nem volt megelégedve az ellátással).

A Merkel - Erdogan paktum után az európai értekek outsource-olása jegyében a török határőrök és katonák géppisztollyal lőtték agyon a Szíriából hozzájuk átrohanó menekülteket köztük gyerekeket, de ez rendben van...

A magyar határon annyi történt hogy a határzárat és a rendőrsorfalat erőszakosan áttörte egy gazdasági migráncs söpredék akiket minden normális ország határán lelőnének. Ehhez képest László Petra volt az egyetlen aki próbálta védeni a határt a támadó csőcselék ellen. Meg kellene kapja a legmagasabb katonai kitüntetést (mondjuk el is taposhatta volna az a csürhe)

A kurva anyját minden migráncsfaszszopó hazaáruló elmebeteg gazembernek

bref 2018.10.31. 14:02:01

Vette a fáradságot egyáltalán valaki, hogy képkockánként végignézze az ominózus videókat?
Attól tartok, senki sem tette ezt meg rajtam kívül.
Márpedig ha képkockánként végignézi valaki, akkor a következő látszik:
1. A "kisfiú" nem kisfiú, hanem egy nagy lóbaszó 16-18 éves fiatalember, aki legalább akkora, mint László Petra, és feltétlenül erőteljesebb. Csakis azért látszik a "rúgás" körüli pillanatokban kisfiúnak, mert görnyedve fut. Amikor elfut a jelenetet rögzítő kamera előtt, akkorra már kezd kiegyenesedni, és látszik az arcán és a termetén is, hogy nem kisfiú, és még az is, hogy egy felnőtt méretű hátizsák van rajta.
2. A "kisfiú" konkrétan nekirontott László Petrának, minek következtében a nő hátratántorodott, és előre felemelt lábbal nyerte vissza az egyensúlyát. Ez volt az első "rúgás". Ugyanis ha tényleg belerúgott volna a srácba, akkor annak összeakad a lába és elvágódik.
3. A lány sem igazán kislány, 12-15 évesnek látszik. Az figyelhető meg, hogy ahogy fut, a nő az útjában van, és a jobb könyökével oldalra meglöki László Petrát. Ettől a nő kibillen az egyensúlyából, és szintén felemeli a lábát, hogy vissza tudjon állni. Közben kissé elfordul egy kis toporgó mozdulatot téve, és a futó lány nekifut a lábának. Ez az ütközés egyikük számára sem vészes, mert sem a lány nem esik el, és László Petra is vissza tudja nyerni az egyensúlyát. Ha rúgás lett volna, akkor bizony elhasal a futó lány. Rúgás már csak azért sem lehetett, mert ha az embert meglökik, akkor visszarúgni csak stabil egyensúlyi helyzetből lehet (kivéve Chuck Norris...), aminek a visszanyeréséhez idő kell, ami alatt simán elfut mellette a lány.

Ennyit a rugdosódásról.
László Petra szándékosan egyszer sem rúgott meg senkit a videók alapján.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.10.31. 14:17:01

A Soros bérenc ballib migránssimogató álmagyarok megint próbálják lehazudni a csillagot is az égről. Akkor is hazudtak amikor Orbán Viktort bélygezték elmebetegnek hogy minden nap retteg a migránsoktól, mert nincsenek is migránsok Magyarországon, miközben azok a migránsok itt voltak, behatoltak az országunkba és el akarták venni a földjeinket, a munkáinkat és tömegében akarták megerőszakolni a magyar asszonyainkat.

Ezt Orbán Viktor először úgy akadályozta meg hogy élő rendőr határzárat húzott a százezernyi migráns elé. De azok áttörték a kordont, még a felrúgásuk meg e rendőri gumibotos verések se állták útjukat és megindultak hogy elfoglalják Budapestet.
Szerencsére Orbán Viktor a migráns hadsereget hetekig feltartózatta a Keleti pályaudvarnál majd aztán mindet egy pakliban átvagonozta Ausztriába. Így védte meg a hazánkat Orbán Viktor a Keleti pályaudvarnál, mint ahogy László Petra kétgyerkes magyar anya védte az országunkat Röszkénél.
Ausztria pedig elesett, az arabok elfoglalták és uralkodnak a bennszülött osztrákok felett, mint ahogy ezt Lázár János megmutatta a bécsi videójában.

Orbán Viktor minden nap tájékoztatja a magyar társadalmat hogy 100 millió afrikai migráns indult meg Magyarország felé hogy áttörve a kerítést bejussnak hozzánk az európai jóléti államba. Kósa Lajos és Német Szilárd pedig személyesen mentek el megnézni hogy az első egymillió migráns már itt is van a bosnyák határon és nem akarnak megállni Röszkéig. A haza veszélyben van tehát megint, meg kell védeni, és ezért a határra méterenként kellene egy László Petra!

A ballib hazaárulók meg megint csak hazudnak, miközben László Petra és a magyar kormány a ballibeknél sokkal jobban teljesítenek a magyar társadalom megvédésében és készenlétben tartásában, nehogy a magyarok elaludják ezeket az éveket amikor a migránsok betörnek a hazánkba.

A lippsik felől az arabok leigázhatnak bennünket mert a lippsiknek nincs hazájuk, de mi meg fogjuk védeni a szögesdrót kerítésünket, mert ez a garancia a kárpát medencei megmaradásunkra.
Meg a mindennapi Soros és Brüsszel elleni harc.

MINDENKI BESZÉLJE RÁ A SZOMSZÉDJÁT ARRA HOGY A HAZÁNKRA TÖRÖ MIGRÁNSOK ÉS GYEREKEI MAGUKTÓL ESTEK EL ÉS HEMPEREGTEK A HATÁRON CSAK HOGY LEJÁRASSANAK EGY KÉTGYERMEKES MAGYAR ANYÁT!

Homyak 2018.10.31. 14:18:21

@maxval balcán bircaman:

Ugyanannyira volt támadó a tömeg, mintha a pesti zsúfolt belvárosban jönnének veled szemben, úgyhogy nincs mit ragozni.
Nem tudom olvastad-e tegnap az indexen a cikket, ahol az eu liberálisok frakcióvezetőjével készítettek interjút, ha nem érdemes. Benne van a szörnyű igazság, mely arról szól, amit már korábban is lehetett hallani: az eu ugyanúgy akadályozza a migrációt, csak ők megoldják és nem csak beszélnek ról (amelyik kutya ugat..). Benne volt, hogy milliókat fizetnek a törököknek a migránsok feltartóztatására, stb.
Ezzel szemben Orbánnak nem célja a migrációs helyzet megoldása, különben nem lesz mivel etetni a félelemre éhes szájakat.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.10.31. 14:19:55

@Homyak:

A migráció a hátterhatalom eszköze. Létező probléma, de jelkép is.

Minden ballib bérretteg 2018.10.31. 14:20:01

Érdekes, hogy már a foci edzőt a gyerekével nem rugta fel, hisz az index is megírta, hogy nem.

Persze a ballib tetvek, ,pl az itt kommentelő összes azt hazudta, hogy ő rugta fel a Szír edzőt a fiával.

Ennyit ér a ballib hazug tetvek blogbejegyzése.

$pi$ 2018.10.31. 14:21:37

@Viszlát és kösz a halakat: "Matyi, ugye tudod, hogy szakorvosi kezelésre lenne szükséged?"

A csávó a magyarokat csőcselékezi, a viperázást, a szemilövést, a földön fekvő, a megbilincselt magyarok rugdosását éljenzi éveken keresztül. Folyamatosan hazudozik, tankkal támadó embereket vizionál, azzal érvel, hogy a tömeg miatt a tüntetéseken harci cselekmény volt és élessel is lehetett volna lövetni.

Ugyanakkor amikor egy idióta csaj lába hozzáér a muszlim roham egyik tagjához, akkor majdnem agyvérzést kap és mindenféle bűncselekményekről kezd el beszélni mintha valaki ténylegesen megsérült volna...

Nem, nem, a faszinak nem szakorvosi kezelésre van szüksége, arról már sajnos lemaradtunk. El kellene altatni... :(

Minden ballib bérretteg 2018.10.31. 14:22:57

@Homyak:

Ne viccelj már !
Guy Verhofstadt az első a Soros bérencek csapatában, aki az illegális migráció rendszeresítésért küzd. Amit kérdez az se igaz.
Egy igazi hazug ballib migránsseggnyaló geci, aki elárasztaná integrálhatatlan muszlimokkal az EU-t
A törökök meg zsarolják az EU-t, és ez nem megoldás.
A megoldás a védekezés, amit mi is csinálunk, és mostmár az Olaszok is.

$pi$ 2018.10.31. 14:24:09

@Homyak: "az eu ugyanúgy akadályozza a migrációt, csak ők megoldják és nem csak beszélnek ról"

Te ezt tényleg el is hiszed? Hol éltél az elmúlt években, valami kő alatt? Hogy a fenébe lehet ekkora baromságot leírni?!

Minden ballib bérretteg 2018.10.31. 14:25:28

@bref:

Az igazság soha nem érdekelte a ballibeket.

Ez már az ítélet Pelikán elvtárs.

Az a hülye aki hisz a ballibeknek és hírhamisító potáljaiknak !

Minden ballib bérretteg 2018.10.31. 14:27:40

Megvan a fociedző, akiről ma már kiderült, hogy nem László Petra Rugta fel, az Index, Hvg meg a többi hírhamistó hazugságai ellenére sem !

mandiner.hu/cikk/20161019_lustasaga_miatt_elvesztette_munkajat_a_felbukott_szir_fociedzo
Lustasága miatt elvesztette munkáját a felbukott szír fociedző

ATorzAtka 2018.10.31. 14:42:00

@Ballib vagyok mert rettegek: Legközelebb figyelj oda, hogy a központi "mit kell kommentelni" levél végén található utasítást, hogy "győzz meg róla a szomszédot" részt ne másold be a kommentekbe. Ezért Antiék most nem dícsérnek meg.

CaptainG 2018.10.31. 15:32:53

Svedorszagban amikor kint voltam, a metroban belem rugott egy muszlim no. Minden elojel nelkul, teljesen ismeretlenul. Csak azert nem rugtam fel, mert a jo neveltetesem visszafogott, szettartam a kezem es megkerdeztem hogy WTF? Ma mar nagyon banom, hogy nem rugtam fel erobol. Nem szabad hagyni, legkozelebb veresre fogom verni, akkor is ha egy no rug belem, akkor is, ha egy gyerek, de engem ne rugdosson a kurva anyjat..

morph on deer 2018.10.31. 15:39:19

@Minden ballib bérretteg:
”Lustasága miatt elvesztette munkáját a felbukott szír fociedző”

Az előbb még “kirugták mert lopott” volt, egyezzetek már meg..!

Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel 2018.10.31. 15:40:32

@math0: jaj Matyi. Amikor letolt gatyával bepucsítva hátrálsz a faszerdőbe az nem ugyanazt jelenti

ATorzAtka 2018.10.31. 15:45:04

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:
Hazudhatnám, hogy csak folytattam az ironiát, de ezt benéztem
Így viszont viccesebb:)))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 15:57:18

@Horváth András zöld dossziéja a Nagyi receptjeivel: jaj Bandi. Amikor letolt gatyával bepucsítva hátrálsz a faszerdőbe az nem ugyanazt jelenti!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 15:58:26

@CaptainG: "Svedorszagban amikor kint voltam, a metroban belem rugott egy muszlim no. "

na mi van, ugrálsz, hogy rugdossák a migránsokat?:)

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 16:00:11

@CaptainG: nemrég voltam Svédországban, nem rugdosott senki. 2-3% sötét bőrű ember volt, azok dolgoztak. Buszvezetők voltak, ajándék bolti eladók, recepciósok.

Homyak 2018.10.31. 16:00:52

@Minden ballib bérretteg: @$pi$:

Ti meg elhiszitek a fityeszes propagandaszarsságot.
Áruljátok már el, ha semmi nem igaz abból amit írtam, akkor mégis miért fogytak el hirtelen a migránsok a kerítés túloldalán? Tudom, most majd jöttök azzal, hogy de a bosnyákoknál még mindig vannak, de számuk elenyésző a 3 évvel korábbihoz képest.
Gondolkodni is ér.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.31. 16:02:01

@CaptainG: Velem meg itthon kötözködnek vadidegenek minden ok nélkül.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 16:02:57

@Minden ballib bérretteg: Orbán nulla bevándorlót állított meg. Angela Merkel sok százezret. Ennyikeh. Fidióta vagy, mint a többi.

ertelemblog.wordpress.com/2018/09/17/nem-orban-keritese-allitotta-meg-a-balkani-utvonalon-a-menekulteket-hanem-az-eu-torok-megallapodas/

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 16:04:55

@$pi$:

"tankkal támadó embereket vizionál"

komolyan, bazdmeg, a geci Fideszes azt is képes letagadni, amiről az egész világ tud, felvétel van róla.

www.youtube.com/watch?v=OWRHGGSya-4

Ekkora selejt a Fideszes réteg. Te elmebeteg vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 16:05:54

@Minden ballib bérretteg: a Fidióta csak azzal tud foglalkozni, kit nem rúgott fel, hogy kibe rúgott bele, az a geci Fideszest nem érdekli, mert egy görény selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 16:07:22

@$pi$: remélem a lányodat megrugdossa valaki! Megérdemled, te kis görény, geci, Fideszes elmebeteg!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.31. 16:07:55

@ATorzAtka: Néha elsőre én is benézem,mert egy hasonló névről koppintotta a sajátját.
Aztán észreveszem,hogy baszod már megint ő az!:))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.10.31. 16:10:08

@Ballib vagyok mert rettegek: remélem, valaki jól megrugdossa a lányodat, és majd azt mondjuk, a hazát védte. megérdemled, te hülye, Fideszes geci!

morph on deer 2018.10.31. 16:13:33

@bref:
“A "kisfiú" konkrétan nekirontott László Petrának, minek következtében a nő hátratántorodott”

Nem az a fiú rontott neki akibe belerugott, nézd meg jobban!
Ütközik egy idősebb sráccal, majd dühében sípcsonton akarja rugni a következőt, de csak oldalról találja el az alsó lábszárát. A srác nem is értette, hogy mi történik és főleg, hogy miért.

“A lány sem igazán kislány, 12-15 évesnek látszik. Az figyelhető meg, hogy ahogy fut, a nő az útjában van, és a jobb könyökével oldalra meglöki László Petrát.”

Akkor nézd meg még párszor, mert még mindig nem igazán sikerült!
A kislány még csak jött LP irányába, mikor ő már rugott, - tehát a kislánynak esélye sem volt meglökni...!

Mire jó az, hogy megpróbálsz hülyét, - vagy ami még rosszabb, - hazug fideszest csinálni magadból?
De most tényleg..!

m.youtube.com/watch?v=9KEaIO0AAuw

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.31. 16:23:57

@morph on deer:

www.elconfidencial.com/deportes/futbol/2016-10-15/refugiado-sirio-getafe-entrenadores-despide_1275514/

La Escuela Nacional de Entrenadores de Fútbol (Cenafe), ubicada en la localidad madrileña de Getafe, ha decidido no renovar el contrato del refugiado sirio Osama Abdul Mohsen dada su "dificultad" para el aprendizaje del español, lo que le impedía una correcta realización de sus funciones.

Viszlát és kösz a halakat 2018.10.31. 16:25:34

@math0: az én lányomat ki ne hagyd a sorból ápoltka

Éhesló 2018.10.31. 17:29:32

Bíróság elé azokat a politikusokat, katonákat, rendőröket kellett volna állítani, akik nem védték meg Magyarország határait a sok sok ország törvényeit telibeszaró és a határainkon áttörő csürhétől.
Mert, nekik ez a kötelességük lett volna.
Helyette bambán nézték, etették, itatták, szállásolták, fuvarozták őket egy évig.
Autópályákat és fővárosi utakat zártak le a vonuló csürhének.
Más eszement barmok wifit adtak a csürhének ingyen, ruházták és dédelgették őket.

Nos tehát, ha valakinek bíróság elé kellett volna állnia, azok ezek lennének, nem ez a szerencsétlen nő, aki rosszkor volt rossz helyen és a balliberális/zsidó média percek alatt tönkretette az életét, miközben a felvételeken látható - semmire nem képes balfasz - rendőrök nem teszik a kötelességüket.
2006-ban nem voltak ilyen finnyásak a mocsok sünjei.
Ott véresre vertek bárkit aki, a mocskos kezeik közé került.
Ennyit is érnek: lófaszt se.

Szerencsére legalább a kúria tudta a dolgát - a végén eltakarította a média által habosított szar nagy részét.
3 év után.
Az kimondaniuk, hogy a nő nem vétett, nem merték. Nem véletlenül voltak káderlistán 1989-ben mindannyian.

Az is kérdés persze, hogy az immár kúria által deklaráltan jogsértó geci bírók sora, akik első és másodfokon elítélték, miért nem mennek a kurva anyjukba ügyészestől.
Egy normális helyen másnap már be se kellett volna menniük dolgozni, mert örökre el lennének tiltva a jogsértő ítéleteik után a jogász pályáról.
De nem.
Ők ma is és holnap is következmények nélkül sérthetnek törvényt, tehetnek tönkre embereket.
A kurva anyját mindnek.

Aminek most következnie kellene: polgári perek százai a nőt hamisan vádoló média ellen, a munkáltatója ellen.
Ebből elélhetne az élete végéig.

Még valami az itt is nyomuló seggarcoknak: remélem migránsok próbálnak fel benneteket és a családtagjaitokat is mielőbb, amint az az angoloknál és a németeknél szokásba jött.
Lehetőleg tucatnyian, tucatszor.
Kivétel nélkül.

Magentax 2018.10.31. 17:47:17

@morph on dear: Igazán? Akkor megyek és jól felrúgom kedves vezetőnket, majd ráfogom, hogy halálra rémültem a látványától.

Barbaarb 2018.11.06. 08:37:19

@Homyak:

Isten ments, hogy nagyon védeni akarjam, mert én biztos nem így cselekedtem volna, de feltehetően annak tudatában ment a határra, hogy a rendőrök jelenlétében biztonságban lesz, na meg a munkáját el kellett végeznie.
És sztem azért gyerekbe rúgott bele, mert az szaladt felé azután, hogy meglökték.

@math0:

Rég olvastam ilyen gyenge párhuzamot...

"aki nem oszlik, az pedig maga is törvényt sért. a rendőrségnek joga fellépnie a törvénysértőkkel szemben."

Ezért támadtak a tankos, meg erőszakos fickók helyett a kapualjban várakozókra?

Tényleg nem látod az összefüggést a határvédelem, és a kerted védelme között, na de mit várjunk attól, aki utolsó vérig védi a 2006-os terrort...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.11.06. 13:40:58

@Barbaarb:

"""aki nem oszlik, az pedig maga is törvényt sért. a rendőrségnek joga fellépnie a törvénysértőkkel szemben."

Ezért támadtak a tankos, meg erőszakos fickók helyett a kapualjban várakozókra?"

is. ha a rendőrség azt mondja, oszolni kell, akkor oszolni kell. máskor sincs olyan, hogy te nem hajtasz le az út szélére, ha a rendőrség megállít, mert te bizony nem hajtottál gyorsan, és nem vagy részeg. meg kell állni. ez a törvény.

tudom, egy Fidiótának ez magas, de ez egyszerű jogkövető magatartás. aki nem teszi, törvényt sért.

"Tényleg nem látod az összefüggést a határvédelem, és a kerted védelme között"

tényleg nem, mert nincs, és nincsis érved. de hát ennyit tud a Fidióta selejt.

Barbaarb 2018.11.07. 07:35:50

@Brendel Mátyás:

Mit tettek a tankot elkötővel? Meg a székházat ostromlókkal?
Tehát nem azzal van bajom, hogy a törvénysértőket bántalmazták, hanem hogy azok közül épp azok szenvedték el a sérelmeket, akik kevésbé érdemelték meg.

Akkor segítek. Ha a határokon engedjük betörni a barbárokat, mert nem vagyunk képesek a közösségi védekezésre, akkor a kertjeinket egyenként megvédeni sokkal nehezebb lesz.
Olyan ez, mint az árvízi védekezés, ha mindenki a saját házát védi, senki nem megy semmire, de ha együtt kimennek a gátra, akkor igen.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.11.07. 07:51:47

@Barbaarb:

"Mit tettek a tankot elkötővel? Meg a székházat ostromlókkal?
Tehát nem azzal van bajom, hogy a törvénysértőket bántalmazták, hanem hogy azok közül épp azok szenvedték el a sérelmeket, akik kevésbé érdemelték meg."

faszt. a rendőrség oszlatáskor oszlat, és nem válogat. nem ez a feladata. válogatni a bíróság válogat. a tankos ember bíróságra került. mit hisztizel?!

"Akkor segítek. Ha a határokon engedjük betörni a barbárokat, mert nem vagyunk képesek a közösségi védekezésre, akkor a kertjeinket egyenként megvédeni sokkal nehezebb lesz."

ez hülyeség. a kertjeinket leginkább magyarok lopják meg, bevándorlók alig tettek kárt a kertjeinkben.

Barbaarb 2018.11.08. 08:24:08

@math0:

És a tankos ember is vérzett, tört csontja? Az ostromlók közül hánynak? Ez nem igazságszolgáltatás volt.

Amíg szabad volt az átjárás, elég sokan panaszkodtak a vonulási útvonalukon, ma már persze, hogy nem mennek a kertekbe, mert szerencsére nem jutnak be, aki meg mégis, az igyekszik minél kevésbé feltűnő lenni.
Egyébként a kertes párhuzamot nem én hoztam, én csak reagáltam rá azzal, hogy ha közösségileg nem védjük meg magunkat a határnál, akkor egyenként sokkal nehezebb lesz, akárcsak az árvízi védekezésnél.