Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra

A Vélemény Olyan, Mint a S...

Miről szól az erőszakoló migráns sztori?

2018. szeptember 12. - ATorzAtka

Biztos indulatokat fog kiváltani az, amit most írok, de nem tudok elmenni mellette szó nélkül. Arról kellene beszélni, hogy „mit” tett valaki, ahelyett, hogy arról beszélünk „ki” tette! Mert, ma sajnos nem az a hír, hogy megerőszakoltak valakit, hanem hogy egy migráns erőszakolt meg valakit.

Divatos téma, de lássunk tisztán: BÁRKIBŐL nem lehet áldozat!

Kép innen 

Már mindenki úgy beszél az ügy feltételezett elkövetőjéről, hogy "a migráns erőszakoló", miközben sem bírósági eljárás, sem ítélet nem született. Ha jól emlékszem, amíg valakire ki nem mondja a bíróság, hogy bűnös, addig megilleti az ártatlanság vélelme. Nálunk ez nem így van. Legalábbis egy migráns esetében. De lépjünk ezen túl.

Ha véletlenül nem Ahmadnak hívnák, nem kerülne a sztori a címlapokra, nem lenne sokakat érdeklő téma. Ahogy nem téma az sem, hogy hány vezető beosztású férfi, legyen szó cégről vagy állami szervről, erőszakoskodik a beosztottjaival. Nem beszél senki arról, hogy egy átlagos péntek vagy szombat este hányan erőszakoskodnak a bulinegyedben a nőkkel, ahogy arról sem ír vagy beszél senki (sőt ki sem derül), hogy hány embert „gináznak” be és erőszakolnak meg.

De tovább megyek, nagyon kevés szó esik arról, hány „vak komondor” lehet az országban, amin átesnek. Többnyire nők. Nem, ezekről nem beszélünk, félrenézünk és megyünk tovább. Tegyük szívünkre a kezünket.

Ebben a történetben sem az erőszakon, hanem Ahmadon van a hangsúly.

Szomorú vagyok.

Szomorú vagyok, mert ez a történet nem arról szól, amiről kellene. Egy ilyen történet után nem a „migráncsozásnak” kellene felerősödnie, hanem a „hashtagmetoo”-nak. Ilyenkor újra elő lehetne venni a hatalmukkal, fizikai fölényükkel, ismertségükkel visszaélő embereket. Ilyenkor újra fel lehetne erősíteni, hogy mégis milyen a nők helyzete Magyarországon.

Ahmadot, ha „Nagy-nak” vagy „Kovácsnak” hívnák és egy vidéki párszáz fős falu lakosa lenne, aki hazamegy és megveri az asszonyt, ebből nem lenne ügy. Ahogy akkor sem, ha egy fehér bőrű „Krisztián” keresztnevű éttermi dolgozó lenne egy magyaros étteremben. Nem. Ez most csak azért ügy, mert állítólag egy „migráncs” erőszakolt.

Egy "migráncs", akiről, „ha” és „amennyiben” bebizonyosodik, hogy ő követte el ezt a tettet, számíthat a társadalom és a jogrendszer büntetésére. Sőt a látottak alapján már az előtt elítélik, mielőtt bebizonyosodna bíróság előtt a bűnössége. Ellentétben a „Nagy”, „Kovács” vagy egyéb fehérbőrű, magyar, hasonszőrű elkövetőkkel, akik nem hogy büntetést nem kapnak, de ki sem derül tettük és a normális élet részévé emelik az erőszakot.

Vártam, hogy jöjjenek a „mozgalmak”, hogy kiálljanak a nő mellett. Hogy kiálljanak amellett, hogy ez az ügy férfiről és nőről szól. Hogy ez az ügy a társadalom eltussolt dolgairól szól. De nem mernek, mert az elkövető migráncs.

Migráns vagy nem, az erőszak elkövetőtől függetlenül erőszak.

 

Arról kellene beszélni, hogy az a nő, akit állítólag korábban megerőszakolt a feltételezett elkövető, miért csak most, ennyi idő elteltével megy el a rendőrségre. Arról kellene beszélni, hogy hogy nem fordul ez elő újra (nem az, hogy migráns erőszakol, hanem az, hogy bárki erőszakol). Arról kellene beszélni, hogy hogyan lehet azokon a nőkön segíteni, akik átélték ezt a borzalmat. És még sorolhatnám. 

Ez felháborító!

A bejegyzés trackback címe:

https://voms.blog.hu/api/trackback/id/tr6714236359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TCrown 2018.09.12. 23:43:15

"...mindenki úgy beszél az ügy feltételezett elkövetőjéről, hogy "a migráns erőszakoló", miközben sem bírósági eljárás, sem ítélet nem született. Ha jól emlékszem, amíg valakire ki nem mondja a bíróság, hogy bűnös, addig megilleti az ártatlanság vélelme. Nálunk ez nem így van. Legalábbis egy migráns esetében..."

MICSODA???
Bocs, de te eddig melyik adást nézted? Hol illette meg Marton Lászlót pl az ártatlanság vélelme? Kerényi Miklós Gábort? Lemondatták, kirúgták mind a kettőt bármiféle bírósági eljárás nélkül, amit most annyira hiányolsz, hogy addig egy szót se!
Ilyen pofátlan valóságtorzítást azért ballibbantaktól is ritkán hallani...

Arcade Macho 2018.09.12. 23:55:27

nem kellett volna leallni, elo lehetett volna venni a Soroksaron levo gyilkossagot, hogy de bezzeg ot is fajmagyar volt vagy esetleg igazi libbantkent elohozni a szabolcsi melosok altal agyonvert ember esetet tobbszor elismetelve hogy de az se volt am migrancs...

Szalay Miklós 2018.09.13. 00:51:41

Egy tömör általános összefoglaló az agresszióról:

egyvilag.hu/temakep/068.shtml

Bkkzol 2018.09.13. 03:21:22

Akkor az a helyes ha nem írják meg, hogy milyen származású, hátterű az elkövető??? Ne lehessen írni, hogy cigány vagy arab vagy...??? Ja, ezt már láttuk a "nagy liberális, sajtószabadság" jegyében. A kölni események és azóta több száz bűnügy kapcsán.
Szép!

tamask 2018.09.13. 05:18:23

A fehér társadalmakban az ilyen erőszak az abnormalitás, a kivételes eset, a deviancia jele, ritka.
A barnabőrű (nem csak iszlámista, hanem buddhista vagy hindú) társadalmakban ez a normális ügymenet.
Mindenhol történhet ilyen, csak Afganisztánban, Pakisztánban, Indiában ez normálisnak számít, főleg ha családon belül esik meg.

A jelen esetnél különösen fontos, hogy ki tette! Ugyanis egy olyan véglény követte el a támadásokat nők ellen, akit a Magyar Állam menekültként ismert el.
És ugye Magyarországon azért még van valamiféle regisztráció, őrizet, eljárás, aminek a végén csak a valódi menekültek kapnak menekültstátuszt. Tehát a biztonságosabb helyek közé tartozik.
Képzeljük el, hogy mi folyik Olaszországban. Görögországban, Franciaországban, Németországban, ahol senkit se érdekel, hogy ki lép be az ország területére, ha el is kapnak egyet-egyet véletlenül, akkor nem zárt táborba, hanem agymosott befogadó családokhoz kerülnek, hisz mind 16-17 évesnek hazudja magát és persze mind háborús övezetből jött.

Afgán Ahmed a magyar nép bizalmával és nagylelkűségével élt vissza. Persze egy magyar ember által elkövetett erőszak is bűn, de az Ahmed által elkövetett erőszakot nagyon könnyen meg lehetett volna előzni azzal, hogy be se engedik az országba.

Németországban az ilyen erőszak már napi esemény, meg se üti az emberek ingerküszöbét, a német rezsim pedig elhallgattatja az ilyesmiről beszámoló sajtóorgánumokat. Németországban konkrétan rárúgják az ajtót a rendőrök arra, aki ilyesmiről (migransok bűncselekeményei, romló közbiztonság, Merkel elcseszett politikája) kommentel Facebookon.
És a brüsszelita elit most akarja megbuktatni a magyar kormányt, hogy egy migránssimogató bábkormányt emeljenek a helyére, akik Ahmedekkel árasztanák el az országot.

maxval balcán bircaman · http://bircahang.org 2018.09.13. 05:43:24

Én úgy tudpm, hogy ha nemi erőszak van egy férfi részéről np ellen, s a férfi migráns, akkor a nő a hibás.