Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

Orbán, Gül Baba törpéje

2018. október 09. - Filterr

Közel 500 év után újra török félhold lengedezett a budai várban. A törökök vezére, a magát lassan szultánnak kinevező Erdogan szolidan, de magabiztosan jött el egyik kis kedvencéhez, Orbán Viktorhoz. A magyarok törökbarát fejedelme miniszterelnöke nem csak a főváros kapuit és főútjait tárta szélesre az újvonalas iszlamista vezető előtt, hanem vidéki városokat is. Orbán a munkások és szakemberek százait jobbágyként ajándékozza oda a hazánkat lassan vazallusának tekintő Erdogan pénzembereinek.

orban-erdogan.jpg

A magyar kormány mondjuk eddig is készségesen segítette a török oligarchák magyarországi terjeszkedését, például amikor több mint 100 töröknek adtak letelepedési engedélyt a kötvény-programban. Rogánék sok pénzt segítettek offshore cégek számláin landolni, a közel-keleti tőkét pedig Ferihegyen leszállni. Persze ebben a bizniszben jócskán  kedveztek Orbán legfőbb bizalmasai az iszlám országok állampolgárainak. Mondjuk ki: ezrével osztogatták nekik az letelepedési engedélyeket, néhány napos eljárások után! És ha elfért közöttük Aszad egyik kincstárnoka is, akkor ki tudja milyen elemeket engedtek még be az országba és az EU-ba ilyen hanyag ellenőrzéssel.

Igaz, emlékezzünk csak, nem is olyan régen, 2014-2015 környékén Erdogan az országa táboraiban tengődő szír menekültek százezreit indította el Európa felé. Akik az Unió határaira érve már illegális migránsok hordájaként törtek a keresztény kultúrkörre. Bár azzal villogott Orbán, hogy megvédte Európát, igazából még ő ültette buszokra őket, és vitte át a Lajtán túlra még a tömegben elvegyült párizsi terroristákat is. Jól kitervelte a migráns-témát a török és a magyar vezető, bár szakértők szerint még az orosz elnök, Putyin is segített nekik a koncepció megtervezésében és kivitelezésében. Lehet, hogy nem is Soros akarja iszlám vallású migránsok millióit betelepíteni a kontinensre, hanem ez a 3 vezető akarja így meggyengíteni az Európai Uniót saját érdekeinek megfelelően?

Akár hogy is, pár dolgot azért biztosan tudunk. Viktor és az ő egyik legfőbb harcostársa, a másik bajszos államfő, Áder János ezúttal is sokat beszélgetett Erdogannal, bár ígérni és kérni valószínűleg Orbán tudott többet. Csak remélni tudjuk, hogy Gül Baba türbéjének helyreállítása kedves és elégséges gesztus lesz Erdogannak, s nem fejti ki igényét az ország középső részére. Ehhez mérten a Soros-ösztöndíjas magyar miniszterelnök a NATO-barátságot emlegette török kollégájának, közben pedig az oszmán hadiiparnak adott zsíros megrendeléseket. Ezzel pedig sajnos újra kiszolgáltatják a magyar hadsereget, s ezáltal hazánk védelmét egy idegen és megbízhatatlan hatalomnak. Pedig ha a 150 éves török uralom történelmi emlékezete nem elég nagy intő jel Orbánnak, akkor nincs mese, úgy hagyja majd magára a hazát mint Szapolyai János tette a saját pecsenyéjének sütögetése közben. Innen nézve pedig a miniszterelnök egyszemélyben a legfőbb nemzetbiztonsági kockázat jelenleg.

...

Ha a magyar minimál-konzervatív újhullámos zagyva média (pl. 888.hu, Ripost, PestiSrácok, Origo…) nem totálisan az uralkodó elit részei lennének, ha nem csak a nagy testvér akaratát szolgáló olcsó kufárokként léteznének, ellenben tartanák magukat az “elveikhez” és “értékrendjükhöz”, akkor ilyen cikkeket írnának Erdogan látogatásáról - amit én puszta iróniából tettem. Nem pedig felmondanák a központi anyagot, ami lelkendezik a 2 illiberális vezető bazári találkozásához. Na mindegy, biztos bennem van a hiba, hogy csak azért nem tudom elképzelni, hogy az egyik percben hogyan riogat az M1 Híradó a migránsokkal, a másikban pedig hogyan tapsol Orbánnak egy keleti despota előtti újabb letérdeléshez, mert nem nézem azt a "remek" műsort.

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr114290609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.10.11. 04:16:03

@Halál kamionja mindenkit elgázol: Mielőtt elkezdenél ugatni, h Soros bla, bla, bla és az IMF hitelt fizettük, annak a 4 százalékos kamatozású összegét ilyen módon szedték össze.

"Négy globális nagybankot bízott meg ma egy 10 éves dollárkötvény kibocsátásával az Államadósság Kezelõ Központ és a vonzó kibocsátási kondíciók miatt brutális vételi érdeklõdés mutatkozott. Az összesített ajánlati könyvbe ugyanis több mint 10 milliárd dollárnyi ajánlat érkezett be, amelybõl a magyar állam 2 milliárd dollárnyi összeget fogadhat el. Ez megegyezik azzal, amelyet elõzetesen Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter mondott. A kibocsátást a 10 éves irányadó amerikai államkötvény hozama (2,7%) felett eredetileg 350-360 bázispontos felárral hirdették meg, de végül a vonzó árazás miatt felfutó kereslet mellett 325 bázispontra szûkítették. Ez azt jelenti, hogy Magyarország 5,95% körüli dolláralapú hozam mellett adósodik el, ami a februári kibocsátás hozamánál (5,37%) érdemben magasabb."

www.portfolio.hu/deviza-kotveny/kotvenypiac/brutalis-kereslet-a-magyar-dollarkotveny-irant.191884.html

Szóval narancstálibkám, te csak simán beszopod a propagandát, miközben kilopják a szemed.

chrisred 2018.10.11. 05:35:21

@Sir Bates dö Hól: Abban egyetértek, hogy az európai vezetésnek 2012-től kellett volna odafigyelnie a szíriai menekültkérdésre, hogy megelőzze a 2015-től kezdődő válságot, legalábbis enyhítse a hatásait. A néppárti vezetés rövidlátása a populista mozgalmak megerősödéséhez és a polgári értékrendű Európa tekintélyének megrendüléséhez vezetett.

De Törökország szerepe messze nem önzetlen volt, aktív szerepet vállalt a polgárháborúban, tehát nem csak befogadta, hanem gyártotta is a menekülteket. A kurdok pedig nagyjából annyian vannak a térségben, mint a törökök, tehát az ő konszenzusuk, vagyis igényük az önálló Kurdisztán létrehozására ugyanolyan fontos tényező, mint a török társadalom konszenzusa.

citrix 2018.10.11. 07:09:58

@pina noir: Nincs fehér se vörös zászló, az csak a te képzeletedben lobog. Arról van szó amit fentebb írtam, de még egyszer megpróbálom: hülyével nem érdemes vitatkozni mert reménytelen. A "csicska", ballib és talán még két szó amit tud variálni, ez azt hiszem nem vitaképes embert tükröz. Egyébként is, haverkodj a magad társaságával, ott a helyed közöttük a kocseszban.

chrisred 2018.10.11. 07:57:09

@nemecsekerno_007: A legviccesebb, ha ugyanaz a személy, aki külföldre ment dolgozni, helyette társas vállalkozásba kezdett volna Magyarországon, többé ugyanúgy nem fizetné a szülei, nagyszülei nyugdíját. Ahogy ez már mintegy 30 éve így van, és téged a legkevésbé sem zavar.

nemecsekerno_007 2018.10.11. 08:51:20

@Sir Bates dö Hól: "nincs ellenemre az 1-3. pont alattiak, a 4. ellenben baromság... mi a helyzet azokkal, pl. akinek nincs lemenő-ági rokona?"

Valamit valamiért. Ha kiszedem a 4-es pontot akkor semmi értelme...

Úgy látom marad a Fidesz kormány jó 10-15 évig...

$pi$ 2018.10.11. 08:51:40

@Látens Inszinuáció: "Hitler meg az év embere volt 1938-ban vakegér!"

Közismert kamu. Annyi igaz belőle, hogy a Time magazin minden évben közölt egy "az év embere" cikket, amiben leírták, hogy ki volt az, akit a hírekben a legtöbbet emlegettek. Hitlert 1938-ban úgy hozta le a Time, hogy "az ember, aki a legnagyobb veszélyt jelentette a demokratikus, szabadságszerető világra".

Hát ennyit arról, hogy Hitler volt az év embere: a történelemhamisítók egyik kedvenc érve. :(

www.snopes.com/fact-check/hitler-time-magazine-1938/

nemecsekerno_007 2018.10.11. 08:53:20

@chrisred: "A legviccesebb, ha ugyanaz a személy, aki külföldre ment dolgozni, helyette társas vállalkozásba kezdett volna Magyarországon."

Ez feltételezés. Amit én írtam az viszont a valós helyzet. Ne beszélj mellé....

chrisred 2018.10.11. 09:17:15

@nemecsekerno_007: Hogy a társas vállalkozások tulajdonosai nem fizetnek nyugdíjjárulékot, és erről egy büdös kukkot nem írtál? Ez a valós helyzet, hiába próbálsz mellébeszélni.

GyMasa 2018.10.11. 09:24:38

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"Hasít az illibsizmus."
Arra ugye meg emlekszel, hogy anno Gyurcsany is azt igerte a feleves AFA-csokkentesekor, hogy majd ellenorizni fogjak (igaz, o nem a rendorokre bizta volna, hanem talan az APEH-re), hogy a boltosok valoban odaadjak azt az 5%-os csokkentest a nepnek, es nem nyelik be csak siman?

Ballib vagyok mert rettegek 2018.10.11. 09:25:07

Kíváncsi vagyok hogy a ballib sajtó mikor fogja majd megírni hogy egy migráns megint nőket erőszakolt meg és gyereket vert. Erről irjon a ballib sajtó, ne Orbán Viktor ügyeiről!

30 évre ítélték K. A.-t, aki megerőszakolt és megfojtott egy nőt, majd minden előzmény nélkül 8 nőt és egy gyereket ököllel arcon ütött Debrecen belvárosában

A Debreceni Törvényszék az új büntetőeljárási törvény értelmében előkészítő ülést tartott a büntetőeljárásban, ami ezek miatt indult K. A. ellen:

aljas indokból, különös kegyetlenséggel, védekezésre képtelen személy sérelmére elkövetett emberölés bűntette,
8 rendbeli súlyos testi sértés bűntett kísérlete, és
1 rendbeli védekezésre képtelen személy sérelmére elkövetett könnyű testi sértés bűntett kísérlete.
A vádlott az előkészítő ülésen a tárgyalás tartási jogáról lemondott, és beismerő vallomást tett, amit a bíró elfogadott.

A bíróság a vádlottat, mint többszörös visszaesőt halmazati büntetésül életfogytig tartó fegyházbüntetésre, valamint 10 év közügyektől eltiltásra ítélte. Feltételes szabadságra legkorábban 30 év múlva bocsátható.

A törvényszék elfogadta a vádirati tényállást. Eszerint a férfi 2017 nyarán egy nyíregyházi hajléktalanszállóról átköltözött egy debreceni hajléktalanszálóra. A városban alkalmi munkákat végzett, majd a kapott pénzt italra és gyógyszerre költötte.

K. A. 2018. február 18-án Debrecen főterén észrevette a sértettet, akivel előtte már többször találkoztak, és megkínálták egymást itallal. A beszélgetés során a férfi és a nő megállapodtak abban, hogy együtt kimennek a Nagyerdőre közösülni. A 33 éves férfi és a sértett gyalog indultak útnak, közben tovább ittak a náluk lévő borból, így mire kiértek az erdőbe, addigra mindketten részegek voltak. Az állatkerttel szemben lévő stadionnál lefordultak balra, és bementek az erdőbe, ahol megpróbáltak közösülni, de nem sikerült. A sértett közölte, hogy ezt abba akarja hagyni, mire vita alakult ki köztük. K. A. ekkor agresszív lett, dulakodni kezdtek, és mindketten a földre kerültek. A földön fekvő nőt a férfi ököllel megütötte, és továbbra is próbált a sértettel közösülni, eredménytelenül. A 33 éves férfi áldozatát ököllel állon vágta, majd az alkarjával a nő nyakára ránehezedett. A vádlott egy idő után már csak azt vette észre, hogy a sértett nem lélegzik. Mikor a férfi rájött, mit tett, felöltözött, és visszament a hajléktalanszállóra. A nő holttestére járókelők találtak rá, ők hívták a rendőrséget.

A férfi február 20-án délután Debrecen belvárosában 8 nőt, és egy, az édesanyjával sétáló 13 éves gyereket bántalmazott úgy, hogy minden előzetes szóváltás nélkül ököllel arcon ütötte őket.

Az egyik sértett felhívta a segélyhívót, majd a kiérkező rendőrök a férfit a helyszíntől nem messze elfogták. A nők és a gyerek 8 napon belül gyógyuló sérüléseket szenvedtek, de – figyelemmel a bántalmazás módjára, mértékére és a sérült testtájékokra – megállapítható, hogy a vádlott szándéka a sértetteknek 8 napon túl gyógyuló sérülés okozására irányult.

Fülig José 2018.10.11. 09:31:55

@Ballib vagyok mert rettegek: mivan rettegős balliba, továbbképzésen voltál Moszkvában vagy az elmúlt heteket kő alatt töltötted? ezeréves cikk... ráadásul egy hajlékony volt az elkövető és az áldozat is, szó sincs mingráncsról... hírhamisító, agyatlan narancspatkány, ez most nem jött be...

chrisred 2018.10.11. 09:32:15

@GyMasa: Vagyis Orbánnak a török Gyurcsány a testi-lelki jóbarátja?

GyMasa 2018.10.11. 09:44:06

@chrisred:
Nem, en csak arra utaltam, hogy az OK, ha valakinek velemenye van, sot az is OK, ha ellentetes masokeval.
A kettos merce viszont nem OK.

chrisred 2018.10.11. 09:51:27

@GyMasa: Pedig nagyjából ebből áll a mai magyar közélet.

nemecsekerno_007 2018.10.11. 10:10:24

@chrisred: Ja nyílván minden második ember társas vállalkozás tulajdonosa....

Hagyjuk, marad a Fidesz még jó sokáig....

GyMasa 2018.10.11. 10:15:14

@chrisred:
"Pedig nagyjából ebből áll a mai magyar közélet."
Es, akkor mar rendben is van?

chrisred 2018.10.11. 10:20:38

@nemecsekerno_007: Mert minden második ember külföldön dolgozik?

konrada 2018.10.11. 11:43:09

@Fülig José:
...aranyos dolog agyatlanozni olyas valakinek, aki még azt sem képes kiszúrni, hogy egy olyan trollnak válaszol, aki azzal próbál operálni, hogy kifordítva beszél, azaz közismert dolgokat szándékosan úgy ferdít el, hogy azzal a tőle eltérőként gondolkodókat olyannak mutatja be, mint akik tényleg ilyen hülyék, mint amilyennek ő tartja őket.

....a legviccesebb pedig az, hogy kivétel nélkül mindig csak azok veszik be, akikkel ő a valóságban egyetért, mintegy bizonyítványt állítva arról, kik igazából a hülyék...;)))
(Ők azok, akiknek nem jön le (be), mert gondolkodás helyett másokat agyatlanoznak...;))

felső határ nincs 2018.10.11. 11:44:55

@konrada: siman lehet hogy mindketto ugyanaz a troll

konrada 2018.10.11. 12:02:37

@felső határ nincs: ...hát reménykedjünk.;))
(Abban legalább van csavar, ha egyszerre figurázza ki mindkét oldal gondolkodásra képtelen - az ő szóhaszálatával: agyatlanjait, akiknek nem jön le (be)....!;))

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 12:13:18

@chrisred: én nem vagyok oda egyetlen autokratáért sem. azonban törökország semmilyen agresszív katonai lépést nem tett egészen addig, amíg a nyugat által az iszlám állam elleni harcokra felfegyverzett pesmergák meg nem erősödtek olyannyira, hogy gyakorlatilag önállóan ellenőrizték az elfoglalt területeket, kvázi autonóm entitást létrehozva. törökország ezután lépett be aktívan a harcokba. a kurdok önálló országért vívott harca nagyon szimpatikus, főleg magyarországról szemlélve, de maximum 40 millióan vannak a térségben, négy országba szétszórva, törökországban 17 millióan, míg a törökök 65-70 millióan. ez történt, ezek a tények. nem, nem mondhatja senki, ragaszkodva a tényekhez, hogy "De Törökország szerepe messze nem önzetlen volt, aktív szerepet vállalt a polgárháborúban, tehát nem csak befogadta, hanem gyártotta is a menekülteket.". ez egyszerűen csúsztatás.

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 12:18:02

@nemecsekerno_007: az ilyen ajánlatokra és a valamit valamiértre jár a "menj az anyádba" nyeremény... gratulálok...

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 12:20:25

@GyMasa: alma és körte tudományos összehasonlítása következik...

Emmett Brown 2018.10.11. 12:29:38

@chrisred: ha a külföldön dolgozók itthon lennének, akkor több lenne a munkanélküli, és alacsonyabb lenne a bérszínvonal, ergo meg kevesebb lóvé lenne erre a célra.

felső határ nincs 2018.10.11. 12:39:17

@Emmett Brown: @chrisred: Teves. Magyarorszagon is vannak kulfoldi dolgozok, ugyanugy ahogy magyarok is dolgoznak kulfoldon.

Sot, a bevandorlas minden evben nagyobb, mint a kivandorlas. De a halalozasok szama is nagyobb mint a szuletesek szama, igy lassan fogyunk. Ha migracio nem lenne, gyorsabban fogynank.

www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/rankorder/2112rank.html

en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_net_migration_rate

chrisred 2018.10.11. 12:42:53

@Sir Bates dö Hól: Amíg a törökök nem vonultak be Szíriába, addig is támogattak a szíriai polgárháborúban minden olyan erőt, amit hasznosnak tartottak, az Aszad ellen lázadó radikális és kevésbé radikális csoportokat meg az Iszlám Államot is. Nem tudom, hogy jött ki ez szám a térség török lakosságára, ennyien összesen vannak, és abból majdnem 10 millió Európában él. Az meg, hogy Kurdisztán kurd lakossága négy különböző országban szétszórva él: az első világháború után a nagyhatalmak így húzták meg a határokat. Mi, magyarok pontosan tisztában lehetünk ezzel a helyzettel.

chrisred 2018.10.11. 12:44:57

@Emmett Brown: Arról volt szó, hogy nem munkavállalóként, hanem vállalkozóként működnének, tehát nem módosítanák a munkanélküliségre vonatkozó statisztikákat.

Emmett Brown 2018.10.11. 12:46:13

@felső határ nincs: igen és? Dolgozik párszázezer magyar külföldön. Ha ezt nem tennék, akkor itthon nem N+400k dolgozó lenne a jelenlegi béreken, hanem jó esetben N+100k 85-90%os bérszinten, meg 300k munkanélküli (közmunkás).

Emmett Brown 2018.10.11. 12:49:20

@chrisred: pont azt írom, hogy ha alkalmazottként lennének itthon bejelentve, akkor sem lenne jobb a helyzet összességében, mint ahogy vállalkozóként sem.

felső határ nincs 2018.10.11. 12:50:44

@Emmett Brown: Nyugi, ertem mit mondasz. Ha tobben elnenek itthon, akkor tobb arut es szolgaltatast fogyasztananak, szoval bonyolultabb ez.

chrisred 2018.10.11. 12:56:53

@felső határ nincs: A CIA szent könyve továbbra sem tartalmazza a külföldön dolgozók adatait, úgyhogy ebben a kérdésben nincs jelentősége.

chrisred 2018.10.11. 12:58:35

@Emmett Brown: Értem, mit akarsz kihozni belőle, és igazad van, munkanélküliként sem járulnának hozzá a nyugdíjasok ellátásához, de ezt az érvet korábban már bevetettem.

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 13:00:07

@chrisred: cca. 90 millió törökország lakossága (hogy a diaszpórát hova számítják, nem tudom). a határ túloldalán egy nem alacsony intenzitású háborút folytatnak különböző aktorok, ebben álláspontot kialakítani a saját országuk biztonságát szem előtt tartva, nem gondolom felróhatónak senki számára.
kurdok. ja, ismerem a történetet, de nem az ő szerepvállalásuk mozgatórugóinak elemzéséből indultunk ki, hanem innen "

felső határ nincs 2018.10.11. 13:00:41

@chrisred: minden statisztika ugyanezt mutatja a google-n, ne rohogtess

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 13:05:41

@Sir Bates dö Hól: Azok a szírek, akik 2015-ben Törökországban voltak, már 2012 óta érkeztek oda, és mivel tulajdonképpen semmilyen ellátást nem kaptak a török államtól, csak elhelyezést a szükégtáborokban, saját maguknak kellett gondoskodniuk a túlélésükről. "

ezt te írtad, erre reagáltam, hogy ez azért nem teljesen fedi a valóságot.

de beszélhetünk az önálló kurdisztán megalapításáról, annak a közvetlen térségre, valamint európára gyakorolt hatásáról... persze, mi megérthetjük, érzelmileg mindenképpen támogatom, de gyakorlatilag csak kreárulnk egy új afganisztánt, közelebb európához... akkor viszont mégsem támogatom...

chrisred 2018.10.11. 13:24:17

@Sir Bates dö Hól: És erre azt írtad, hogy Törökország igenis önzetlenül vett részt a szíriai eseményekben. Ezért voltam kénytelen kitérni a törökök szerepére a polgárháborúban. A kurdokat meg nem én hoztam szóba.

Fülig José 2018.10.11. 13:26:48

@konrada: nem vágom ezt a piruettezést... mi van?! én nem beszélni fideSSül...

chrisred 2018.10.11. 13:27:45

@Sir Bates dö Hól: Én olyan adatokat ismerek, ami szerint Törökország lakossága 80 millió körül van, ebből 70-75% török etnikumú. Egyébként a térség török lakosságáról van szó, tehát mondjuk Isztambul és az európai rész finoman szólva sem tartozik ide.

Emmett Brown 2018.10.11. 13:31:56

@felső határ nincs: bonyolultnak tényleg bonyolult, ez tény :)

Többet fogyasztanának darabra ez valószínű, de az árszint is kisebb lenne, mert nem kellett volna ennyire árat emelni a vállalkozásoknak, hogy a munkaerőhiány miatti magasabb bért kigazdálkodják. ez saját tapasztalat.

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 13:38:51

@chrisred: "ez azért nem igaz így, törökország hihetetlen anyagi erőfeszítések árán finanszírozta gyakorlatilag egyedül a menekülteket, majd megelégedve a képmutató európai politikától "ha már lúd, legyen kövér" alapon beleállt... s nem tekinthetünk el a kurdok megerősödésétől sem, mely kérdésben nagyfokú konszenzus tapasztalható a többségi török társadalomban..."

ezt írtam, de mindegy, neked van igazad... (biztos található színkurd falu is, vegyük azt alapul...)

chrisred 2018.10.11. 13:51:44

@Sir Bates dö Hól: Jó, ezen tényleg ne vitatkozzunk, egyikünk se látta ezeket a táborokat. Csak a beszámolókra hagyatkozhatok, amik egyöntetűen állítják, hogy a Törökországhoz képest sokkal kisebb és szegényebb Jordániában és Libanonban ugyanannyi szíriai menekült jobb helyzetben van.

Ballib vagyok mert rettegek 2018.10.11. 13:52:11

@felső határ nincs:

Hát ez az! A Soros bérenc külföldi ügynök ballibák itt sírnak zokognak 2010 óta hogy elfogy a magyar mert hogy 1 millióval kevesebben vagyunk mert ennyien kivándoroltak. Aztán amikor az orruk alá nyomják a tartó szervezetük a CIA statisztikáját hogy Magyarország valójában bevándorló ország, akkor meg azt nem akarják elhinni. Persze amit a CIA parancsol nekik hogy hogyan járassák le Orbán Viktor rendszerét, azt persze csinálják! A statisztikájukat viszont nem akarják elhinni.

Pedig akár elhiszik akár nem, tény és való hogy hiába vándorolt ki egy millió magyar, Orbán Viktor pótolta őket sőt még többet is hozott be az országba, pont úgy ahogy a CIA statisztikája mutatja! Ezért van munkerőhiány Magyarországon, mert most már mindenki dolgozik és ezért nincs senkinek ideje rá hogy kimenjen a kuncsfthoz ha annak ezt vagy azt kellene meg szerelnie, házat építenie vagy az étteremben akarna enni vagy ilyen vagy olyan szívmütétet, protézis beültetést akar. Ennyi munka mellett mint amit Orbán Viktor teremtett az országban nem lehet kiszolgálni mindenki igényét. Tessék várni, egyszer majd mindenki sorra kerül.

Minden ballib bérretteg 2018.10.11. 13:56:33

@Fülig José:

Azt mondja a srác, hogy egy ballib nickhamisító patkánynak válaszolgatsz, ami az észbeli képességeidre rávilágít, hisz ezt mindenki látja rajtad kívül.

konrada 2018.10.11. 14:01:15

@Fülig José:
Nem csodálom, hogy nem vágod...
Hiszen még most is csak annyit tudsz megmutatni értelmi képességeidből, hogy jelzőket vagy képes megfogalmazni gondolkodás helyett.

Hátha így megérted: a nickbetyár előzményed azt gondolja viccesnek, hogy egyesek túlzóan félnek attól, hogy migránsok erőszakos bűncselekményeket követhetnek el, miközben nélkülük is akad olyan, ezért vicceskedik bizonyíthatóan magyar állampolgárságúak tettét migránsnak betudó agybeteget játszva, szarkasztikusan* előadva.

...csak hát ezzel legfeljebb azokat az agybetegeket találja meg, akik nem értenek se fideSSül, se a humor, se az értelem nyelvén, az összes intelegienciájuk kimerül abban, hogy értelmező olvasás helyett gondolkodást nem igénylő jelzőzéseket köpjenek ki magukból.

(Bár gondolom, már az első mondatnál leakadtál, így a többi most sem jött le(be), így jobb ha maradsz annál, amiben jó vagy büfögj tovább bele a virtuális térbe, egészségedre!;)

Fülig José 2018.10.11. 14:22:14

@konrada: nincs valami dolgod..? továbbképzés, eligazítás...? valahol máshol?esküszöm szólok, ha érdekel a véleményed.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.10.11. 14:29:42

"...még ő ültette buszokra őket, és vitte át a Lajtán túlra még a tömegben elvegyült párizsi terroristákat is."
Lehet én emlékszem rosszul, de nem így volt, hogy mi lezártuk a határt, hogy nem kérünk belőlük, és akkor jött Bundesmutti, hogy ez kirekesztés és tegyétek őket buszra vonatra és mi várjuk őket Berlinben? Sőt még ők is küldtek vonatokat értük. Nem akarom Orbánt védeni, de ez baromira nem az ő sara, az meg külön gusztustalan hogy Mutti miután rájött hogy nem járnak velük, erőszakkal meg eu-s pénzek megvonásával fenyegeti azokat az államokat akik eleve nem kértek ezekből az emberekből, és ezért most sem akarnak nagyon befogadni belőlük.
A kötvények és az más tema, az tényleg gáz..de az illegális migrriaradathoz képest csepp a tengerben..mondjuk ez nem változtat azon, hogy egy értelmetlen faszsag volt..

felső határ nincs 2018.10.11. 14:36:05

@Ballib vagyok mert rettegek: Ellenkezo statisztikat senki sem latott...

De itt van egy konnyebben felfoghato: 2011es nempszmlalas nepesseg 9,94 M www.ksh.hu/nepszamlalas/

2017es becsles \10 evente van nepszamlalas\ 9,8 M

A ketto kozott 140.000 fo a kulonbseg, ami evi 25e fo fogyas, kb. ez felel meg a valosagnak. Ez az ami BEVANDORLAS nelkul meg rosszbb lenne.

data.worldbank.org/indicator/sm.pop.netm

konrada 2018.10.11. 14:37:32

@Fülig José:
Ja, hogy nem érdekelt, csak megkérdezted? ...szokott ez így lenni.;)

(Csak hát mivel kérdésnek tűnt - én törekszem arra válaszolni - még akkor is, ha valaki már azt sem képes megérteni, amit ő kérdezett...;)

konrada 2018.10.11. 14:45:39

@dorian gray:
"...még ő ültette buszokra őket, és vitte át a Lajtán túlra még a tömegben elvegyült párizsi terroristákat is."

...ráadásul ez pont nem is így történt: Abdesalam rászervezve az osztrák taxiztatásra maga autójával utaztatta azokat ki...

nemecsekerno_007 2018.10.11. 14:50:31

@Sir Bates dö Hól: Jaja a Fidesz kormány is ezt üzeni neked és a hozzád hasonlóaknak. ... és maradnak is még sokáig...

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 14:54:54

@nemecsekerno_007: ezek szerint semmivel sem vagyok kevésbé kormányképes erő egyedül, mint a fidesz-kormány összessége...

Sean MacTíre 2018.10.11. 15:06:54

@felső határ nincs: en sem jelentkeztem meg ki otthonrol, pedig mar lassan 4 eve tavol vagyunk a csaladdal.

N. Barbie 2018.10.11. 15:09:20

"Ha a magyar minimál-konzervatív újhullámos zagyva média (pl. 888.hu, Ripost, PestiSrácok, Origo…) nem totálisan az uralkodó elit részei lennének, ha nem csak a nagy testvér akaratát szolgáló olcsó kufárokként léteznének, ellenben tartanák magukat az “elveikhez” és “értékrendjükhöz”, akkor ilyen cikkeket írnának Erdogan látogatásáról "

Na igen. Iteletidokig varhatjuk a fideszes lakajmediatol az ilyen cikkeket. Meg az olyanokat is, ami szinten aktualis lenne az erdogan latogato utan, hogy "orban viktor hitet tett Allah-ra", "orban viktor muszlim hitre tert", "orban viktor a Szurke Farkasok torok iszlamista terrorcsoport tiszteletbeli tagja lett".
Mert a fideszes alja media ezeket alaptalanul suti el sokadszorra, mikor ellenzeki politikus lejaratasahoz kell hazudozni, de mikor a gazdijuknal meg nemi alapja is lenne ilyen cikkeknek, akkor kussolnak. De erdekes.

Sean MacTíre 2018.10.11. 15:15:24

@nick papagiorgo: "Azegymillió magyar, aki "kint"van,az nem "migri": az EU-nak pont az a lényege, hogy mindenki ott dolgozhasson, ahol akar. Többek között ezért islépett be hazánk az EU-ba.
Azokat nincs hova "hazazavarni".)"

A migrans szo csak 2015 ota szitokszo otthon, egyebkent a magyar ertelmezo szotar szerint pusztan annyit jelent, hogy valaki nem ott el ahol szuletett, menekultkent vagy mashol dolgozokent.

En elhiszem, hogy Te otthonrol ugy eled meg, hogy en, aki elhagytam az orszagot 4 eve, nem vagyok migrans, de itt kevesbe nyelveszkednek, es ha valaki elhagyta a hazajat hogy mas orszagban eljen, az migrans, azaz mi, nem otthon elo magyarok migransok vagyunk.

Hacsak nem tekinted az egesz Europai Uniot a hazadnak es nemzetednek, szuletesi helyednek.

Ha nem hiszed, gondolj arra a lehetosegre, hogy mondjuk 1 millio moldaviai roman es fekete-tengeri bolgar koltozne Magyarorszagra. Koszontened oket, mint nem migransokat? :)
Kotve hiszem. Mint ahogy a britek is migransoznak.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.10.11. 15:34:54

@konrada: amiben nyilván benne volt mutti közreműködésey ha csak annyival is, hogy jöjjenek a migrik, mert a szemét magyarok ugyan nem engedik be oket, de jöjjenek hozzánk Németországba, majd mi segítünk nekik. A másik dolog, hogy bármilyen fura de az EU szerződésben benne van, hogy akinek külső határa van, annak védenie kell az illegális határátlépéstol. Senki nem tiltja a határzarat, hogy adott esetben csak a kijelölt határátkelőn lehessen fizikailag átkelni. Mutti kb egyszemélyben felülírta az illegális határátlépésrol szóló passzust...cserébe a magyar hozzáállás idézte náluk a legsötétebb korszakot.
Mindennek a tetejébe kb 2 hete képes volt azt kimondania hogy Ő mindig is támogatta az illegális hataratlepes megfékezésében a magyar kormányt, de Orbán 2015-ben már szerinte eleve elkésett a kerítéssel. Na most akkor mi van? Egyszer a legsötétebb korszakot és blabla csúnya magyarok, később még már képes bekamuzni, hogy ő támogatta...sőőt, sokkal korábban kellett volna a kerítés? Muttinak is elég rugalmas a gerince..

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.10.11. 15:43:55

@Sean MacTíre: na jó de egy apróságot tegyünk hozzá. Az EU- migráns, magyarán az hazája tagja az EU-nak, ott az országok nagyon komoly szerződések után lettek tagok, és a tagsággal jár az a jog, hogy szabadon vállalhatsz munkát a tagállamokban, és utazhat oda. Ugye egy kisebb területen (schengeni határokon belül) meg mindenféle papír nélkül. Ezt azért nem hasonlitanam ahhoz a migrációhoz, amikor mindenféle papírok nélkül teljesen illegálisan besettenkedsz egy országba. Az a baj, hogy leginkabb ugye a liberális oldalnak a két dolog ugyanaz, lévén mindkettő migráns....én meg a náci, aki úgy gondolom, hogy definíció szerint igen ugyanaz, de azért van némi különbség.

felső határ nincs 2018.10.11. 15:57:54

@dorian gray: Nyilvanvalo, hogy a LEGALIS migracio kulcsfontossagu az EU-nak, es Magyarorszagnak is.

Most par honapig nem erdemes a politikusok nyilatkozatait figyelni, mert kampany van - a Fidesz ellenezni fog az EUbol kiindulo minden kezdemenyezest a migracio legalis mederbe terelesere is.

Miert? Mert a jelenlegi EU-vezetes szerintuk ne akarja megoldani amit ok okoztak, hanem menjenek a picsaba.

Ettol fuggetlenul a legalis EUba vandorlas kulcskerdes, ugyanigy vandorolnak be Kinaba es az USAba is csak ok megszurik oket.

Sean MacTíre 2018.10.11. 16:17:50

@dorian gray: egyreszt, en nem a jogi oldalra gondoltam. Hanem arra, hogy a nativ lako (ha ugy tetszik helyi fideszes) szerint a magyarok igenis migransok, es per definitionem igaza is van, hisz tenyleg azok. Mint ahogy neked is, ha egy rakas magyarul nem beszelo EU-tag balkani tolti be az allashelyeket otthon, "veszi el a magyarok munkajat".

Amikor meg a jogi oldalara hivatkozol, a menekulteket is vedi a genfi egyezmeny. Mindezt most nem arra mondom, hogy joguk van vegigvonulni hatarokon at, hanem pusztan arra, hogy menekultnek is joga van lenni - amennyiben elismerik menekultkent, es ennek pedig szinten jogilag szabalyozott formaja van.

Sean MacTíre 2018.10.11. 16:22:42

@felső határ nincs: hogy attol fugg, melyik statisztikat nezed. Az otthon lakohellyel rendekelkezok kozott en is ott vagyok. De a gyerekeim pl hianyoznak a rendszerbol, az OEP-t nem fizetem, adohatosag alol kijelentkeztem, ha megszuntetem az otthoni lakcimemet, akkor a kulfoldi lakcimem is ismeretlen lesz. Utobbit viszonylag kevesen lepik meg, altalaban azok, akiknek nincs hazuk otthon. Valojaban merni pedig csak azt lehet, aki vegleg kulfoldre tavozasi szandekat bejelentette.

A relevans KSH felmeresek szerint, amiket nemreg lattam, nem evi 25000 hianyzik otthonrol, hanem joval tobb. Es nehez kiszamolni,mert sokan az OEP alol sem jelentkeznek ki. Pl. a gyerekkel otthon levo(kulfoldon nem dolgozo) feleseg pl. OEP szempontbol szurke zona, es sokan megtartjak az OEP-t bizonyos okokbol (pl. nem lehet kapni kinn azt a gyogyszert ami neki jo).

Sean MacTíre 2018.10.11. 16:24:13

@dorian gray: egyebkent nem kell ehhez liberalisnak lenni. 2015 ota szitokszavat csinaltak a migransbol, de valojaban nincs semmi ilyen hattertartalma. A menekult viszont szanalmat ebreszt, ezert ezt jobber korokben tilos hasznalni. Ennyi.

felső határ nincs 2018.10.11. 16:30:57

@Sean MacTíre: Nem, nem attol fugg. Minden statisztika pontosan ugyanazt mutatja.

google net migration Hungary

A lakohely regisztracionak semmi koze a migracios becslesekhez. Ne akarj okosabb lenni a Vilagbank es a CIA statisztikusainal, ha kerhetem, bar ha talalsz kivandorlast mutato statisztikat azt en is latni szeretnem mert en nem talaltam.

A KSH eves 25ezres fogyast mutat, mint azt fent belinkeltem. De a fogyas nem a migracio miatt van, hanem a szuletesek minusz halalozasok plusz bevandorlasbol jon ki.

Sean MacTíre 2018.10.11. 16:38:11

@felső határ nincs: hogyne. Kivandorlas nincs is akkor, szuper, akkor minden rendben van otthon. Tovabbi jo szorakozast. :)

felső határ nincs 2018.10.11. 16:43:36

@Sean MacTíre: mit nem ertesz a "net migration" kifejezesbol?

Sean MacTíre 2018.10.11. 16:48:05

@felső határ nincs: en semmit sem ertek. :D Migration outlook 2018. Kb. 250.000 magyar Angliaban (gondolom mennek haza sokan Brexit miatt), 200.000 Nemetorszag, 77.000 Ausztria, etc. nagyjabol fel millio. Valoszinuleg nem szamolva az ott szuleto gyerekeket akiknek nem kerik me a magyar allampolgarsagot (mint ahogy itt par ismerosom).

Egyebkent pedig nem igazan tudjak merni, csak a helyi nepszamlalasokbol inkabb, illetve, amit emlitettem, de szerinted hulyeseg. :)

Sean MacTíre 2018.10.11. 16:48:43

@Sean MacTíre: Irorszagban 12000-rol tudok, including sok gyerek akik itt szulettek.

felső határ nincs 2018.10.11. 16:51:47

@Sean MacTíre: De, hogyne tudnak merni, ezert linkeltem be a mereseket.

Attilajukkaja 2018.10.11. 16:57:46

Vajon Orbán mit vagy mennyit kap Putyintól és Erdogántól, hogy eljátssza a nyilvánvalóan gyengén összetákolt Trójai Falovat az EU-ban?
Azért akkora a szája az EU-ban, mert ha onnan kirúgják, akkor ezektől remél támogatást? Vajon ígértek neki ilyesmit vagy csak játszanak vele, mint macska a pöttöm egérrel?

Attilajukkaja 2018.10.11. 17:16:50

@Magyar ember ne viseljen baseball sapkát:
"aaasit"
Téged nem, de Orbánt nyilván izgatja az a forgatókönyv is.

wolves84lb 2018.10.11. 17:34:16

@maxval balcán bircaman: na mesélj, te fasz, erdogan miért korszakos zseni, miért kell imádni őt?

wolves84lb 2018.10.11. 17:35:31

@Sir Alkesz: Érdekes, hogy a fideszes zombiknak ez most a legfőbb érve, mint itt, mint a fosbúkon..."amikor a németekhez ment, nem volt baj"...

Leírom neked is, te fasz: az érdekelje a németeket, ahol többmillió török él. Érted már, te fasz?

wolves84lb 2018.10.11. 17:38:13

@Minden ballib bérretteg: batyufasz, szedd már össze magad...

wolves84lb 2018.10.11. 17:41:44

@sírjatok:
"A logikádban számít, ember, hogy ha arra utalsz hogy aki a törökökkel barátkozik maga is egy utolsó diktátor, akkor ezt a logikai láncot végiggondolva arra jutunk, hogy NYEU=diktatúra."

Dekibaszott sötét vagy te is, mint általában a fideszzombik.. orbánra soha senki nem mondta, hogy azért lenne diktátor, mert erdogannal és putyinnal kvaterkázik. Teljesen más az ok-okozati összefüggés, de mivel a fejed nyakig orbán picsájában van, neked kb qurva mindegy. A lényeg, h ma is megdolgoztál a 30 ezüstödért.

wolves84lb 2018.10.11. 17:47:07

@pina noir: anyád biztos büszke rád, te fasz...megérte minden forintot, amit a nevelésedre költöttek. Mind a kettőt.

wolves84lb 2018.10.11. 17:48:56

@pina noir:
"Amikor Gyurcsányod úgy hatszor járt Moszkvában a Mol átjátszási kísérlete előtt, akkor vajon milyen címet szerzett meg? A Kreml nagy barátja?"

Egyrészt, nem járt 6x Moszkvában fletó, másrészt pont egy fideszes kussoljon inkább...bazdmeg, évente 2x szopja éle orbán putyin elvtárs méretes farkát, bőnyállal. Érted, te fasz?

wolves84lb 2018.10.11. 17:56:04

@$pi$: elegánsan ismerted be, hogy fideszes vagy. Mintha eddig ezt nem vállaltad volna ennyire nyíltan.

wolves84lb 2018.10.11. 17:59:52

@Attilajukkaja: két komolyabb hadjáratot vezettek Magyarország ellen a tatárok, a köztes, kisebb betörések nem okoztak komoly gondot. De 1242ben az ország 2/3a eltűnt - már emberben nézve. A második komoly támadást meg már nem érte olyan felkészületlenül az országot, mint az első, így nem is az lett a végeredmény.

Attilajukkaja 2018.10.11. 19:17:33

@wolves84lb:
" két komolyabb hadjáratot vezettek Magyarország ellen a tatárok"
Köszi az infót, de ennél a posztnál inkább a törökök pusztítása az érdekesebb.

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 19:32:28

Ez a migránsozás moon olyan, mint mikor Kisfejű Nagyfejű Zordonbordon riogat a pomogácsokkal. Szerintem habony olvasta.

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 19:51:45

@dorian gray: nem, nem ugyanaz, csupán az orbán-féle szarháziak mossák össze a kettőt, hogy ne lehessen érdemben megvitatni a kérdést. ez pontosan ugyanolyan, mikor a jobbik kezdett el cigánybűnözésről óbégatni.
merkel nem azért jelezte, hogy jöhetnek a szírek, mert imádja őket, nem azt jelezte, hogy mindenkit befogadnak, annyit jelzett, hogy nem küldik őket (a szíreket) vissza oda, ahol beléptek az unió területére. erre pedig azért volt szükség, mert a fasszopó orbán felduzzasztotta a határon a menekültek számát, hogy zsarolási potenciálja legyen, s megfelelő téma, mellyel eltereli a figyelmet az akkori belföldi tevékenységéről.
a szírek határra érkezése előtt cca. 300.000 koszovói vonult át moon, akivel senki sem törődött az egy toroczkain kívül.

senki sem mondta, hogy fogadjunk be mindenkit. egyesek azt mondták, hogy bánjunk emberségesen az emberekkel, akik útrakelvén a határainkhoz érkeztek. csak ennyit mondtak. ennyiből orbán és propagandistái kihozták a máig szajkózott "mentsük meg európát!", hogy felhatalmazást kapjanak a "végveszélyre" és "szükséghelyzetre" való hivatkozással azon döntéseikre, mellyel kiiktattak minden kontrollt, mely szabadrablásuk útjába állt.

Sir Bates dö Hól 2018.10.11. 20:02:30

@Attilajukkaja: nem nagyon pusztítottak... ha pusztítottak volna, akkor ki művelte volna a földet, ki fizette volna az adót... pont ezért nem is igazán akarták megtéríteni az ún. hódoltságot... ami pusztítás volt, az a kiűzésük során (1683-1699) történt hadműveletek következménye, melyben minden sereg tevékeny részt vállalt...

pina noir 2018.10.12. 16:33:07

@citrix: Továbbra sem vagy hajlandó érdemben vitatni azt amit írtam. Valszeg csak egy egydimenziós, fröcsögésre,terelésre képes sorosdroid vagy.
Egyébként meg bújjál vissza szépen anyád valagába. Üzenem ezt neked innen Mucsárul az italbolt mellül..:)

pina noir 2018.10.12. 16:37:50

@Attilajukkaja: Talán Vágóval egyeztetned kellene az álláspontodat a törökökkel kapcsolatban. Kíváncsi vagyok mi a véleménye most, azok után amit korábban a török hódoltsággal kapcsolatban írt..

pina noir 2018.10.12. 16:40:06

@Sir Bates dö Hól: Ti, liberáltak meg olyanok vagytok, mint a dodó, amelyik éhes matrózzal találkozott.(Aztán szépen kipusztult..)

pina noir 2018.10.12. 16:42:55

@wolves84lb: Rossz a memóriád kis hülyém. Fletókád át akarta játszani a Mol-t a ruszkiknak, csak erre ma nem divat emlékezni. A magyar titkosszolgálatokat pedig oroszok "világították át.."
Szóval inkább kussolj, ha nem ismered a tényeket..!

pina noir 2018.10.12. 16:44:51

@wolves84lb: Na ez egy színvonal kisfiam. Mindjárt leereszkedek hozzád..

pina noir 2018.10.12. 16:46:26

@wolves84lb: Szállj már le néha a bránerről! Attól vagy mindig ilyen ideges, hogy folyamatosan irritált állapotban van a végbeled..;)

wolves84lb 2018.10.12. 16:52:17

@pina noir: Erre kellett neked egy nap, te kis fasz? Kurva gyenge kis fasz vagy te :)

wolves84lb 2018.10.12. 16:52:51

@pina noir: ismét megkérdezem, anyád büszke rád, amikor fillérkért bérkommentelsz itt, te fasz? :)

wolves84lb 2018.10.12. 16:53:31

@pina noir: mesélj még, faszfejkém...nem pina noir vagy te, hanem buta noir...:)

pina noir 2018.10.12. 18:10:53

@wolves84lb: Mondom , ne ülj állandóan faszba. Így egyrészt nem kapsz majd aranyeret, másrészt nem kell a saját szarodat nyalogatni a bréről..:))))

wolves84lb 2018.10.12. 19:05:24

@pina noir: mesélj még, láthatóan neked ezek mindennapos élmények :) fáj, amikor tövig nyomják, vagy már annyira ellazultál olyankor, hogy nem is érzed?

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.12. 19:15:23

@nemecsekerno_007: Többek között az én anyám ugyanúgy fizette a te taníttatásodat is 40 évig mint a te szüleid az enyémet. Én egyiküktől se sajnálom.
Amúgy azt mondod orbánék maradnak még egy ideig.
Miért kéne nekem ezt itt megvárnom?

citrix 2018.10.13. 07:37:33

@pina noir: Na ez az, a fidesz szellemi színvonala. Nincs mit hozzátenni. Talán annyit hogy jobb lett volna isibe járni mint a kocseszban szívni a tudományt.