Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

Kis sértett járja be Európát

Ahogy megjósoltuk Viktor kilépett a homokozóból és a nagyfiúkkal kezdett játszani

2018. szeptember 13. - Filterr

A keddi Európa Parlamenti vita számomra jóval érdekesebb volt, mint a szerdai szavazás végeredménye. Utóbbiról előre sejteni lehetett, hogy milyen végeredménnyel fog zárulni, miután az európai konzervatívok elkezdtek kihátrálni Orbán Viktor mögül. Viszont egy európai porondon zajló vita a magyar miniszterelnök részvételével mindig érdekes, pláne, ha ilyen fajsúlyos kérdésről van szó.

dia1.jpeg

Ilyenkor az emberben feléled a remény, hogy a hazaitól lényegesen különböző politikai közegben és helyzetben Orbán talán ismét megcsillantja egykoron jónak nevezhető vita-képességét. Ugyanis 2006 óta sem érdemi vitán nem vett részt a miniszterelnökünk, sem rendes sajtótermék kérdéseire nem válaszolt. Persze párszor megjelent az EP ülésén Brüsszelben/Strasbourgban, de kicsit sem ilyen kiélezett helyzetben, mint a mostani. A keddi vita hangulatát semmi esetre sem nevezném lagymatagnak, mert Orbán és kormánya kapott hideget és meleget minden irányból, csak a trumpi értelemben karakteres széjobberek és euroszkeptikusok tudtak ellenpólust képezni a szócsatában.

A fentiek fényében azt gondolhattuk, hogy Orbán felszívja magát, érvekkel és egyedi gondolatokkal, számokkal és tényekkel, őszinteséggel és alázattal megy bele a vitába. Mondhatni kultúr-ember módjára. Ezzel ellentétben amikor először megnéztem a 7 perces beszédéről készült videót, akkor még ennyi ideig ültem mélán, magam elé bámulva. Én akkorát csalódtam Viktorunkban, mint 2006 tájékán, amikor megfogadtam, hogy a büdös életben nem szavazok rá még egyszer. De nem csak csalódottságot éreztem, hanem szégyent is. 

Csalódott azért voltam, mert nem azt az előadást vitte az EP közönsége elé, amire “titkon számítottam”, hanem egy színvonalában roppant gyenge, az utóbbi 8 év nemzeti ünnepein elmondott beszédeinek színvonalát karcolgató kinyilatkoztatást. Beszélt, de semmit se mondott az idehaza agyonhasznált megszokotton túl, azonos szókészlettel és szófordulatokkal, mintha a közönség is azonos lenne. Mióta Orbán rátért a magyar ugaron termő, rosszabb értelemben vett horthysta-rákosista-kádárista zsebdiktátoroknak az útjára, azóta foglalkoztat a kérdés, hogy mi végre történt e fordulat a miniszterelnökünk személyében, lelkében, s gondolataiban. 

Orbán - és emiatt éreztem szégyent - egyszerűen olyan képet festett le magáról ezen a vitán is, meg az utóbbi évek nemzetközi szeánszain, úgy beszélt és létezett, mint ahogy az iskolában szoktak a viselkedés-zavaros hülyegyerekek, akiket szinte mindenki utál. Akinek amikor felelnie kell az egész osztály előtt, akkor olyan stílusban teszi azt, amit otthonról hoz, és amit megszokott a barátai körében, de nem olyanban, mint amit elvárnak tőle. Mert hát nem az a baj, hogy kiment a Rajna-parti városba hülyeségeket beszélni, ezzel nem lenne egyedül. A baj az, hogy ezt úgy teszi, mint egy eleve sértett, durcás kisgyerek, aki csak azért sem az elvárható minőségben, s a kellő illedelemmel mondja el a mondókáját. 

A miniszterelnökünknek szerintem az a legnagyobb hibája, hogy a személyiségfejlődése 2002 táján megrekedt, majd azóta el is kezdett visszafejlődni. Az akkori választási vereség - meg az, hogy a szóbeszédek szerint úgy rákapott a kokainra, mint gyöngytyúk a takonyra - annyira megborította az elméjét, hogy el is tűnt egy időre a nyilvánosságból, állítólag egy ausztriai klinikán rakták össze újra. Visszatérése után kezdett el látszani rajta, hogy nem a régi már, az erősen pszichoaktív gyógyszerek hatását pedig azóta látják rajta a szakavatott szemek. Aztán a 2006-os vereség, meg a Gyurcsánnyal folytatott TV-vita  élménye - amit az amúgy nárcisztikus és egocentrikus lelkivilága simán csak megalázónak érezhetett -, végleg betette nála a kaput. Akkoriban szűnt meg az Orbán Viktor, akire még őszintén, bár ifjonti hévvel tudtam szavazni egykoron.

Ez a szellemi összecsuklás párosul nála az elsőgenerációs értelmiségiek kihívásaival; akik mindig kompenzálni akarják a származásukat; gyakran szégyellik, hogy honnan kapaszkodtak feljebb; hogy a szüleik csak gyári munkások voltak; hogy nem tudtak annyit és úgy tanulni, mint szerencsésebb kortársaik. Amikor egy fiatal realizálni kezdi magában, hogy milyen hátrányból indul a budai hegyvidéken született osztálytársaihoz képest, akkor általában két lehetséges válasz születik rá. Vagy nagyon igyekszik, hogy ő maga több, jobb, erősebb legyen, tanul, sportol és aktív szociális életet él, mintha nem is egy alacsonyabb státuszú réteg szülötte lenne. Vagy pedig nem száll be a versenybe, nem akar azokra hasonlítani, akik eleve jobb helyzetben indultak az életnek nevezett versenyen, velük szemben határozza meg önmagát.

Szerintem Orbán az első utat választotta fiatal fejjel, jogásznak kezdett tanulni, Soros-ösztöndíjat nyerve külföldön is tanult, összességében elkezdte felépíteni magát. Ebbe a fejlődési pályába, s ezáltal a saját magáról kialakított képbe trappolt bele két lábbal a 2002-es választási vereség. Személyiségének addigi fejlődési pályája megtört, politikai karrierútja is zsákutcába került. Az addig Európa, sőt világszinten is nagy tehetségnek gondolt Orbán 180 fokos fordulatba kezdett, és már közel sem akart azon politikusok sorába tartozni, ahova korábban vágyakozott. Jóval inkább velük szemben kezdte el meghatározni magát.

Úgy vélem, hogy nem az Európát vezető politikai elit változott akkorát, hogy Orbán már nem fér be közéjük. A magyar miniszterelnök maga lépett erre az útra, ő kezdett el új barátokat keresni Moszkvától Isztambulon át Taskentig. Ő kezdett el EU-ellenes politikát folytatni, s kezdett el Európáról sötét képet rajzolni választói elé. Ő fejlesztette tökélyre az uniós pénzek lenyúlását. És így tovább. Majd utána ő kezdett el azon csodálkozni, hogy ő lett az osztályban a hülyegyerek, akivel még a szünetekben sem akarnak beszélgetni az osztálytársai. Így marad magára az Európa Tanács üléseinek szüneteiben is. Magányosan a partvonalon kívül, akihez nem szól senki, aki csak akkor tud beszédbe elegyedni, ha másokhoz odatolakszik. 

És így maradunk magunkra Európán belül mi magyarok is, a saját kis komplexusos miniszterelnökünkkel. És csatlakozunk szépen Eurázsiához, ahol Orbán társakra lelhet a többnyire hozzá hasonlóan magukat mélyről felküzdő, megkeményedett lelkületű és gyakran énkép-zavaros illiberális vezetők között.

Képtalálat a következőre: „when your sim is waiting for instruction orbán”

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr2714238145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gleccsertetű 2018.09.14. 13:19:50

bizony, a liberálfasizmus kísértete

nemecsekerno_007 2018.09.14. 14:03:21

Nem b@sztatok még rá elégszer, hogy lebecsültétek a patást? Nagy égés lesz ebből gyerekek.

Etniez 2018.09.14. 14:30:27

@nemecsekerno_007: dehogy becsüljük le. Most lesz igazán veszélyes, mivel pszichológiai eset.

dtk74 2018.09.14. 14:56:15

Az igazság az, hogy retardáltak vagyunk. Nem genetika, vállalt szerep. És büszkén játszunk. Majd mi megmutatjuk, számok, tények nem befolyásolnak, és ha kell, hát törvényt hozunk róla, hogy mindenki hülye, csak mi vagyunk helikopter, és akkor az úgy is van.
’A magyar katona egy szál szuronnyal többet ér, mint egy amerikai katona ötezer rakétával’ Lányi Zsolt idézet. Ez lassan húsz éves történet, és megint (még mindig???) itt tartunk.

Kopasz Szuzukis 2018.09.14. 15:02:05

2002-es választási vereség után Viktorunkat fél évig a debreceni vigyorgóban szedálták. Ezután vitték ki a grazi klinikára. Hálából 2010-ben a győzelem után egy héttel napok alatt eltűntették az épületet.

nemecsekerno_007 2018.09.14. 15:10:04

@Szelid sunmalac: gyönyörű látni ahogy annak örülsz, hogy kevesebb pénzt kap Magyarország az EU-tól. Aztán mi lesz? Elzavarjuk a patást aztán megválasztunk valami oltári f@szk@lapot az ellenzékből?
Szép kis stratégia :D

ATS 2018.09.14. 15:12:00

Az igazsag az, hogy mar a rendszervaltasnal is semmirekello tolvaj volt, eleg megnezni partszekhaz ugyleteket. 2002ben el lett zavarva, rengeteg susmus volt mar akkor is, nem is ertem mi volt az emberek fejeben 2010ben, hogy azt gondoltak ra kell szavazni.

Hallgass a szívedre Sorost rúgd fenékbe 2018.09.14. 15:14:19

Sok lúd disznót győz? Majd kiderül, messzi a vége még.

Ostoba libák gágogásában nem volt hiány. Az elnyomott magyar nőkért aggódó honanya, meg a többi szárnyas gágogó valóban Európa jövőjét képviseli?

Ennél szánalmasabbat elképzelni nehéz

Szelid sunmalac 2018.09.14. 15:17:31

@nemecsekerno_007: Hogy en orulok-e? Pont leszarom. Akarcsak teged. Arra leszek kivancsi inkabb te mennyire fogsz orulni majd. Es ANNAK majd en is orulok.

Szelid sunmalac 2018.09.14. 15:19:56

@nemecsekerno_007: Foleg mer eddig ha az eszervekbol kifogytal, erkolcsoi meg nem is volt ,akkor utolso mentsvarkent azt hazudoztad ossze de mekkora istenkiralyi jolet van am. Aztan mikor probaltak ravilagitani mibol is van olyan istenkiraly "jolet", akkor nagyvonaliuan csak libbantozol meg migrancsozol. Most viszont ugy tunik egyre kozelebb kerul a TEGED is erinto valtozas, aztan akkor mivel magyarazod a sajat faszsagaid sajat magadnak???

s 2018.09.14. 16:16:09

@nemecsekerno_007: "annak örülsz, hogy kevesebb pénzt kap Magyarország az EU-tól"
Azt a pénzt a mészáros lőrinc kapta, meg a haveri kör. Ennek nyilván örül az ember.

rallus 2018.09.14. 16:34:54

Orbán a rendelkezésére álló 7 (hét!) perc alatt még azt sem tudta volna megmagyarázni, hogy a tisztességben megőszült termetes képviselőasszony miért nem láthatta őt a prájdon rózsaszín bőrtangában! Az elgondolkoztató, hogy még 4 (négy) ROMÁN képviselő is a jelentés ellen szavazott, miközben ujhelyiék orgazmust éltek át, mert tankot most ugyan nem tudtak az országra küldeni, de a hasonszőrű hülyékkel nagyon jól érezték magukat.

Merc Imre 2018.09.14. 16:40:01

Ezzel a kis intermezzóval próbálnak a vesztesek enyhíteni a frusztrációjukon.
Nem is rossz, legalább kiengedik egy kicsit a gőzt. A fidesz jövőbeli 16-20 éves kormányzásán
ez mit sem változtat, pedig hol lesz már akkor az EU? :)))

Hell-Ász 2018.09.14. 16:46:58

@Merc Imre: és hol lesz Mo.? A béke segge alatt, mert folyamatos a leszakadásunk. De örülj csak.

szepipiktor 2018.09.14. 16:57:44

A szerzőtől kérdem, hogy nem veszi észre, hogy lehet a csúti még kisfiú a nagyok között a homokozóban, de mi mindannyian, az ország, a nermzet meg pár kutyaszaros fűcsomó vagyunk csak a vödrében?
Ennyire büszkén, lekezelően írni a bitófa alól egyszerűen fájdalmas.
A bloggertársadalom mindent megtesz a csúti örökös bebetonozásáért.
Persze , a nagyfiúk majd elzavarják a szotyist, de ő magával viszi a vödrét, benne az egész népünket. És átmegy a szonszéd homokozóba, ahol putyin fogja pofozgatni.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.14. 17:02:40

@Szelid sunmalac: "Aztan mikor probaltak ravilagitani mibol is van olyan istenkiraly "jolet""

@s: "Azt a pénzt a mészáros lőrinc kapta, meg a haveri kör. "

Azé' lassan döntsétek majd el, hogy "eus pénzből él jól az ország" vagy "az eus pénzt elrakja mészáros", mert a kettő együtt vicces így egymás alatt :D

Orbán veje 2018.09.14. 17:19:20

@nemecsekerno_007: De jó, hogy itt vagy haver! Ilyenkor kell ám megmutatni hogy a személyiségzavaros segghülye orbán aki a saját szintén agyhalott társaságán kívül senkivel sem vitázik kommunikál nincs ám egyedül! Segghülyének itt vagy te is! Meg még jó sokan, jóval többen mint amit ez kis ország elbír.

nemecsekerno_007 2018.09.14. 17:22:21

@Orbán veje: Már elegem van a hülyékből. Elég a lakógyűlésen hallgatni őket.... Nekik annyi a mentségük, hogy nem tartoznak az értelmiség közé....

martineden 2018.09.14. 17:59:28

@nemecsekerno_007: Senki sem becsuli le,mert minden patkany a sarokba szoritva kezd veszelyesse valni.

nyerafidesz 2018.09.14. 18:14:16

Nagy szopás lesz a vége. És nem fogod élvezni, amikor kiderül, hogy semmi sem az aminek látszik. A genderizmustól és a néger faroktól megrészegült eu-s honanyák és honatyák semmit sem fogtak fel az egészből. Pont azt tették, amit Orbán szeretett volna.

TSandor Toth 2018.09.14. 18:34:54

Tudomásom szerint az EU létrejötte azon a francia-német elképzelésen alapult, hogy ne legyen európa megosztott és béke legyen. Az alapelv az volt, hogy bármely vitás kérdés konszenzus alapján dőljön el. A mostani helyzetben nem az a legfőbb kérdés, hogy igaza van-e a sargentini jelentésnek vagy sem hanem, hogy maga a szavazás megfelel-e a fentebbi követelményeknek? De ennél tovább mennék! Lehet-e a szavazás (tartózkodás megítélése)végeredménye bármilyen ha egyébként maga a szavazás felrúg minden írott és íratlan szabályt és erkölcsöt? Kivégezhetjük-e a vádlottat anélkül, hogy megadtuk volna neki az esélyt, hogy megvédje magát bírái előtt. Tisztelt kommentelők! Bárkit el lehet ítélni a jelenléte nélkül. De védelem nélkül soha! Ha más nem, hát ez miatt kéne Európa polgárai fejében megszólalni a vészcsengőnek. A demokráciát megvédeni csak demokráciával lehet. Minden más hazugság!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.14. 19:05:32

haha
dec.05 utan is örömködtetek...
az nevet aki utoljára nevet.ha egy kicsit ismernetek a magyar neplelket esetleg a mumus ov.t es lenne realitaserzeketek...
sírnátok

hümhüm 2018.09.14. 19:07:16

@TSandor Toth: egyetértek veled. Ez volt a legnagyobb aljasság.
Kiegészítésként: az említett szavazás végeredménye látható volt az EP tájékoztató tábláján. Ezen világosan ott virított az első sorban, hogy a leadott szavazatok száma 693 (kis sárga piktogram, egy kézfej tart lefelé egy cédulát).
A Lisszaboni Szerződés 291. pontja szerint:
"Az Európai Unióról szóló szerződés 7. cikkének alkalmazásakor az Európai Parlament a leadott szavazatoknak az egyben a tagjai többségét is kitevő kétharmados többségével dönt."
németül:
"Für die Zwecke des Artikels 7 des Vertrags über die Europäische Union beschließt das Europäische Parlament mit der Mehrheit von zwei Dritteln der abgegebenen Stimmen und mit der Mehrheit seiner Mitglieder."
angolul:
"For the purposes of Article 7 of the Treaty on European Union, the European Parliament shall act by a two-thirds majority of the votes cast, representing the majority of its component members."
Ezt semmiféle EP házszabály nem írhatja felül, csakis az EU-s országok közti szerződésmódosítás.
Ezek után van még kérdés?

illaim 2018.09.14. 19:38:02

@hümhüm: Nem baj ha tudod! A szavazás előtt(!) kikérték a jogi bizottság állásfoglalását a tartózkodó szavazatok elbírálása ügyében! A bizottság állásfoglalása szerint a tartózkodó szavazat nem számít szavazatnak! Mint írtam ez még a szavazás előtti történet! Az általad idecitált idézet sem rendelkezik a tartózkodó szavazatról! Ezért kérték ki a jogi bizottság állásfoglalását! Mi nem világos pubi?

morph on deer 2018.09.14. 20:01:57

@hümhüm:
“Ezek után van még kérdés?”

Van.
Erről sem orbánnak, sem Szájernek nem volt tudomása a szavazás előtt?
Mert rajtuk kívül mindenki tisztában volt vele, már az előző napon, hogy a szavazáson kizárólag az igen és a nem szavazatokat szándékoznak figyelembe venni, a tartózkodásokat pedig nem számítják szavazatnak.

Akkor hogy lehet az, hogy sem ornán, sem Szájer nem tiltakozott formálisan, jelentett be óvást, stb., még a szavazás előtt, hiszen pontosan tudták, hogy mi fog történni a szavazatokkal!

Mert jelenleg úgy tűnik, hogy az egész eljárásról csak akkor derült ki, hogy “szabálytalan”, amikor az is kiderült, hogy bő kétharmad szavazott orbán ellen!

Tudod, ha valami netán törvénytelen, az akkor is törvénytelen lett volna, ha valami csoda folytán orbán javára voksolnak többen!
De úgy néz ki a dolog, hogy ez a szavazás azért szabálytalan, mert orbán bukott éppen, nem is kicsit.

Szóval: miért nem tiltakoztak a szavazás előtt, ha ez szerintük nem felelt meg a törvényeknek?
Nem volt jogász a közelben? :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.14. 20:13:14

@morph on deer: szajer tiltakozott es ov is.
ov azt mondta elfogadasa serti a szerzodest.
szajer kitert a sebtiben osszehozott szabalyra is.
minek hazudni? minek?

morph on deer 2018.09.14. 20:19:04

@TSandor Toth:
“Kivégezhetjük-e a vádlottat anélkül, hogy megadtuk volna neki az esélyt, hogy megvédje magát bírái előtt.”

A Sargentini jelentés április óta a kormány birtokában van, és merem feltételezni, hogy nem volt elzárva orbán elől.

Ha a rendelkezésre álló időt orbán és a fideszes atyafiak nem arra használták volna fel, hogy üres lózungokat és ócska propaganda dumát nyomnak, meg a történelmi szerepünket emlegetik, akkor pár kijelentés koknkrét, tételes cáfolatára bőven elég letf volna az idő, és azzal fel lehetett volna támasztani a kétséget az egész jelentés pontosságát illetően, ami egészen más eredményt is hozhatott volna!

Alapverő és amatőr kommunikációs hiba volt ezt kihagyni!

Mert ugye az arrogancia nem tette mindezt lehetővé, mert akkor mi lett volna a “hősies áldozat” szerepével.

A ma reggeli prédikációból pedig egészen egyértelmű, hogy sértődött óvodásként a másik fél lejáratására tesz kisérleteket inkább, bármilyen hajánál fogva előrángatott abszurd hülyeséggel, meg fenyegetőzik, mintsem érdemben foglalkozna a helyzettel..!

Tényleg mindenki ennyire korlátolt orbán környezetében?
Vagy senki sem ner szólni, hogy Európábal szemben ez a tuti rossz módszer?

morph on deer 2018.09.14. 20:29:41

@FILTOL:
“minek hazudni? minek?”

És adtak erre a kérdésedre választ, vagy csak hazudnak tovább?

Szóval azt mondod, hogy magyar oldalról igenis történt formális tiltakozás még a szavazás előtt?
Akkor jó, mert a vita során én csak némi sértődött óbégatást hallottam...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.14. 20:33:47

@morph on deer: elobb megkernelek h idezd ide az ugyrendbol h lehet ilyet csinalni...es ennek mi a hatasa.mikor es hogyan kell csinalni.
mert mo.on ilyen intezmeny nincs.de nyilvan TE tudod hogy van az eu parlamentben csak viki olyan BÉNA hogy nem tudja...nem.szoltak neki...elszamolta magat esatobbi.
uggyanmarbmeg

Gleccsertetű 2018.09.14. 20:38:30

@morph on deer: 108 oldalban cáfolták azt a hülyeséget.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2018.09.14. 20:39:09

@morph on deer: formalis tiltakozas az ogy hatarozat lesz...mar alig varom h legyen nevszerinti szavazas az ogy.ben is.
kurvabenakvagytok hogy ennek orultok.ov 5 lepessel elobb jar...csakszolok.

TSandor Toth 2018.09.14. 21:05:03

@morph on deer: azért jobb ha tudod az EP nem bíróság azonban mégis úgy tesz mintha az lenne. Az EP-n belül különféle érdekek mentén zajlanak a dolgok. Tehát ha mondjuk azt szavazza meg az EP (mert éppen az a többség érdeke), hogy a nap színe a fekete attól az még nem lesz az. Azt kell felfogni, hogy most indult be a választási küzdelem az EP-s parlamenti helyekért. Most kell megmutatni minden pártcsoportosulásnak, hogy mit csináltak eddig és mire lehet számítani ezután velük kapcsolatban. No azért lássuk be a nagy nyugati jólétben elég nehéz javulást elérni mert a kánaán nekik adott. Azzal balról kampányolni, hogy megemeltük a pilóták fizetését havi 8-ról 10millióra azért necces. Ma nyugat európában a baloldalnak nincsenek nagy demonstratív megmozdulásai a munka körülmények miatt. Fáj is nekik rendesen. Ezért előhúzták azt a 100 éves trükköt, hogy ha mi nem tudunk eredményt felmutatni akkor besározzuk a másikat. "Mert mi a nyugati baloldaliak összefogva a keletiekkel megakadályozzuk, hogy az a sok szemét kelet európai nem baloldali elherdálja az EU-s pénzeket bla, bla bla . Mióta épül a berlini reptér? Mennyi EU-s pénzt nyúltak le? Nyugat európai zöldek? Ugyan már! Ha valóban lennének olyanok akkor már rég betiltották volna a több ezer kilométeres kamion szállítmányokat. Európa nem győz autópályákat építeni miközben a CO csökkentésről böfögnek.
Én mint állampolgár pont leszarom, hogy hogy esik egymás torkának a bal meg a jobb oldal. Engem sokkal jobban érdekel, hogy miért nem sikerült még mindig rendes közlekedési lámpa rendszert kiépíteni Budapest egyik fő útján sem? Egyik pártnak sem.
Amúgy meg komolyan csak én érzem már megint azt a nyugat európai felsőbbrendűséget? Ők ezt úgy hívják: go west.

MEDVE1978 2018.09.14. 21:29:24

Szavazási struktúra: nagyon úgy tűnik, hogy kedves brüsszeli barátaink sohasem olvasták el a szerződéses szöveget. Ott ugyanis a leadott szavazatokról van szó. Innentől kezdve egyszerű, ha van tartózkodás gomb és azt nyomta meg, az nyilván leadott szavazat, hiszen mi a szar lenne?
Persze most magyarázkodik az egész szervezet, meg próbálja védeni azzal, hogy de mindig is így volt stb., de legyünk őszinték ez kurva gyenge. Szavazási struktúra szempontjából, ha nyomni kell a gombot a tartózkodikhoz is, akkor az leadott szavazat, azt slussz. Ezzel viszont éppen nem lett volna meg a 2/3-ad.

A másik az egész jelentősége. Két szempontból lehet jelentős a dolog:
1. A tényleges veszély a 7-es cikkely alkalmazására. Erre nagyon kicsi az esély. Ugye kell egy rakat hosszú egyeztetés, tárgyalás, duma, amíg ténylegesen szavazásra bocsátják, hogy felfüggesztik az adott ország szavazati jogát. Ott viszont egyhangú határozat kell, ami a lengyelek miatt csak akkor lesz meg, ha valami jogszabályferdítéssel megpróbálják egyszerre tárgyalni Magyarország és Lengyelország ügyét. Akkor ugyanis se Magyarország, se Lengyelország nem tudna vétózni. A német és francia jogászok ugye folyamatosan ezen dolgoznak. Az biztos, hogy ez a végső szankció tényleg atombomba: egy ilyen megalázásból nem sok jó sülhet ki senkinek, akár az unió széteséséhez is vezethet (mert a nagyobb országok rászokhatnak erre az érdekérvényesítő "eszközre").
2. A belföldi jelentősége ugye nagyon alacsony az egésznek. OV továbbra is nyomja majd az antimigráns narratívát, a táborát a döntés nem igazán ingatja meg. Más kérdés az EP-n belüli arány.
Itt nem más a kérdés, mint kétsebességes Macron. Lehet szopni a franciák faszát ellenzékiként, de azért látni kell, hogy Macronnal nem sok közös érdekünk van. Gyakorlatilag szinte semmi. Macron az unió reformját úgy képzeli el, hogy az euroövezet, a franciákkal az élen erősebben integrálódik. Akinek nincs eurója kapja be. Persze Macronunknak ez előnyös lenne, hiszen a koncra éhezők sora szűkül és francia peasantjainak több EU-s, illetve német pénzt tudna biztosítani. Na, ez az, ami nekünk nagyon hátrányos. Macron minden eshetőséget felhasznál arra, hogy támadja a szélsőjobbot. Ez nem véletlen, hiszen a franciáknál számára gyakorlatilag Le Pen a legnagyobb kihívó. Onnan nézve Orbán szélsőjobb, így tökéletes célpont Macronnak. Persze közben erkölcsi bajnoknak mutatja magát, ami külön hányingerkeltő, de mindegy. Macron tehát egy új nyugat-európai közepet akar maga körül létrehozni, a parlamentben is. Ennek inkább megfelel egy darabjaira esett néppárt, mint egy intakt, amelyben Orbán a jobbszél, Juncker meg mondjuk a balszél.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.09.14. 21:53:41

Hiába minden gàgogás, nyugaton alkonyodik.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.09.14. 22:22:29

@hümhüm: A tartózkodás nem szavazat.
@maxval balcán bircaman: Neked alkonyodott be, már csak önmagad karikatúrája vagy.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.hu/ 2018.09.14. 22:29:51

Tipikus Anakyn Skywalkerből lett Darth Vader sztori. Mi meg itt üldögélünk a bármikor ránk robbantható Halálcsillagunkon, amit lezsírozott közbeszerzés után St. Rómann Mészáros Lőrinc épített EU-s pénzből tízszeres feláron a szokott trágya színvonalon. Jaj nekünk! :)

Korunk egyik legnagyobb gondolkodója · http://magiavali.blog.hu 2018.09.15. 02:05:07

"Úgy vélem, hogy nem az Európát vezető politikai elit változott akkorát, hogy Orbán már nem fér be közéjük. A magyar miniszterelnök maga lépett erre az útra, ő kezdett el új barátokat keresni Moszkvától Isztambulon át Taskentig. "

A szociopatákra jellemző, hogy előbb utóbb kiközösítik őket, így elkezdik keresni egymás társaságát. Csakhogy ekkor ismét találkoznak a közösséggel. Viktorunk egyik betegsége, hogy mindenhol ő akar lenni a főnök, ám nem hajlandó érte tenni semmit azon kívül, hogy gátlástalanul szerezze meg a ttöbbiek fölötti uralmat.

flydomi 2018.09.15. 06:33:23

Kezdem sajnálni a csutit.Ekkora beégést,amit kapott a slepjével egyetemben.....még a saját pártja is ellene szavazott.

Orbán veje 2018.09.15. 07:02:45

@flydomi: Sajnálja az akinek hat anyja van. Én nem sajnálom mert rengeteg magyar életet tönkretett és a fideszes rablóbandájával ellopta Magyarország felzárkóztatására adott európai pénzeket. Börtönben lenne a helye mint bármely tolvajnak. Eddig is kerülte mindenki a társaságát Brüsszelben de most már úgy fogják kerülni mint a leprást. Észak-Koreát csinált Magyarországból.

tamask 2018.09.15. 07:09:00

akárhonnan is indult Orbán, magasabbra jutott, mint bárki az országban
sorozatban nyeri a választásokat, az ellenzéke pénzzel kitömött budai úrifiúkból, hatalmukat átmentett komcsikból áll, mégse tudnak vele szemben felnőni
rohantak Brüsszelbe árulkodni, Magyarországot szarozni

hacsak külső segítséggel meg nem döntik a magyar kormányt és hatalomra nem segítik a magyarellenes ellenzéket, akkor sose jutnak hatalomra, mert pár százaléknál több szavazatot nem fognak kapni soha

Semper Fidelis 2018.09.15. 07:16:36

@morph on deer: 108 oldalban válaszoltak, de ne zavarjon. Inkább káromkodjál tovább, meg gyalázd, aki nem ért egyet veled, biztos igazad lesz egyből.

Indriq 2018.09.15. 07:18:30

@FILTOL: visszanézzünk olyan EP-s szavazást, ahol szintén nem számolták bele a tartózkodást, és a pedo szájer mégis szavazott? Gondolom olyankor okés, ha a gazdája seggéről van szó, akkor meg ajvékol.... ugyan ezt lehetne kettősmércének nevezni, de ahogy szájer, úgy a gazdája is rég túl van a kettős mércén. Annyi valóságot kreáltak már maguknak, hogy erre találták ki a megszámlálhatatlanul végtelne sok kifejezést :)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.09.15. 07:19:34

@tamask: "magasabbra jutott, mint bárki az országban"

Hitler, meg Sztálin is a maga idejében.

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 07:49:08

Viktor, homokozó, nagyfiúk?
Nézzük csak!
A nagyfiúknak csak a termete nagyobb, de egyébként vízfejű nagydarab óvodások szintjén vannak akik a kisebbeket terrorizálják.
Tényleg egy macskaszaros homokozót csináltak Európából, de bár most elvettek egy kisvödröt és egy homokozó lapátot, de a kis homokvárat még nem rombolták le!

De hülye hasonlatok, nehezére esik az embernek a poszt fonala alapján elmagyarázni ovis szinten a helyzetet.

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 07:58:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"magasabbra jutott, mint bárki az országban"
Hitler, meg Sztálin is a maga idejében."

Azoknak az időknek vége köcsög, a vh. rég a múlté.
A párhuzamod olyannyira sántít, hogy még annak a két embernek a pályafutása is teljesen más.
Úgyhogy a dumád nem más, mint hülyeség hülyétől, hülyéknek!
Gondolom még ma szerencsénk lesz tőled államháztartási adatokhoz és választási részvételi arányokhoz sok sok számmal!
Indulhat a prezentáció! :D

Netuddki. 2018.09.15. 08:58:25

"A miniszterelnökünknek szerintem az a legnagyobb hibája, hogy a személyiségfejlődése 2002 táján megrekedt, majd azóta el is kezdett visszafejlődni."

Nem B+! A legnagyobb hibája az, hogy egy tolvaj maffiózó mindenféle gátlás nélkül. A börtönben lenne a helye nem Magyarország élén! Aki erre nem jött rá az 1998-2002-es ámokfutásuk után, annyi esze sincs mint egy marék lepkének.

Bogyó 2 2018.09.15. 09:15:37

@Helga Beauty Salon: Nem arról az időről van szó, hanem diktátorokat hozott fel példának. Kim Dzson Il-t is mondhatta volna. Orbán persze, nyilván nem ilyen szinten diktátor, de képtelenek vagytok megérteni, hogy az egyáltalán nem biztos, hogy előny, hogy valaki kurva sokáig vezet egy országot. Neki előny, az országnak nem. A diktatúrákra jellemző, hogy sokáig vezeti ugyanaz, a demokráciában kifejezetten korlátozzák, ugye Amerikában nem lehet senki sem 8 évnél hosszabb ideig, és nyugaton is kivételes, ha valaki 10 évnél hosszabb ideig van. Elég szar, ha egy országot csak egy ember képes jól vezetni, egyáltalán szar, ha ennyi minden múlik egy emberen. De pont az ilyen vezérkultuszban hívő emberek miatt mint ti tart itt az ország, akik nem értik a demokráciát a nézetek sokszínűségénnek előnyeit, hanem azt gondolják, hogy van egy "jó" irányvonal és azt tűzzel-vassal kell végigvinni, mindannyiunk boldogulása érdekében. Nos, meg kell nézni azokat az országokat, ahol évtizedekig van egyszemélyi vezető, meg ahol béke van, de mégis változó emberek vezetnek. Ezek a demokráciák. Mindig ide menekülnek az előbbi helyekről, kis kivétellel, el kellene ezen gondolkodnia a feudális szintem megrekedt honfitársainknak, akik mindig a jó királyt keresik, nem a jó vezetőt. Sajnos gyurcsány hatalomba kerülése is ugyanennek a gondolkodásnak a következménye és most az egyik nyerésre áll ugyan, de közben minden, valójában nagy részben a világgazdasági folyamatok eredményeképpen bekövetkező gazdasági fejlődés ellenére az ország leszakad a fejlett világhoz képest. Az egy főre jutó GDP tekintetében már tavaly utolértek bennünket a lengyelek is. Valamikor a 3. legjobb ország voltunk a keleti, ma eu-tagok között, most a 7. hely környékén vagyunk és semmit se léptünk előbbre gyurcsány óta.

ember100 2018.09.15. 09:23:15

@nemecsekerno_007:
Helló !

Egy kicsit el vagy tévedve !
NEM Magyarok kapnak kevesebb pénzt támogatást hanem a Nemzet Gázszerelője , a Nemzet Veje ....
Nagy különbség .
Nem kellene összemosni Magyarországot a Magyar embereket OGV vel és a bűnbandájával !!!!!

Bogyó 2 2018.09.15. 09:23:17

@Helga Beauty Salon: A nagyfiúk azért "terrorizálnak" mert a kisfiú itthon tényleg terrort alkalmaz és ez ebben a homokozóban szabálytalan, de a kisfiú azt hiszi, amit otthon megtehet, majd itt is. És a nagyfiúk megunták mára,. Eddig egymással civakodtak, azt hitték egyesek szükségük van a kicsi segítségére, de rájöttek nehezebb vele küzdeni, mint nélküle, ezért elmondták neki, hogy itt úgy játsszon, ha betartja a szabályokat . Pont azért nem terrorizálnak a nagyok, mert ők változnak, visszavonulnak, cserélődnek és tényleges érdemi kérdéseken kérik ki a nép véleményét, tényleges szabad választásokon vannak megválasztva, nincs eu-néppárti -bár a fidesz pont ebben van - média, ami csak az ő irányvonalukat sulykolja.

morph on deer 2018.09.15. 09:26:16

@MEDVE1978:
“Onnan nézve Orbán szélsőjobb,”

Mára már mindenhonnan nézve szélsőjobb, nyugodj meg.

A “keresténydemokrata” dumát is legfeljebb csak itthon tudja eladni, mert a régi, hagyományos kereszténydemokraták sem kérnek belőle.

Akik istenítik Európa szerte azok bizony a széljobb, beleértve a félig- vagy egészen neonáci csoportosulásokat is.

Szóval ezt lehet próbálni puderozgatni, de orbán ma a szélsőjobb favorit figurája!
A szomorú az, hogy az országot is rántja magával ebbe a mocsokba, mi meg hagyjuk!

ember100 2018.09.15. 09:28:46

@Helga Beauty Salon:
Helló !

Igazad van rossz a párhuzam hitler , sztálin ás a Fényességes Vezető között.
Azt hiszem ceausescu jobb példa lenne az életére és remélem a .... ra is :)

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 09:30:12

@Bogyó 2: ": Nem arról az időről van szó, hanem diktátorokat hozott fel példának. Kim Dzson Il-t is mondhatta volna. "

Ó te logika bajnoka! Éppen azt írom, hogy a példa szar és erre belekevered egy dinasztikus alapokon nyugvó diktatúra vezetőjét, aki ismét teljesen más!
Jöttök a hülye hajuknál fogva előrángatott blődségeitekkel egyre nagyobb kretént csinálva magatokból.
Nem egyéb ez, minthogy diktátorozni akartok minden áron.
Akkor írjátok le bazmeg, hogy DIKTÁTOR? DIKTÁTOR, minek tetézitek még nagyobb baromsággal nagy magyarázási kényszeretekben.

Bogyó 2 2018.09.15. 09:34:09

@rallus: " Az elgondolkoztató, hogy még 4 (négy) ROMÁN képviselő is a jelentés ellen szavazott"

Hát persze. és az nem nem elgondolkodtató, hogy a jobboldaliak - az Európai Néppárt - kétharmada is ellenük szavazott, hogy a Bizottságot majd nagy eséllyel vezető, eddig sokszor mellettük kiálló Weber is ellen beszélt, hogy az egyértelműen bevándorlásellenes osztrák kancellár is orbán ellen szólt. Az, hogy fel lehet mutatni párat azt felnagyítod, de sokkal súlyosabban latba eső tényeket meg figyelmen kívül hagysz? 448 igen szavazat a jelentésre liberálisok, baloldaliak, jobboldaliak szerte Európából, és a szélsőjobbos, Eu-ellenes társaság a cseh komcsik adták a nem szavazatok szinte teljes egészét, mégha volt is pár eltévelyedett libsi, szoc, vagy néppárti.. Még a végén kiderült, hogy Orbán megnyerte a szavazást? Az az elgondolkodtató, hogy meg kell nézni, hogy az orbán mellett kiállók milyen pártokban ülnek. Nos, orbán is oda való, Összenő, ami összetartozik, hogy klasszikust idézzünk.

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 09:34:12

@ember100: Úgy van, Ceausescu is remek példa hogy mekkora hülye vagy.

ember100 2018.09.15. 09:41:30

@Helga Beauty Salon:
Helló !

Szivecském mi ez alpári stílustalanság ? :)
Zavart érzek az erőben !
Ha valaki megmondja az igazat akkor elő a kardot .
Ne mond hogy NEM látod a párhuzamot ? :)
Csak ott a család volt itt meg a kollégiumi társak és a család.
A lopás korrupció meg minden az ugyan az .

Bogyó 2 2018.09.15. 09:53:59

@Helga Beauty Salon: Dinasztikus alapokon nyugvó? És? Akkor Kim IR Szen oké? orbán talán éppen most akar alapítani, de azért ezt én sem gondolom. A logikát te nem érted. Egyszerűen arról van szó, hogy Orbán nem fair versenyen nyer, ahogy a diktátorok sem fair versenyen nyernek. Fontos, de mégis részletkérdés, hogy nincs is szabad választás, ott pártharcokon dőlnek el a hatalmi kérdések. Orbán meg uralja a pártot a szabad választásokat meg oly módon manipulálja és befolyásolja, ami a végeredményt jelentősen torzítja egy tényleges szabad választáshoz képest.A 2010-es győzelem az ölébe hullott, mert a válság és a szocik akkora gödröt ástak és amit ő meg tovább ásott. Ugye emlékszünk, hogy akkoriban ki szaladgált az unióhoz panaszkodni, valahogy az nem volt hazaárulás. A 2014-es és a 2018-as választás megváltoztatott szabályokkal, unfair módon lecserélt tisztségviselőkkel, és a komcsi időkre emlékeztető agitációs propagandával tarkítva zajlottak, felrúgva a tisztességes tájékoztatás legalapvetőbb elveit. Ha Gyurcsányék alatt így működött volna a média és különösen a közmédia, akkor az őszödi beszédet nagy igazságbeszédként ünnepelte volna az ország, nem is lett volna vizitdíjas népszavazás, a vidékiek és a paraszt-proli réteg 90%-a semmit se tudna a 2006-os októberi tüntetésről. Ahogyan ma sem tudnak a Semjén-Kósa-Rogán-Lázár-Orbán Ráhel féle ügyekről, a földrazi bizottság kirúgásáról, Kishantos beszántásáról, Mészáros Lőrincről, az eladásra kényszerített cégekről, az ogy képviselőknek alkalmazottakkal aláírásgyűjtögetésre kényszerített polgármesterekről és sorolhatnánk. Igen, ezek diktatórikus dolgok. Így csinálták a komcsik is 1946-47-ben, hitlerék is a 30 -as években. Persze, orbánék fizikailag nem alkalmaznak erőszakot, de ha nem lennénk az unióban, már ki tudja hova jutnánk, hiszen képesek bárkit, a legkisebb ellenkezésért tönkretenni. Az a kérdés, hogy felfogjátok-e, hogy mia baj Erdogan vagy putyin rendszerével. Hiszen ott is vannak választások. Ha szerintetek semmi vagy nem tudjátok, akkor tényleg hiába minden.

Bogyó 2 2018.09.15. 09:58:58

@tamask: Mitől magyarellenes az ellenzék? Milyen duma már ez megint? Szerintem meg a fidesz magyarellenes, mert a magyar emberektől veszi le a valóban szabad választás, a szabad tájékozódás lehetőségét. Az a különbség, hogy te örülsz is ennek, mert ez nálad vallási kérdés, nem racionalitás.

Bogyó 2 2018.09.15. 10:01:55

@maxval balcán bircaman: "Hiába minden gàgogás, nyugaton alkonyodik. " Persze. mindig is Nyugaton alkonyodott. De attól még ott jobb élni, és ez így is marad egy ideig, a te életedben biztosan. A haldoklást már 100 éve hallgatjuk a szellemei elődeitektől, Lenin elvtárséktól. Illetve bocsánat, neked nem. Te tudod miről beszélsz, csak zsebben vagy.

felucca02 2018.09.15. 10:12:10

@tamask: Kétes dicsőség az, hogy magasabbra jutott, mint bárki az országban.
Attól még egy lepkefing ország legmagasabbra kapaszkodott uborkafa-alpinistája csak.
Ott, ahol a tényezőket mérik, sem az ország nincsen, sem orbán.

felucca02 2018.09.15. 10:17:08

@rallus: De miért kell magyaráznia? Miért kellett olyasmibe kezdenie, amit meg kell magyaráznia, ez eleve vesztes helyzet. Simán migráncsozhatna lopás és korrupció nélkül is, és akkor még a támogatottsága is meglenne.

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 10:18:11

@ember100:
" Ha valaki megmondja az igazat akkor elő a kardot .
Ne mond hogy NEM látod a párhuzamot ? :)"

Nincs párhuzam, üres kézzel állsz előttem minek vennék elő kardot.
Ha diktátorozni akarsz, tedd azt nem érdekel a továbbiakban.
Kedvet kaptam a hülye hasonlatokra, "ahol nincsenek sínek, ott ne várd a villamost"!

MEDVE1978 2018.09.15. 10:23:48

@Bogyó 2: Ez is relatív. Az unióban jelenleg is számos olyan emberi jogi helyzet van, ami nem nagyon felel meg a standardoknak. A görögöket vagy máltaiakat nézve sem valószínű az, hogy a menekültek / migránsok megfelelő elbánásban részesülnek. Máltán a kurva forró sziget közepén laknak egy bádogvárosban, a görögöknél meg ugye kb. reménytelen táborokban a szigeteken, ahol egy évet kell várniuk arra, hogy valaki egyáltalán foglalkozzon az ügyükkel. A spanyolok kerítése és határvédelmi rendszere Ceutában pedig úgy aránylik a magyarhoz, mint egy csillagromboló a Szojuzhoz.
Tehát emberi jogilag van sok hasonló helyzet.
A másik vicces rész, hogy számos olyan ország van, ahol nincs is olyan jogintézmény vagy állapot, amelynek a romlását kritizálják: Angliában például nincs írott alkotmány és alkotmánybíróság sem, a választási rendszer pedig nagyságrendekkel radikálisabb az itthon Orbán által frizírozottnál. Vannak uniós országok, ahol a külföldi tulajdonú egyetemekkel kapcsolatos szabályok szigorúbbak, mint nálunk.

A furcsa helyzet, amivel az EU nem tud mit kezdeni és érzésből megy tovább az, hogy Orbán szigorúan véve jogilag, "de jure" EU konform rendelkezéseket hozott, de ezek összessége de facto mégis a plurális demokrácia ellen hatott. Ezt nagyon nehéz konkrétan megfogni és az egészhez nagyon rossz szájízként az is hozzájön, hogy Orbán tökéletes célpont, lehet vele az otthoni szavazók előtt is pontot szerezni. Az utóbbi pár év ugyanis a baloldali és liberális európai elit töketlenkedéséről szólt, amely hatására a szélsőjobb pártok nagyon jelentősen megerősödtek. A szavazók egy jelentős részének elege van belőlük, de nagyon. Alapvetően érthető, de részben naív igényeik vannak: a státuszuk a jelenlegi életük fenntartását akarják egy nagyon változó világban. Ebbe beletartozik a kulturális, nemzeti közeg, az életszínvonal, a közbiztonság stb. Orbán és Kaczinsky is ezt az igényt szolgálják ki retorikailag. Ezzel szemben a baloldali és liberális erők inkább azt akarják kimondani, hogy változás szükséges és olyan reakciókat mutatnak, amelyeket a társadalmak többsége először negatívan fogad. Ilyen a mélyebb integráció vagy a csökkenő népszaporulat migránsokkal pótlása. Ezért hanyatlanak a tradicionális pártok, akik ezt a konszenzust képviselik. A híveik pedig rémülten érzékelik, hogy a "barbárok" száma egyre csak nő a társadalmukon belül, sőt vannak olyan kormányfők is az EU-ban, akik ezt képviselik. Az ő móresre tanításuk szuper üzenet egy nyugat-európai baloldali, zöld vagy akár balra tolódott kereszténydemokrata párttól a választóknak.

Azt, hogy ez mennyire egy opportunista megközelítés az EU oldaláról, az is mutatja, hogy Orbán 2010 óta építi le a magyar demokráciát és jogállamot. Az egyre korlátlanabb lopás is már jó pár éve megy.
Ugyanakkor az EU pénzeket ismerve lehetséges lett volna a komolyabb beavatkozás, Orbán "megregulázása" jóval korábban is! A közbeszerzési eredmények szerint már 2010 után is nagyon sokat nyert a Közgép, erre rá lehetett volna feküdni, ellenőrizni. Nem tették meg. Az EU finanszírozási rendszer átalakult 2014-től a korábban kvázi független (már akkor sem független, de legalább eltérő szervezetben lévő) döntéshozatal áttevődött a minisztériumokba, illetve a Miniszterelnökséghez.Ezt vétózhatta volna az EU, de nem tette meg.

Mindez azt mutatja, hogy az EU hozzáállása az egészhez szintén eléggé opportunista. Amíg nem jött ide 1 millió menekült / migráns, addig az egész EU nagyjából szart a jogállamra Magyarországon.

ember100 2018.09.15. 10:41:16

@Helga Beauty Salon:
Helló !

Most hallom először hogy ceausescu diktátor volt . Több mint 2/3 al választották meg vagy mi a fene .
A két "vezető" közötti párhuzat csak te nem akarod észrevenni , gondolom mást adtak ki a pártközpontból .
Szivecsekém :)

felucca02 2018.09.15. 10:41:49

@MEDVE1978: Az EU-val alapvetően az a baj, hogy úriemberek gyülekezetének indult, akik abból indulnak ki, hogy komolyabb rászólás nélkül minden újonan csatlakozó, látszólag úriembernek tűnő személy átveszi majd a viselkedési mintákat. Ennek a gyülekezetnek nincsen eszköze arra, hogy a kőbunkóval érkező, borotválatlan bunkókat móresre tanítsa, mert rendkívül kellemetlen nekik az, hogy egyáltalán rá kell szólni a társaságban valakire. Ezért először inkább elfordították a fejüket, de sajnos ez nem volt jó módszer, mert a bugrisparasztok ettől azt gondolták, hogy nekik ezt szabad. Az úriemberek most kezdenek rájönni a saját hibájukra és a korrekció közben ők is vétenek hibákat.
Sajnos az első elhajlásnál kellett volna orbán szöges deszkával ütni, és ezt nem tették meg.

Indriq 2018.09.15. 10:47:53

@felucca02: ezt jól látod, bevették a félmajmokat, akik minden további nélkül lopják a közös kaját az asztalról és szarral dobálják a nekik nem tetszőeket.
(persze kicsit árnyaltabb a helyzet, kisebb társaság hatékonyabban működik, van egy létszám, ami után megkezdődik a klikkesedés)

ember100 2018.09.15. 10:48:24

@MEDVE1978:
Helló !

Ne, ne ,ne ...
Az elejét elolvasva tipikus fityeszes érvelés , máshol is van ilyen , ennél rosszabb is van ...
DE mi nem vagyunk máshol , mi nem vagyunk mások...
Érdekes nem hozod fel példaként hogy az osztrák , német ellátórendszer , közlekedés ... SOKKAL jobb mint a Magyar .
De hozhatnánk példának Szaud-Arábiát ahol a nőknek nincsenek jogaik .a te logikád szerint ha adok egy nőnek egy pofont akkor semmi gond mert az arabobnál meg is korbácsolhattam volna.
Hagyjuk ezeket az Angliában nincs írott alkotmány meg a többi szöveget !

felucca02 2018.09.15. 10:55:18

@Indriq: Igen, ráadásul a bugrios nem a finom úriemberekkel szövetkezik, hanem keresi a hozzá hasonló bugrisok társaságát, így ketten aztán már mondhatják egymásnak, mikor mennek át a hídon, hogy hallod, hogy dübörgünk?:)

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll 2018.09.15. 11:36:55

@Helga Beauty Salon: Látom titeket hülyéket nagyon ingerelnek a száraz tények. :-)) Mitől vagy olyan ideges? reggel ne bújt hozzád a birca?

TSandor Toth 2018.09.15. 11:47:49

@illaim: nembaj ha tudod,hogy a jogi bizottság is EP képviselő politikusokból áll. Ez nem jelenti azt, hogy értenek is a joghoz vagy , hogy az ő ítéletük jogszerű. Csak egy példával élve a magyar parlament jogi bizottsága nem dönthet az országgyűlési választásokról mert azt az alkotmány szabályozza. Tehát a sargentini jelentés elfogadása azért nem lehet jogszerű mert az , hogy egy EP parlamenti szavazáson mi számít igennek és mi nem azt nem a jogi bizottság dönti el hanem az EP parlament házszabálya mely az EP alkotmányából következik. Tehát ha mondjuk a jogi bizottság azt mondaná, hogy a nemek is igenek akkor az is jogszerű lehetne? Egy nagy frászt. Csak így jobban lehet befolyásolni a buta népeket mert erre jobban felkapják a fejüket. Majd egy icike-picike hír lesz, hogy a sargentini jelentés nem felelt meg a ház szabálynak és pont. De azért lássuk be ahhoz nagyon nagy szarházinak kell lenni, hogy a tartózkodást is az igenek közé lehet számítani. Ha ez a nyugati demokrácia akkor nem kérek belőle!
§1 Mindig a nyugatnak van igaza!
§2 Ha netán mégsem a nyugatnak van igaza akkor az §1 lép életbe.
Amúgy ha a nagy nyugaton így örülnek annak, hogy valakibe jól belerúgnak akkor inkább az mellé állok akibe belerúgtak főleg, hogy az a mi seggünk volt .

morph on deer 2018.09.15. 11:52:59

@Helga Beauty Salon:
"ahol nincsenek sínek, ott ne várd a villamost"!
:)) !
- Kisvasutat se?
Esetleg Kisvárdától Vásárosnaményig...?
Naaaa, csak egy kicsit..!

morph on deer 2018.09.15. 11:58:44

@Bogyó 2:
" Az elgondolkoztató, hogy még 4 (négy) ROMÁN képviselő is a jelentés ellen szavazott"

Qrva nehéz lehet: Románia lesz a következő, - ezt már bejelentették, - és várják vissza a “kölcsönt” majd ha róluk kell szavazni.

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 12:05:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Miért kell erőltetni a buzi vonalat? Már régen mondtam hogy benne vagyok, csak add meg a címed! Viszek bilincset, zacsicsipeszt vazelint és csapok veled egy hatalmas bulit! Szólj a szomszédoknak hogy kicsit sikítozni fogsz, (mert fogsz) ne aggódjanak. Gyerünk nagyfiú, légy bevállalós! :DDDDDDD

Jakab.gipsz 2018.09.15. 12:06:33

T. Filterr !

Bezzeg azok a fejlett nyugati, politikailag korrekt demokráciák, ájuldozol mint egy kertén egyetlen egy önálló gondolatod sincs.

Pontosan azokat a kiüresedett sztereotípiákat ismételgeted és azokat a frázisokat pufogtatod, amit a sátánfajzat Soros csicskák a torkodon, mint abszolút igazságot lenyomtak.

Egyetlen egy mázlitok van, éspedig az, hogy Orbán túlságosan szerény és visszafogott, amikor a bolondok hajójának, ulticélját firtatja, azaz mi a célja a nyitott társadalomnak és a politikailag korrekt gender diktatúrának.

Én ma azt gondolom, hogy a hozzád hasonló engedelmes barmok kitenyésztése. Azért mert neked már csak annyira, futja, hogy üvöltözz, "ott a bűnös feszítsd meg", mert politikailag nem eléggé engedelmes.

morph on deer 2018.09.15. 12:34:20

@Jakab.gipsz:
“Egyetlen egy mázlitok van, éspedig az, hogy Orbán túlságosan szerény és visszafogott,”

Hát ez magamtól sose jutott volna eszembe, ahogy ezt a nárcisztikus suttyót nézem, mert ez eddig egészen hitelesnek tűnt!
Kösz a segítséget, így már mindjárt más..!

Nyers Fa 2018.09.15. 13:34:05

@MEDVE1978: Máltán nincsenek bádogvárosok menekültekkel, most hallom ezt a hülyeséget előszőr. A menekültek(100%-ban afrikai feketék) ugyanolyan lakásokban laknak mint a kelet európai bevándorlók és a szegényebb máltaiak. Dolgoznak, ugyanis máltán semmiféle támogatás nincs vagy dolgozik vagy mehet haza. Ők végzik az alja munkát, kukásautón, épitkezésen, minden máltai vállalkozónak van egy feketéje, legyen az közértes vagy kőmüves. Nem balhéznak, nem ugrálnak, félnek, hogy hazaküldik őket. Ezek tények.

Helga Beauty Salon 2018.09.15. 13:42:25

@Nyers Fa: "Dolgoznak, ugyanis máltán semmiféle támogatás nincs vagy dolgozik vagy mehet haza. Ők végzik az alja munkát, kukásautón, épitkezésen, minden máltai vállalkozónak van egy feketéje, legyen az közértes vagy kőmüves. Nem balhéznak, nem ugrálnak, félnek, hogy hazaküldik őket. "

Azoknak nem alapjoguk az ingyen ellátás mint a mi határon állomásozó migrieinknek? Ha nálunk mindenkinek lenne egy feketéje, már leszopná magát az Amnesty!

pioneer2016 2018.09.15. 14:42:37

Orbán a nagyfiúknál próbált migránsozni. Azt hitte ott beszívják ezt az ó héber dumáját.
Neki a jelentésben megfogalmazott jogállamisággal kapcsolatos kifogásokat, észrevételeket kellett volna
kommentálni, megmagyarázni. Persze ezeket a kérdéseket nehéz, ill. lehetetlen is megválaszolni, mivel nagyon is igazak. Ehelyett az értelmes embereknek próbált olyan maszlagot előadni, amit itthon a kétmillió agyhalottnak szokott.
Ezért bukott meg ott.

MEDVE1978 2018.09.15. 17:59:42

@Nyers Fa: Persze, biztos vagyok benne, hogy a német közszolgálati Deutsche Welle is hazudik ebben a riportban. www.dw.com/de/malta-situation-der-fl%C3%BCchtlinge/av-41187852

Segítek, 1:06-nál jól látható a nyilatkozó néger mögött a sok konténer. Persze lehet, hogy a szegény kelet-európaiak is konténerben laknak, ezt nem tudhatom.